jolla on turkki päällä.ja siitä äijästä.onks kellään tietoa onks nää jotain näyttelijöitä
mitä tykkäätte dna mainoksen naisesta
19
17107
Vastaukset
- pöllö
joo..ei oo tietoo ei...
- pöllö
mua kyl kiinnostas tietää onx se turkki aito???????
- Suomentietoviisas
Se daami on kai Hannele Lauri. Not!
- shuviliini
ei kovin mielenkiintoinen tapaus.
- novoesentään
Hih hei tokihan ne on aitoja ihmisiä, jotka polttaa rahaa ja heittelee timantteja...
comoon - Anonyymi
Näyttelijätär on Tarja Markus
- Anonyymi
mutsis oli
- Anonyymi
Jes
- Anonyymi
Kyllä. Näyttelijä on speden leffoistakin tuttu Tarja Markus.
- Anonyymi
Kaikki mainoksissa esiintyvät henkilöt yleensä on näyttelijöitä, jopa ruotsalaisia kuten takavuosina yhdessä kaljamainoksessa.
- Anonyymi
Ei ole. Mainoksissa on paljon ihan taviksia. Mm. ystävättäreni ollut monessakin mainoksessa, eikä ole näyttelijä.
- Anonyymi
Mikä tulee muuten mieleen DNA:n uuden mainoksen "avaruushahmosta"? Hahhahhaa... No, mikähän? Eikö oikeesti mainossuunnittelijat oo nähny, mitä v...a hahmo muistuttaa?
- Anonyymi
Mahtavaa etten ole ainoa, joka pitää vähän kyseenalaisena hahmona. P#llu alien.
- Anonyymi
Kuka on kitaristi, onko näytteliä taustaa😎👍🏽
- Anonyymi
Kysyin äsken, kuka on tuo kitaristi? Ottaisi
lasit silmiltään; on tutunnäköinen, mutta en
tiedä nimeä. Jos soittaa ite kitaraa, niin soittaa
helevetin hyvin. Jake
- Anonyymi
KAMALIA MAINOKSIA KUN SE SAATANAN PÖRRÖPÄÄ AKKA YRITTÄÄ LAULAA,HYI SAATANA MITEN KAMALA
- Anonyymi
Näyttäis samalta naiselta, joka on ollut Foice of Finland-ohjelmassa kilpailemassa.
- Anonyymi
Reipas esiintyjä.
- Anonyymi
En katso mainoksia koskaan joko juoksen wc mainoksien aikana tai ravan jääkapilla tutkimassa löytyiskö viellä jotain hyvää? Tai keitelen teetä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984