Koska kunta lopettaa parkkipetevittuilun

vatuttaa

Omistamassaan kiinteistössä Klaukkalassa (kirjasto)

5

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beteisbest

Äläs nyt. Tuleehan myöhästyneistä kirjoistakin sakko. Ehdotankin kirjastoalueen uudeksi nimeksi Sakottamo. Joskus käytettiin nimeä Lainasto.
      Hienoa jos voisi maksaa molemmat kerralla. Mikä säästö !

• Rahaa

Jos saatte sakot jonkun kaupan parkkipaikalla ruvetkaa poikotoimaan sitä kauppaa ja ette mene siihen enää,niin minä teen. Tämmöinen parkkikiekko pelleily on tosi syvältä.Olisko hienoo jos menis vaikka sukulaisen luo kylään omakotitaloon ja pihassa saisit sakot 40e,menisitkö uudelleen ja hyväsyisitkö,minä en.

• Parkkipetejess

Voihan ton toisipäinkin kääntää...
        Menisitkö asioimaan kauppaan jonka edessä ei ole koskaan yhtään parkkipaikkaa ?
        ...tauko
        Nimittäin kaikki paikat ovat täyttäneet työmatkalaiset koko päiväksi.

Miltä yrittäjästä kyseisessä tilassa tuntuu kun asiakkaat aina valittaa ettei koskaan löydy yhtään parkkipaikkaa hyvin lyhyeen asioimiseen.

Itse olen ruvennut käymään uudestaan ko. liikkeissä koska nyt löytyy autolle paikka, kiva raahata esim. 20 Kg säkkiä koiranruokaa kovin kauaksi.

Luulenpa ettei suomen talouselämä paljon menetä nim. Rahaa boikotilla...
        Tai taitaa olla nim. EI Rahaa...

• Lakipitäisiolla

Ehdottomasti kiekkopaikat kaikille kauppojen parkkipaikoille.
      Silloinhan tilanne on tasa-arvoinen.
      Ja mikä parasta venkoilijat ei voi jättää autojaan asiakkaiden harmiksi.

• perttinäjees

Pitää vaan enää muistaa, että se parkkikiekko pitää olla sininen ja numerot menee pikkuisesta suurimpaan, oikiapäin ilman pyörylöitä ja himmeleitä ja sen vähimmäiskoko pitää olla 295x190 cm .
      Pääasia että kaikki löytää omat autonsa sieltä parkkikiekkojensa alta ja siksi jonkin yksilöivän nimmarin, pommarin, kummarin, tai vaikka oman pipon nimi yläkulmassa on kohdallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3426
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3196
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3024
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      73
      2977
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2891
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2678
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2480
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2351
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2215
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      1982
    Aihe