Omistamassaan kiinteistössä Klaukkalassa (kirjasto)
Koska kunta lopettaa parkkipetevittuilun
5
98
Vastaukset
- beteisbest
Äläs nyt. Tuleehan myöhästyneistä kirjoistakin sakko. Ehdotankin kirjastoalueen uudeksi nimeksi Sakottamo. Joskus käytettiin nimeä Lainasto.
Hienoa jos voisi maksaa molemmat kerralla. Mikä säästö ! - Rahaa
Jos saatte sakot jonkun kaupan parkkipaikalla ruvetkaa poikotoimaan sitä kauppaa ja ette mene siihen enää,niin minä teen. Tämmöinen parkkikiekko pelleily on tosi syvältä.Olisko hienoo jos menis vaikka sukulaisen luo kylään omakotitaloon ja pihassa saisit sakot 40e,menisitkö uudelleen ja hyväsyisitkö,minä en.
- Parkkipetejess
Voihan ton toisipäinkin kääntää...
Menisitkö asioimaan kauppaan jonka edessä ei ole koskaan yhtään parkkipaikkaa ?
...tauko
Nimittäin kaikki paikat ovat täyttäneet työmatkalaiset koko päiväksi.
Miltä yrittäjästä kyseisessä tilassa tuntuu kun asiakkaat aina valittaa ettei koskaan löydy yhtään parkkipaikkaa hyvin lyhyeen asioimiseen.
Itse olen ruvennut käymään uudestaan ko. liikkeissä koska nyt löytyy autolle paikka, kiva raahata esim. 20 Kg säkkiä koiranruokaa kovin kauaksi.
Luulenpa ettei suomen talouselämä paljon menetä nim. Rahaa boikotilla...
Tai taitaa olla nim. EI Rahaa...
- Lakipitäisiolla
Ehdottomasti kiekkopaikat kaikille kauppojen parkkipaikoille.
Silloinhan tilanne on tasa-arvoinen.
Ja mikä parasta venkoilijat ei voi jättää autojaan asiakkaiden harmiksi. - perttinäjees
Pitää vaan enää muistaa, että se parkkikiekko pitää olla sininen ja numerot menee pikkuisesta suurimpaan, oikiapäin ilman pyörylöitä ja himmeleitä ja sen vähimmäiskoko pitää olla 295x190 cm .
Pääasia että kaikki löytää omat autonsa sieltä parkkikiekkojensa alta ja siksi jonkin yksilöivän nimmarin, pommarin, kummarin, tai vaikka oman pipon nimi yläkulmassa on kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344051Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481486Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821244Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831015Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301011Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34953- 62949
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56785