Pelkään olevani raskaana...... o.o

RaskaanaKO

Hei!
Olen 12,6v ja epäilen että olen raskaana.
(Tiedän että oli todella typerää tehdä niin,mutta tehty mikä tehty,enkä kaipaa ilkeitä vastauksia.Jos tulet vain syyllistämään ja ilkeilemään,voit häipyä kiitos ☺ )

En tiedä miksi kirjoitan tätä tänne,yritän kai saada apua.....
En kehtaa pyytää äitiä ostamaan minulle testiä,eikä minulla itsellä ole juurikaan rahaa.
Ja minulla on vain rinnat arat ja vatsa turvoksissa.Olen kuulut että nämä ovat raskauden merkkejä.
Toivoisin asiallisia kommentteja kiitos :)

15

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhaäiti

Kannattaa puhua äidille. Tai sitten ottaa yhteyttä neuvolaan tai terveyskeskukseen heti maanantaina. Asiaa ei kannata siirtää yhtään myöhemmäksi.

• giiirlll

Rukoilen että oot trolli, mut jos oot tosissasi niin ehk noin nuorena viel äitiks kannata ellet sit oikeesti haluu:)

teet testin nopee, että jos aborttii tai jotain haluut niin älä lykkää asiaa:)

• dhdfh

Kannattaa ottaa pojan spermat tisseille tai kasvoille

• TyperäKommentti

Tää oli kyllä typerä kommentti

• Näin

Kouluterveydenhoitajan luo puhumaan. Vanhemmillekin voi oikeasti puhua, jos ei, terkkari auttaa. Yleiseen terveyskeskukseenkin voi mennä ja kertoa ajanvarauksessa mistä on kyse niin saa ajan lääkärille ja asia järjestyy siihen suuntaan mihin haluaa. Sinne ei tarvitse rahaa mukaan, lasku tulee myöhemmin ja terveyskeskuskäynnin maksu on aika pieni.

Onko sinulla siis kuukautiset alkaneet? Ettei vain olis murrosiän oireita kasvavista rinnoista ja alkavista kuukautisista? Mutta vaikka olisi näitä ja on mahdollista että olet raskaana, kannattaa mennä sinne terveydenhoitajan puheille. Hän auttaa, on sitä varten olemassa.

• Näin

Onko sinulla siis kuukautiset alkaneet? Ettei vain olis murrosiän oireita kasvavista rinnoista ja alkavista kuukautisista? Mutta vaikka olisi näitä ja on mahdollista että olet raskaana, kannattaa mennä terveydenhoitajan puheille. Hän auttaa, on sitä varten olemassa.

Kouluterveydenhoitajan luo vaan rohkeasti puhumaan. Vanhemmillekin voi oikeasti puhua, jos ei, terkkari auttaa. Yleiseen terveyskeskukseenkin voi mennä ja kertoa ajanvarauksessa mistä on kyse niin saa ajan lääkärille ja asia järjestyy siihen suuntaan mihin haluaa. Sinne ei tarvitse rahaa mukaan, lasku tulee myöhemmin ja terveyskeskuskäynnin maksu on aika pieni.

• Bänbänbää

Oletko siis harrastanut jonkun kanssa seksiä nytten vai ...

• RaskaanaKO

Hei vain :) kiitos vastauksista,ja kyllä,kuukautiseni ovat alkaneet jo 10 vuotiaana.
      Kävin myös terkkarilla,hän käski mennä terveyskeskukseen.Niin tein.Ja siellä minulle tehtiin raskaustesti ja positiiveksi tuli.
      En ole varma,haluanko lapsen.Aborttia en haluaisi tehdä,koska pelkään,en tiedä miksi.Tämä on todellista myrskyä.
      Saa laittaa lisää viestejä :)

• what_the_f

Eikös koulut ole kiinni nyt kesällä ja kouluterkka lomalla??

• Oho_hupsista

Kouluterkka tekee uusille seiskoille tarkastuksia myös kesällä. Minkä ikäinen on isä?

• RaskaanaKO

Olen kylläkin kutosella,ja isä seiskalla,eli täyttää 14.
        Ja huomasin vasta äsken kirjoittamani virheen,eli tuttuni on terkkari työltään :) Anteeksi epähuomiossa tehty virheeni :)

• Joo-o01

Joo, voin vaan kuvitelle tuon tilanteen. :/ Itse olen 14,5 enkä todellakaan olisi valmis isäksi. Miksi nuoret tekee näin? Jos menette noinkin nuorena sänkyyn, niin huolehtikaa ehkäsystä.

• luojahahaha

Joo raskauden merkkeihän ne murrosiän merkit onki

• Ohhoh0

Voi voi lapsi pieni mihin oletkaan joutunut...

• Äidinsiskonveljenisä

Tuskin on raskaana, kunhan kirjoittelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 352
      5092
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2276
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2129
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1506
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1427
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1012
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      1007
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      969
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      864
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      786
    Aihe