Koska kunta lopettaa parkkipetevittuilun

vatuttaa

Omistamassaan kiinteistössä Klaukkalassa (kirjasto)

5

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beteisbest

      Äläs nyt. Tuleehan myöhästyneistä kirjoistakin sakko. Ehdotankin kirjastoalueen uudeksi nimeksi Sakottamo. Joskus käytettiin nimeä Lainasto.
      Hienoa jos voisi maksaa molemmat kerralla. Mikä säästö !

    • Rahaa

      Jos saatte sakot jonkun kaupan parkkipaikalla ruvetkaa poikotoimaan sitä kauppaa ja ette mene siihen enää,niin minä teen. Tämmöinen parkkikiekko pelleily on tosi syvältä.Olisko hienoo jos menis vaikka sukulaisen luo kylään omakotitaloon ja pihassa saisit sakot 40e,menisitkö uudelleen ja hyväsyisitkö,minä en.

      • Parkkipetejess

        Voihan ton toisipäinkin kääntää...
        Menisitkö asioimaan kauppaan jonka edessä ei ole koskaan yhtään parkkipaikkaa ?
        ...tauko
        Nimittäin kaikki paikat ovat täyttäneet työmatkalaiset koko päiväksi.

        Miltä yrittäjästä kyseisessä tilassa tuntuu kun asiakkaat aina valittaa ettei koskaan löydy yhtään parkkipaikkaa hyvin lyhyeen asioimiseen.

        Itse olen ruvennut käymään uudestaan ko. liikkeissä koska nyt löytyy autolle paikka, kiva raahata esim. 20 Kg säkkiä koiranruokaa kovin kauaksi.

        Luulenpa ettei suomen talouselämä paljon menetä nim. Rahaa boikotilla...
        Tai taitaa olla nim. EI Rahaa...


    • Lakipitäisiolla

      Ehdottomasti kiekkopaikat kaikille kauppojen parkkipaikoille.
      Silloinhan tilanne on tasa-arvoinen.
      Ja mikä parasta venkoilijat ei voi jättää autojaan asiakkaiden harmiksi.

    • perttinäjees

      Pitää vaan enää muistaa, että se parkkikiekko pitää olla sininen ja numerot menee pikkuisesta suurimpaan, oikiapäin ilman pyörylöitä ja himmeleitä ja sen vähimmäiskoko pitää olla 295x190 cm .
      Pääasia että kaikki löytää omat autonsa sieltä parkkikiekkojensa alta ja siksi jonkin yksilöivän nimmarin, pommarin, kummarin, tai vaikka oman pipon nimi yläkulmassa on kohdallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe