Usein sanotaan että totuus on tarua ihmeellisempää, onko se?
Kyllä se on.
Kreikka nyt esimerkiksi on lähes suoritustilassa eikä tunnelin päässä edes näy valoa, miten tuo on mahdollista?
Kun kyseessä on kuitenkin yksi europan rikkaimmista valtioista, kultavaranto on lähes kymmenkertainen Suomeen verrattuna, maasta löytyy sekä öljyä että kaasua, joiden myynnistä ainakin ennen vanhaan sai aika hyvin rahaa.
Pelkästään Sveitsin pankeissa makaa vähintään 200 mrd. Kreikkalaista rahaa ja muutenkin 'kateissa' taitaa olla tuhansia miljardeita.
Ei siis ihme että alkaa käteinen loppumaan.
Pakon edessä Kreikka selviäisi helposti kaikista veloistaan mutta se kyllä merkitsisi oman omaisuuden käyttämistä, eikä sellainen tule varmasti kuuloonkaan.
Ei ainakaan niin kauan kun vähäjärkiset haluavat vastata viisaampien veloista.
Eipä näkynyt Ateenassa leipäjonoja, ei ainakaan vielä viime viikolla ja ihmiset bilettivät kuten ennenkin, tosin muistivat kuitenkin kirota koko yhteisön ja sen ihmiset 'ilkeitä ja ikäviä ollaan, jos ei heitä haluta elättää'........
Voi yhden kerran, kuinka tuo on edes mahdollista?
Maailman menoa, eikä edes naurata.
6
<50
Vastaukset
- Ihan-tällasta-vaan
"totuus on tarua ihmeellisempää" tarkoittaa arkikielellä "Totuus valheen takana on erilainen kuin viralinen totuus".
- tehköönkommarittöitä
Ei niitä ainakaan meidän pidä ryhtyä elättämään.
No, opetus on se, että itsekunkin kannattaa, jos vain suinkin on ylimääräistä rahaa, ostaa sijoituskultaa. Siitä ei tarvitse tilittää verottajalle.
- kysymys-merkki
Mistä mahtaa johtua eu-johtajien haluttomuus pistää Kreikka maksamaan itse velkansa, sen sijaan että maksattavat niitä loputtomasti veronmaksajilla?
Rahastahan siinä on kysymys, mutta kenen hyödyksi?
Epäluuloinenhan voisi vaikka kuvitella että kyse on kusetuksesta, pannaan kansa maksamaan sata miljoonaa kunhan omalle tilille putoaa vaikka pari miljoonaa, mutta eihän tuo voi olla mahdollista, eihän?- Zorbas-ketku
Joo ei voi
Toisaalta kepulit ja demarit on tän maan jo tuhonnu, joten väliäkös sillä sitten?
- itkevärobinhood
Ei jumalauta kovat on luvut, eikä edes yläkanttiin valitettavasti.
Jotenkin tuo on pakko saada persujen syyksi kun eivät uskoneet demuleiden takuuksiin, vai mikä se taikapahvi nyt olikaan, se mikä teki rahan jakamisesta ihan saatanan hienoa pisnestä.
Paljonkos me ollaan tienattu tällä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441987Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808