Mielenkiinnolla odotan, mikä yhteiskunnan mekanismi katkaisee populistisilta ja rasistisilta Persuilta siivet.
Yhteiskunnan mekanismit
15
<50
Vastaukset
- Toiveitajapäiväunia
Älä toki pidätä hengitystäsi sitä odotellessa.;)
- Coccacuu
pepep kirjoitti:
Entä jos pidätänkin? Sillä jossain vaiheessa rasismillekkin on tultava raja vastaan.
Voi olla, mutta mitä se kuuluu peruihin?
Coccacuu kirjoitti:
Voi olla, mutta mitä se kuuluu peruihin?
Mietippä sitä pimeina iltoina muna kädessä.
- Jipiikaajee
pepep kirjoitti:
Mietippä sitä pimeina iltoina muna kädessä.
pepepillä taas normeeli vaihde päällä, idiotismi ka rivous. Niinhän siinä käy, kun raivo ohittaa järjenkäytön, eikä kykene sitä käsittelemään.
Jipiikaajee kirjoitti:
pepepillä taas normeeli vaihde päällä, idiotismi ka rivous. Niinhän siinä käy, kun raivo ohittaa järjenkäytön, eikä kykene sitä käsittelemään.
Tuo oli jo eilen.
- Jipiikaajee
pepep kirjoitti:
Tuo oli jo eilen.
Valitettavasti, varsinkin sinun kohdallasi, eilen on tänään, huomenna ja nähtävästi ikuisesti. Eivät ole tapasi yhtään parantuneet "eilisestä", päinvastoinhan sinulle on käynyt.
Jipiikaajee kirjoitti:
Valitettavasti, varsinkin sinun kohdallasi, eilen on tänään, huomenna ja nähtävästi ikuisesti. Eivät ole tapasi yhtään parantuneet "eilisestä", päinvastoinhan sinulle on käynyt.
Sinähän sen tiedät.
- aloittajalurjusloinen
Loppu on tultava sille että suomalaisten työaikaa pidennetään ja palkkoja alennetaan,
että jää rahaa elättää rikollisia.
Aloittaja haluaa että hänen lapsilleen jätetään velkataakka- EespäinEespäin
Nimimerkki aloittajalurjusloinen siis vastustaa perussuomalaisten politiikkaa. Tuosta se lähtee, yksi persu kerrallaan huomaa kannattaneensa puoluetta, joka ajaa aivan päinvastaisia asioita kuin mitä äänestäjä luuli sen ajavan.
- Rasisti12
Rasismi on tervetullut tänne Suomeenkiin ,eihän sitä täällä vielä ole ollutkaan .
- hyysäriloinenpepep
pepep vaista pitkä hittu !
Ajattelin, että 2. maailmansota olisi opettanut meille jotain, mutta keskustelu ei näemmä persulle käy.
- JUOPPOKEPULAINEN
Kepulian Pepep-kysyjän mekanismi on koneellinen penis eli kepun avain eli Sipilän kakkala joka työnnetään eri puolille
kepuleita rasistisella rasvalla tökittynä
Kepulit ja pepep kutsuvat tätä Sipilän tummelikoneeksi eli poliittiseksi avainkakkalaksi joka on kehdattu esitellä rasvoineen eduskunnassakiin
pepepin tekemänä
http://yle.fi/uutiset/sipilan_kakkara_20__keskustan_avain_suomen_nousuun/7646029
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1372421Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961147Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1071045Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296878- 65843
- 53841
- 87826
- 46819
- 51733