virkamiestä, joka tuli virkatehtävissään mittaamassa koordinaatteja.
Virkamiehen väkivaltaisen vastustamisen tuomiot ovat 4 kuukautta - neljä kuukautta. Naapuriko vai 4H yhdistys auttaa peltotöissä, kun isäntä lusii Saramäessä.
Tuottajayhdistys saa erottaa miekkosen.
Maskulainen maanviljelijä kuristi
8
318
Vastaukset
- Tsernenko
Miten lie tuki-ilmoitukset olleet?
- Wirkamies
Miksi koordinaatteja pitää mitata ? Eikö virkamiesparalle löydy tähdelisempää puuhastelua vai onko kesällä mukavampi olla ulkosalla.
Kuka maksaa palkat ja muut kulut- koordi.naatit
Ehkä siinä tarkistettiin isännän tukihehtaareja. Että puuttuiko niistä ilmaa.
Kuristaminen viittaisi ilman puutteeseen virkamiehen kaulan kohdalla.
- Maskutar
Oliko maskulaiseksi ylennetty alun perin Lemusta vai Askaisista ?
- LUNEJONETIHKO
Maskutar tiedätkö kuka päätti Askaisten kunnanvaakonan häpäisystä laittamalla neksen Maskun vaakunaksi.On
- Loisvirkailijat
Virkapummit pitäisi kaikki kuristaa.
- Linnareissulle
Ehtikö mies puida syysviljat ennen linnareissua vai jelppivätkö naapurit ?
Minimirangaistus on kuulemma neljä vuotta ja maksimi neljä vuotta. Hehheh.. - nm7
Ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668