Alennusta vonkuvat,joltakin opiskelialta ,tai muuten köyhältä,ahneuttaan ,että mahdollisimman paljon jää myynti voittoa itselleen.Törkeitä joppareita,valehtelevat suu pielet ruskeena,kaikenlaisilla tarinoilla huijaavat myyjiä.ILKEÄVÄT HYVIN TOIMEEN TULEVAT VONKUA KÖYHÄLTÄ.Harmaalla taloudella kasvattavat omaa pää omaansa.Helvetin hyvä kuntoisia eläkeläisiä,kun jaksavat liike toimintaa pitää yllä.juoksevat puoli Suomea arabian toivossa.Kyllä on rankkaa hommaa tuo kirppis kerjääminenkin.
KERJÄÄ VIELLÄ PAHIMMAT JOPPARIT.
27
539
Vastaukset
- jotain.on.hakusessa
myynti voittoa
suu pielet
hyvä kuntoisia
liike toimintaa
En jaksa luetella enempää.- pipopiucalla
j,aa pi,lkun.nus-ssi,a
- kakskytäv
on huomattu.sairaus on ahneus.
- PJBaker
Let's juoksutetaan ja kiusataan jobbareita! Kun nuo ahneet apinat joutuvat ahneutensa näyttämään niin miksemme juoksuttaisi heitä? Miten?
V: pidämme citä arwokacta tawaraa näytillä ja juttelemme hinnasta kuten he, annamme uskoa ja pamautamme loppuun: "sori peipi, mä saan tästä maljakosta 75 egee heti ku soitan yhelle tyypille". Eli pelataan niiden omaa peliä, ja muistakaa lapset: aina kun joku on kiinnostunut tavarasta, sen arvo kannattaa tsekata; varsinkin jos jobbari sanoo "pikku-Jarnon kovasti ilhtuvan tästä esineestä...". Olus ne töölöläisämmät, joilla "ei nyt satu olemaan kuin 1,35 koikoina..."- Ota.hinnasta.selko
Muumimukit maksaa 400 egua. Mutta jo jobbari huomaa sulla sellaisen erikoismukin, saat siitä 50 centin tarjouksen. Muista se.
Antiikkimessuilla oli Tove Janssonin painokuvia kehystettynä, 700 euroo.
Toivoa sopii, ettei niitä oltu löydetty jonkun köyhän opiskelijan seinältä. Oli ne siksi vanhoja, 50-luvulta.
Mutta arabiat halpenee. Katsokin, ettei niissä oli pienintäkään säröä. Vaikuttaa aina AINA hintaan. - Hggfbfv
Totta kai jokainen yrittää saada mahdollisimman paljon itselleen voittoa, eli ostaa halvalla ja myy kalliilla. Näinhän normaalit ihmisetkin tekevät, kun myyvät autoa tai asuntoa. Tuskin kukaan tahallaan myy asuntoaankaan alihintaan opiskelijalle tai autoa lähes ilmaiseksi jollekin köyhälle. Nyt joku tietenkin höpisee, että eihän asunnon myynti ei ole jobbausta. Jos joku ostaa asunnon halvalla ja myy sen kalliilla, on se suuren luokan jobbausta ja tämä kirpputoritouhu on pelkkää näpertelyä siihen nähden. Tästä huolimatta se on jostain syystä hyväksyttävää, vaikka kyseessä on täsmälleen sama asia. Ja etenkin jos kyseessä on oma asunto, koska oman asunnon myyntivoitostakaan ei makseta veroa, eli tämänkin voi tulkita harmaaksi taloudeksi.
- PJBaker
Hggfbfv kirjoitti:
Totta kai jokainen yrittää saada mahdollisimman paljon itselleen voittoa, eli ostaa halvalla ja myy kalliilla. Näinhän normaalit ihmisetkin tekevät, kun myyvät autoa tai asuntoa. Tuskin kukaan tahallaan myy asuntoaankaan alihintaan opiskelijalle tai autoa lähes ilmaiseksi jollekin köyhälle. Nyt joku tietenkin höpisee, että eihän asunnon myynti ei ole jobbausta. Jos joku ostaa asunnon halvalla ja myy sen kalliilla, on se suuren luokan jobbausta ja tämä kirpputoritouhu on pelkkää näpertelyä siihen nähden. Tästä huolimatta se on jostain syystä hyväksyttävää, vaikka kyseessä on täsmälleen sama asia. Ja etenkin jos kyseessä on oma asunto, koska oman asunnon myyntivoitostakaan ei makseta veroa, eli tämänkin voi tulkita harmaaksi taloudeksi.
Olipas fiksusti kirjoitettu!
- kakskytän
kyllä myynti voitto vero on asunto kaupassa.
- kahdeksant
ahne joppari .valehteleva joppari.
- seitsemänn
ahneus juoksuttaa,ahneus ei tunne syyllisyyttä.
- Kirppiss
Mua käy sääliksi tämä ihminen, joka etsii näitä vanhoja keskusteluja ja nostaa niitä ylös. Ja sanoma on aina sama. En taida enää jaksaa avata tätä sivua, kun täällä on aina vaan samaa sontaa. Jos joku ostaa myydäkseen, se ei ole keneltäkään pois, itse ainakin olen iloinen jokaisesta myydystä tavarasta, meni sitten myyntiin tai omaan käyttöön.
- kaksikymm
sääli on sairautta..ota opiksesesi.
- kakskytäv
hyvä ketju.tosi tarinaa joppareista.
- beethooven
Ilman jobbareita kirppismaailma voisi olla hyvinkin köyhä itseasiassa. Sitä paitsi minkäpä ihminen luonteelleen voi tosiasiassa tehdä? Taitaa meissä kaikissa asua jonkinlainen pikku jobbarin tynkä tosiasiassa? Itsekin olen monesti suorastaan syöksynyt jollekin vaihtolavalle esim. jonkin kevät-tapahtuman yhteydessä. Enkä yleensä ihan syyttä ja suotta kuitenkaan. Kierrätys on tämän ajan päivän sana yhä syvenevässä määrin.
- TöihinPummiJobbarit
Ilman jobbareita kirppiksillä olisi kiva käydä....En enää käy kirppiksillä missä näen jobbareita.Tehkää tekin sama niin kyllä nämä kirppikset pian hyytyvät ja lopettavat...
- viisitoista
Nyt on paljon tyhjiä myynti pöytiä joka kirppiksellä.Missähän myyjät luuraa.Muutama joppari kyllä päivystää ahkerasti.
- kyylärimummo
Muistakaa myös, että vakiojobbareilla on apurit käytössä. Oma naama on niin tuttu, että pistävät apurin hankkimaan tavaran. 100 euron mukista 4 euroa on ihan liikaa....sitten naureskellaan ja kovaan ääneen puhutaan miten taas saatiin hyvä voitto. Erityisen vastenmielistä tämä on lapsilta ja nuorilta huijatessa. Vielä saatetaan odottaa, että vanhempi menee vessaa tms ja sitten hyökätään avuttoman 10-v lapsen kimppuun. Kuvottavaa. Suurin osa eläkkeillä tai sos.tuilla eläviä vakionaamoja, jotka kiertävät kaikki päivät toreja. Toisaalta esitetään niin menestyvää että, mutta toisaalta on pakko koluta kaikki kissanristiäiset mukien toivossa. Voi voi.
- kyttäänkyllä
Mennyt maku kirppareilla käymisestä. Lahdessa kirppareilla liikaa jobbareita. Kytätään joka päivä uudet tavaran laittajat ja jopa kasseista kaivetaan parhaimmat tavarat röykeästi itselle jälleenmyyntiin. Yksi pariskunta etenkin näyttäisi harrastavan tätä.
- kahdeksantoi
ihanaa saada jotain uutta kotiin,valehtelee eräs joppari...joka paikan ronkkia.juoksuttaa heti myyntiin kerjäämänsä tuotteen...
- kahdeksantoistta
kenen kotiin,ja millä hinnalla.
- kolkytäkah
kyllä vonkua osaa ammattilaiset.vie sille ja sille.on sitä ja tätä.siellä sun täällä.
- FGHUYRSWE
HYVÄ OSAISET KÄHMII HERKUT.ON JOTAIN TÄSSÄ AHDEUDESSAKIN SAIRASTA.
- bhgytdref
kuinkahan mielen vikaisia nämä ahneet jopparit on..henkilöt,joilla on kaikkea.niin ensimmäisenä ronkkivat rusinat pullasta..tavaroille löytyis kyllä ostajia ilman jopparin väliin tuloa.ällöttää katsoa kirppiksille samat jopparit aina päivystää ahneuttaan.kehuvat omaisuuksillaan,kuinka heillä on herkkua yllin kyllin..NIIN MIKSI VIE LEIVÄN LAPSEN SUUSTA,
- kjuäöplokij
Ahneus on saanut paljon kurjuutta aikaiseksi.
- vgftrmkjiuolkiyrs
Ahneet on ihan itse hankkineet JOPPARIN maineen itselleen.Ei kannata syytellä ulko puolisia.hävetkööt.Lukekaa verottajan sivu.
- frdelkj
Tuntuu luissa ja ytimissä.totuus.
- pienyrittäjännylkkiät
Kyllä joukkoon mahtuu tukkukorttia vinkuttavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529