mitä tykkäätte dna mainoksen naisesta

878

jolla on turkki päällä.ja siitä äijästä.onks kellään tietoa onks nää jotain näyttelijöitä

19

17602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöllö

joo..ei oo tietoo ei...

• pöllö

mua kyl kiinnostas tietää onx se turkki aito???????

• Suomentietoviisas

Se daami on kai Hannele Lauri. Not!

• shuviliini

ei kovin mielenkiintoinen tapaus.

• novoesentään

Hih hei tokihan ne on aitoja ihmisiä, jotka polttaa rahaa ja heittelee timantteja...

comoon

• Anonyymi

Näyttelijätär on Tarja Markus

• Anonyymi

mutsis oli

• Anonyymi

Jes

• Anonyymi

Kyllä. Näyttelijä on speden leffoistakin tuttu Tarja Markus.

• Anonyymi

Kaikki mainoksissa esiintyvät henkilöt yleensä on näyttelijöitä, jopa ruotsalaisia kuten takavuosina yhdessä kaljamainoksessa.

• Anonyymi

Ei ole. Mainoksissa on paljon ihan taviksia. Mm. ystävättäreni ollut monessakin mainoksessa, eikä ole näyttelijä.

• Anonyymi

Mikä tulee muuten mieleen DNA:n uuden mainoksen "avaruushahmosta"? Hahhahhaa... No, mikähän? Eikö oikeesti mainossuunnittelijat oo nähny, mitä v...a hahmo muistuttaa?

• Anonyymi

Mahtavaa etten ole ainoa, joka pitää vähän kyseenalaisena hahmona. P#llu alien.

• Anonyymi

Kuka on kitaristi, onko näytteliä taustaa😎👍🏽

• Anonyymi

Kysyin äsken, kuka on tuo kitaristi? Ottaisi
        lasit silmiltään; on tutunnäköinen, mutta en
        tiedä nimeä. Jos soittaa ite kitaraa, niin soittaa
        helevetin hyvin. Jake

• Anonyymi

KAMALIA MAINOKSIA KUN SE SAATANAN PÖRRÖPÄÄ AKKA YRITTÄÄ LAULAA,HYI SAATANA MITEN KAMALA

• Anonyymi

Näyttäis samalta naiselta, joka on ollut Foice of Finland-ohjelmassa kilpailemassa.

• Anonyymi

Reipas esiintyjä.

• Anonyymi

En katso mainoksia koskaan joko juoksen wc mainoksien aikana tai ravan jääkapilla tutkimassa löytyiskö viellä jotain hyvää? Tai keitelen teetä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe