Pidätkö sisustuksestani?

46

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etteivaan

      olisi pääsi sisällä jo ole äänet valmiina. Kalat enää puuttuu.
      Sori, oli tuo niin kahjon sisustus. Voi kertakaikkiaan, et ennemmin eläisin vaikka tiipiissä, kun tuossa katiskassa.

    • pikkukb

      ONNI.Empä tiädä.Aika kaamee.


      • pikkukb

        onni.Eiköhän riitä nämä kalat.



      • pikkukb

        ONNII.RIITTÄÄ.


      • pikkukb kirjoitti:

        ONNII.RIITTÄÄ.

        Hyvä on :)


    • siitävaan_enpidä

      Jokainen tyylillään.

    • Hui , yöunet menee, hahaaa........pelottaa.......


      • Onnii kirjoitti:

        Miten olisi jääkaapin oveen tälläinen? ;)

        https://vimeo.com/105166379

        Toi on ihan siisti juu, mulla on jo kala jääkaapin ovessa, mut kaksi olisi parempi kuin yksin!


      • Älykkö kirjoitti:

        Toi on ihan siisti juu, mulla on jo kala jääkaapin ovessa, mut kaksi olisi parempi kuin yksin!

        Kaksi vanhaa kalaa aaltojen pieksämää,
        sukeltaa pakastimeen, seisoo erillään
        ja kestää jääkapin joka muutoksen
        ja sään..

        https://www.youtube.com/watch?v=hvu6a2T2n1A

        :)


      • Onnii kirjoitti:

        Kaksi vanhaa kalaa aaltojen pieksämää,
        sukeltaa pakastimeen, seisoo erillään
        ja kestää jääkapin joka muutoksen
        ja sään..

        https://www.youtube.com/watch?v=hvu6a2T2n1A

        :)

        Hahaa.....hauska yhdistys.......
        Hurjaa kalastusta, minä nautin kun saa ongenvapaa lepuuttaa veneen reunalla :)


      • Älykkö kirjoitti:

        Hahaa.....hauska yhdistys.......
        Hurjaa kalastusta, minä nautin kun saa ongenvapaa lepuuttaa veneen reunalla :)

        Kalastuksessa on tärkeintä rauha ja lepo. Saalis ei ole niin tärkeä.
        Mielenkiintoinen dokumentti yle teemalla Historia Henry Ford.
        Pitää katsoa. ;)


      • Onnii kirjoitti:

        Kalastuksessa on tärkeintä rauha ja lepo. Saalis ei ole niin tärkeä.
        Mielenkiintoinen dokumentti yle teemalla Historia Henry Ford.
        Pitää katsoa. ;)

        Ok, taidan minäkin katsoa
        Hyvää illan jatkoa :)


      • Älykkö kirjoitti:

        Ok, taidan minäkin katsoa
        Hyvää illan jatkoa :)

        Kiitos samoin :)


      • kesäpilkintää
        Onnii kirjoitti:

        Kalastuksessa on tärkeintä rauha ja lepo. Saalis ei ole niin tärkeä.
        Mielenkiintoinen dokumentti yle teemalla Historia Henry Ford.
        Pitää katsoa. ;)

        Onniiko kalamies? En usko. Onkivavan Iepuutus veneen reunalla ei ole kalastusta. Aivan joku muu harrastus. Kalamiehet suuntaa viikon päästä pohjoisen jokiapajille.


      • kesäpilkintää kirjoitti:

        Onniiko kalamies? En usko. Onkivavan Iepuutus veneen reunalla ei ole kalastusta. Aivan joku muu harrastus. Kalamiehet suuntaa viikon päästä pohjoisen jokiapajille.

        Juu. näin on totta.
        Olen elämäni aikana kalastanut monta kertaa ihan oikeasti ja saan yleensä paremmin kalaa kuin toiset.
        Tiesitkö että kun räkäsee veteen niin saa paremmin kalaa. Usko huvikses ;D
        Vanha kansa käytti tätä kun verkot oli laitettu veteen niin räkäsivät perään ja näin varmistivat hyvät saaliit.
        Tästä on tehty tieteellinen tutkimus
        En nyt heti muista missä, mutta televisiosta näin tän ohjelman.
        Hyvää kala onnea !


      • kesäpilkintää
        Älykkö kirjoitti:

        Juu. näin on totta.
        Olen elämäni aikana kalastanut monta kertaa ihan oikeasti ja saan yleensä paremmin kalaa kuin toiset.
        Tiesitkö että kun räkäsee veteen niin saa paremmin kalaa. Usko huvikses ;D
        Vanha kansa käytti tätä kun verkot oli laitettu veteen niin räkäsivät perään ja näin varmistivat hyvät saaliit.
        Tästä on tehty tieteellinen tutkimus
        En nyt heti muista missä, mutta televisiosta näin tän ohjelman.
        Hyvää kala onnea !

        Kalamiehille toivotetaan kireitä siimoja, ei koskaan onnea!


      • kesäpilkintää kirjoitti:

        Kalamiehille toivotetaan kireitä siimoja, ei koskaan onnea!

        Anteeksi tuli moka :(
        Kireitä siimoja :)
        Hyvää kesää !


      • Älykkö kirjoitti:

        Anteeksi tuli moka :(
        Kireitä siimoja :)
        Hyvää kesää !

        Ei kannata välittää tuosta yhdestä. Älykölle tämä.


      • Onnii kirjoitti:

        Ei kannata välittää tuosta yhdestä. Älykölle tämä.

        Grasias, huomenta sunnuntai aamuun.
        Tulihan nukuttua pitkät unoset.
        Nyt aurinko paistaa ja linnut laulaa, hyvä päivä ulkoilla :)


      • Älykkö kirjoitti:

        Grasias, huomenta sunnuntai aamuun.
        Tulihan nukuttua pitkät unoset.
        Nyt aurinko paistaa ja linnut laulaa, hyvä päivä ulkoilla :)

        Hyvää huomenta ja mukavaa sunnuntaita :)
        Kaunis ilma on.


    • S-Karppina

      yritin olla, mutta kuhaa sulla ei vielä ollu.

      • Karppina kaikki :)


      • S-Karppina
        Onnii kirjoitti:

        Karppina kaikki :)

        Eikö kuha käy pyydyksiin, vai onko silkkisukkasorsien jahti vienyt enemmän ajan ;)?


      • S-Karppina kirjoitti:

        Eikö kuha käy pyydyksiin, vai onko silkkisukkasorsien jahti vienyt enemmän ajan ;)?

        Ei ole ollut pyydyksiä viime aikoina. :)


    • aHaaJaa

      Onni ei pidä kaloista! Joo, ripusta vaan ne seinälle, ihan somaa.

      • En ymmärtänyt mitään mutta ei se mitään. Miksen pitäisi kaloista?


    • eikinä

      Aivan järkyttävä!

      • Järkyttävän ihana. :)


    • Onnittelija

      Hmm, sähän taidatkin Onnii asua kämpässä jossa mä vähän aikaa sitten asuin? Tosi tyyllikkääst telkkarin takana iso seinä ja siihen päälle voi kimpota mitä roinaa tahansa. Kätevää kun on kaksi ovea pois tilasta, ei tule tungosta. En kyllä välittäisi noista kaloista. Hai oli paras, suosittelen hommattavaksi.

      • Oletko sama Onnittelija joka kirjoittaa niitä vekkihame juttuja?


      • Onnittelija
        Onnii kirjoitti:

        Oletko sama Onnittelija joka kirjoittaa niitä vekkihame juttuja?

        Kyllä olen. Miksi kysyt?


      • Onnittelija
        Onnittelija kirjoitti:

        Kyllä olen. Miksi kysyt?

        ...mutten kirjoita millään muulla nikillä vekkihameista. enkä ole kirjoittanut kuin yhden kommentin liittyen vekkihameisiin.


      • Onnittelija kirjoitti:

        ...mutten kirjoita millään muulla nikillä vekkihameista. enkä ole kirjoittanut kuin yhden kommentin liittyen vekkihameisiin.

        Ok saat synninpäästön :)


      • Onnittelija
        Onnii kirjoitti:

        Ok saat synninpäästön :)

        Kiitos, hyvä mustapukuinen & valkokauluksinen Onnii... :D Et vastannu kysymykseen miksi kysyit. Oletko alkanut pelkäämään minua?


    • PidänTietenkin

      Laulavia kaloja sitten makkarin seinälle. Elvistä laulava oli paras, lisäkomppi pyrstöllä, tuntui jopa sopivan lauluun :)

    • eväkäs

      Ihanan kitchiä, feng shui.

      • Feng shuit kohdillaan :)


      • eväkäs

        Sama juttu itselläni, kunhan saan vähän vaihdeltua järjestystä tai siivoamiseksi sellaista raivausta kai kutsutaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe