Vesilahden ratsastuskoulu

I am A Demon

Kertokaapas te jotka tiedätte jotain Vesilahden ratsastuskoulusta.
Millainen ilmapiiri tallilla on? Onko hevosilla hoitotyttöjä, ovatko he mukavia ja auttavia?
Millaisia hevoset ovat?
Ratsastaminen ja opettaminen, millaista?
Toimiiko talli vain ratsastuskouluna, vai onko tallilla yksityisiäkin?

Kiitos jo etukäteen.

10

3738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö

      En oo ite käynyt tunneilla Vesilahden ratsastuskuolulla (eli Rassalla) mutta katsomassa olen käynyt. Hevoset vaikuttaa mukaville (kuulemani mukaan). Hoitajista en oo varma. Opetus on mukavaa (edelleen kuulemani mukaan) On siellä kai yksityisiäkin... Ootko menossa sinne tunneille tms?

      • Hupu

        Niin jos et ole käynyt sen kotisivuilla vielä niin tässä osoite: www.vesilahti.com/ratsastuskoulu


      • schleich tyttö
        Hupu kirjoitti:

        Niin jos et ole käynyt sen kotisivuilla vielä niin tässä osoite: www.vesilahti.com/ratsastuskoulu

        Tää on mahtava talli!:-)


    • SOILE H

      Olen käynyt alkeiskursin vesilahden ratsastuskoululla Opettaja oli tosi mukava. Hoitajat auttoivat joka tilanteessa :D Sain talliltani käytyä paljon itse varmuutta ratsastukseen ilman taluttajaa. Saatiin pujotella. Mentiin maailman pyörää :D Hevoset olivat mukavia vaikka yksi heitti selästä Terveisiä: sannalle ja muille ratsastuksen opettajille Kimpolle, Mantalla, Vekulle, Jussille ja muille hevosille vaikka en ole ratsastanut niille :D HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!

    • Vekkua kaipaava

      Tietääkö joku vieläkö vesilahdenratsastuskoululla ollut musta Vekku niminen gotlanninruss on elossa? Kuulumiset?

      • joku1234yh

        Kyllä elossa on vielä:)


      • Anonyymi

        Ei oo enää:(


    • sobbaaah

      Musta sitä ei ole enään ;( en ole ihan varma :(

    • viki...

      Vekku pappa vielä hyvännä kunnossa, kerran viikossa on talutustunnilla joten vekkukin jo päässyt jo sille ansaitulle "eläkkeelle2, hyvässä kunnossa on ! : )

    • Anonyymi

      Itse siellä ratsastan ja opetus on hyvää, sekä hevosten kohtelu on hyvää. vekkua ei enään ole. Jussi poni on heittänyt selästä kerran mutta kukaan muu ei. Hevoset on hyvin koulutettu. Joillain ratsastus tunneilla on omasta mielestäni liikaa väkeä mutta esim ratsuniityssä on vieläkin enmmän yhdellä tunnilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4593
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      51
      3603
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      104
      3491
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2469
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2374
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe