Vesilahden ratsastuskoulu

I am A Demon

Kertokaapas te jotka tiedätte jotain Vesilahden ratsastuskoulusta.
Millainen ilmapiiri tallilla on? Onko hevosilla hoitotyttöjä, ovatko he mukavia ja auttavia?
Millaisia hevoset ovat?
Ratsastaminen ja opettaminen, millaista?
Toimiiko talli vain ratsastuskouluna, vai onko tallilla yksityisiäkin?

Kiitos jo etukäteen.

10

4077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö

En oo ite käynyt tunneilla Vesilahden ratsastuskuolulla (eli Rassalla) mutta katsomassa olen käynyt. Hevoset vaikuttaa mukaville (kuulemani mukaan). Hoitajista en oo varma. Opetus on mukavaa (edelleen kuulemani mukaan) On siellä kai yksityisiäkin... Ootko menossa sinne tunneille tms?

• Hupu

Niin jos et ole käynyt sen kotisivuilla vielä niin tässä osoite: www.vesilahti.com/ratsastuskoulu

• schleich tyttö
        Hupu kirjoitti:

Niin jos et ole käynyt sen kotisivuilla vielä niin tässä osoite: www.vesilahti.com/ratsastuskoulu

Tää on mahtava talli!:-)

• SOILE H

Olen käynyt alkeiskursin vesilahden ratsastuskoululla Opettaja oli tosi mukava. Hoitajat auttoivat joka tilanteessa :D Sain talliltani käytyä paljon itse varmuutta ratsastukseen ilman taluttajaa. Saatiin pujotella. Mentiin maailman pyörää :D Hevoset olivat mukavia vaikka yksi heitti selästä Terveisiä: sannalle ja muille ratsastuksen opettajille Kimpolle, Mantalla, Vekulle, Jussille ja muille hevosille vaikka en ole ratsastanut niille :D HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!

• Vekkua kaipaava

Tietääkö joku vieläkö vesilahdenratsastuskoululla ollut musta Vekku niminen gotlanninruss on elossa? Kuulumiset?

• joku1234yh

Kyllä elossa on vielä:)

• Anonyymi

Ei oo enää:(

• sobbaaah

Musta sitä ei ole enään ;( en ole ihan varma :(

• viki...

Vekku pappa vielä hyvännä kunnossa, kerran viikossa on talutustunnilla joten vekkukin jo päässyt jo sille ansaitulle "eläkkeelle2, hyvässä kunnossa on ! : )

• Anonyymi

Itse siellä ratsastan ja opetus on hyvää, sekä hevosten kohtelu on hyvää. vekkua ei enään ole. Jussi poni on heittänyt selästä kerran mutta kukaan muu ei. Hevoset on hyvin koulutettu. Joillain ratsastus tunneilla on omasta mielestäni liikaa väkeä mutta esim ratsuniityssä on vieläkin enmmän yhdellä tunnilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      128
      3781
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      7
      2995
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      31
      2819
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      10
      2458
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      132
      2393
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      40
      1786
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      61
      1165
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      82
      1099
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1060
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      76
      1040
    Aihe