Ylpeysmarssi Hki.

jonna_x

" Pride-osallistuja Ylelle: Itken joka vuosi liikutuksesta"

Minäkin itkisin jos tietäisin olevani matkalla helvettiin.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä sinä sinne olet matkalla vaikket sitä vielä tiedäkään tai usko. Pride-marssiin osallistujilla on sentään oikeasti vielä jotain toivoa, toisin kuin sinulla.

      • Tottakai Pride-marssiin osallistuvalla on toivoa, jos tekevät parannuksen. Kiitos Jumalan pitkämielisyydestä, armosta ja rakkaudesta.
        Kun Pride-marssija nöyrtyy tunnustamaan syntinsä ja ottaa Jeesuksen vastaan omaksi Herrakseen ja Vapahtajakseen, hän saa syntinsä anteeksi, kuten muutkin ihmiset. Mutta niin kauan, kuin hän puolustelee homosuhteitaan ja vieläpä ylpeilee (Pride) siitä, hän on matkalla kohti kadotusta.


    • N44

      On niin hienoa lukea täältä päivittäin esimerkkejä kristittyjen suuresta ja kaikenkattavasta lähimmäisenrakkaudesta ja ymmärryksestä. Teidän lempeytenne määrä on mittaamaton.

      Kiitos jonnax sinullekin että teet omalta osaltasi loistavaa työtä sekularismin edistämiseksi näyttäessäsi millaisia ihmishirviöitä ja ihmisvihaajia te fundamentalistit olette. Kuinka äärettömän synkkä ja mustavalkoinen ajatusmaailmanne on. Viha, pelko ja inho ovat polttoainettanne. Elätte pahuudesta, piehtaroitte siinä.

    • miesonsyyllinen

      Kuulin että lesboissa on myös perheterapeuttia. No siinä saa mies tietää paikkansa ,jos menee perheasioitaan kertomaan "asiantuntijalle"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe