Yhteiskunnan mekanismit

Mielenkiinnolla odotan, mikä yhteiskunnan mekanismi katkaisee populistisilta ja rasistisilta Persuilta siivet.

15

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toiveitajapäiväunia

      Älä toki pidätä hengitystäsi sitä odotellessa.;)

      • Entä jos pidätänkin? Sillä jossain vaiheessa rasismillekkin on tultava raja vastaan.


      • Coccacuu
        pepep kirjoitti:

        Entä jos pidätänkin? Sillä jossain vaiheessa rasismillekkin on tultava raja vastaan.

        Voi olla, mutta mitä se kuuluu peruihin?


      • Coccacuu kirjoitti:

        Voi olla, mutta mitä se kuuluu peruihin?

        Mietippä sitä pimeina iltoina muna kädessä.


      • Jipiikaajee
        pepep kirjoitti:

        Mietippä sitä pimeina iltoina muna kädessä.

        pepepillä taas normeeli vaihde päällä, idiotismi ka rivous. Niinhän siinä käy, kun raivo ohittaa järjenkäytön, eikä kykene sitä käsittelemään.


      • Jipiikaajee kirjoitti:

        pepepillä taas normeeli vaihde päällä, idiotismi ka rivous. Niinhän siinä käy, kun raivo ohittaa järjenkäytön, eikä kykene sitä käsittelemään.

        Tuo oli jo eilen.


      • Jipiikaajee
        pepep kirjoitti:

        Tuo oli jo eilen.

        Valitettavasti, varsinkin sinun kohdallasi, eilen on tänään, huomenna ja nähtävästi ikuisesti. Eivät ole tapasi yhtään parantuneet "eilisestä", päinvastoinhan sinulle on käynyt.


      • Jipiikaajee kirjoitti:

        Valitettavasti, varsinkin sinun kohdallasi, eilen on tänään, huomenna ja nähtävästi ikuisesti. Eivät ole tapasi yhtään parantuneet "eilisestä", päinvastoinhan sinulle on käynyt.

        Sinähän sen tiedät.


    • aloittajalurjusloinen

      Loppu on tultava sille että suomalaisten työaikaa pidennetään ja palkkoja alennetaan,
      että jää rahaa elättää rikollisia.
      Aloittaja haluaa että hänen lapsilleen jätetään velkataakka

      • Lähde tai GTFO!


      • EespäinEespäin

        Nimimerkki aloittajalurjusloinen siis vastustaa perussuomalaisten politiikkaa. Tuosta se lähtee, yksi persu kerrallaan huomaa kannattaneensa puoluetta, joka ajaa aivan päinvastaisia asioita kuin mitä äänestäjä luuli sen ajavan.


      • Rasisti12

        Rasismi on tervetullut tänne Suomeenkiin ,eihän sitä täällä vielä ole ollutkaan .


    • hyysäriloinenpepep

      pepep vaista pitkä hittu !

      • Ajattelin, että 2. maailmansota olisi opettanut meille jotain, mutta keskustelu ei näemmä persulle käy.


    • JUOPPOKEPULAINEN

      Kepulian Pepep-kysyjän mekanismi on koneellinen penis eli kepun avain eli Sipilän kakkala joka työnnetään eri puolille
      kepuleita rasistisella rasvalla tökittynä

      Kepulit ja pepep kutsuvat tätä Sipilän tummelikoneeksi eli poliittiseksi avainkakkalaksi joka on kehdattu esitellä rasvoineen eduskunnassakiin
      pepepin tekemänä

      http://yle.fi/uutiset/sipilan_kakkara_20__keskustan_avain_suomen_nousuun/7646029

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe