Pelkään olevani raskaana...... o.o

RaskaanaKO

Hei!
Olen 12,6v ja epäilen että olen raskaana.
(Tiedän että oli todella typerää tehdä niin,mutta tehty mikä tehty,enkä kaipaa ilkeitä vastauksia.Jos tulet vain syyllistämään ja ilkeilemään,voit häipyä kiitos ☺ )

En tiedä miksi kirjoitan tätä tänne,yritän kai saada apua.....
En kehtaa pyytää äitiä ostamaan minulle testiä,eikä minulla itsellä ole juurikaan rahaa.
Ja minulla on vain rinnat arat ja vatsa turvoksissa.Olen kuulut että nämä ovat raskauden merkkejä.
Toivoisin asiallisia kommentteja kiitos :)

15

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhaäiti

      Kannattaa puhua äidille. Tai sitten ottaa yhteyttä neuvolaan tai terveyskeskukseen heti maanantaina. Asiaa ei kannata siirtää yhtään myöhemmäksi.

    • giiirlll

      Rukoilen että oot trolli, mut jos oot tosissasi niin ehk noin nuorena viel äitiks kannata ellet sit oikeesti haluu:)

      teet testin nopee, että jos aborttii tai jotain haluut niin älä lykkää asiaa:)

    • dhdfh

      Kannattaa ottaa pojan spermat tisseille tai kasvoille

      • TyperäKommentti

        Tää oli kyllä typerä kommentti


    • Näin

      Kouluterveydenhoitajan luo puhumaan. Vanhemmillekin voi oikeasti puhua, jos ei, terkkari auttaa. Yleiseen terveyskeskukseenkin voi mennä ja kertoa ajanvarauksessa mistä on kyse niin saa ajan lääkärille ja asia järjestyy siihen suuntaan mihin haluaa. Sinne ei tarvitse rahaa mukaan, lasku tulee myöhemmin ja terveyskeskuskäynnin maksu on aika pieni.

      Onko sinulla siis kuukautiset alkaneet? Ettei vain olis murrosiän oireita kasvavista rinnoista ja alkavista kuukautisista? Mutta vaikka olisi näitä ja on mahdollista että olet raskaana, kannattaa mennä sinne terveydenhoitajan puheille. Hän auttaa, on sitä varten olemassa.

    • Näin

      Onko sinulla siis kuukautiset alkaneet? Ettei vain olis murrosiän oireita kasvavista rinnoista ja alkavista kuukautisista? Mutta vaikka olisi näitä ja on mahdollista että olet raskaana, kannattaa mennä terveydenhoitajan puheille. Hän auttaa, on sitä varten olemassa.

      Kouluterveydenhoitajan luo vaan rohkeasti puhumaan. Vanhemmillekin voi oikeasti puhua, jos ei, terkkari auttaa. Yleiseen terveyskeskukseenkin voi mennä ja kertoa ajanvarauksessa mistä on kyse niin saa ajan lääkärille ja asia järjestyy siihen suuntaan mihin haluaa. Sinne ei tarvitse rahaa mukaan, lasku tulee myöhemmin ja terveyskeskuskäynnin maksu on aika pieni.

    • Bänbänbää

      Oletko siis harrastanut jonkun kanssa seksiä nytten vai ...

    • RaskaanaKO

      Hei vain :) kiitos vastauksista,ja kyllä,kuukautiseni ovat alkaneet jo 10 vuotiaana.
      Kävin myös terkkarilla,hän käski mennä terveyskeskukseen.Niin tein.Ja siellä minulle tehtiin raskaustesti ja positiiveksi tuli.
      En ole varma,haluanko lapsen.Aborttia en haluaisi tehdä,koska pelkään,en tiedä miksi.Tämä on todellista myrskyä.
      Saa laittaa lisää viestejä :)

      • what_the_f

        Eikös koulut ole kiinni nyt kesällä ja kouluterkka lomalla??


    • Oho_hupsista

      Kouluterkka tekee uusille seiskoille tarkastuksia myös kesällä. Minkä ikäinen on isä?

      • RaskaanaKO

        Olen kylläkin kutosella,ja isä seiskalla,eli täyttää 14.
        Ja huomasin vasta äsken kirjoittamani virheen,eli tuttuni on terkkari työltään :) Anteeksi epähuomiossa tehty virheeni :)


    • Joo-o01

      Joo, voin vaan kuvitelle tuon tilanteen. :/ Itse olen 14,5 enkä todellakaan olisi valmis isäksi. Miksi nuoret tekee näin? Jos menette noinkin nuorena sänkyyn, niin huolehtikaa ehkäsystä.

    • luojahahaha

      Joo raskauden merkkeihän ne murrosiän merkit onki

    • Ohhoh0

      Voi voi lapsi pieni mihin oletkaan joutunut...

      • Äidinsiskonveljenisä

        Tuskin on raskaana, kunhan kirjoittelee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe