Pimeä vuoden 2015

princessman

enkeliuskonto.

Henkilöt, joiden uskoon kuuluvat shakrat, kivet, krisallit, enkelit, meditaatio ym vastaavat, ovat pimeyden lapsia, vaikka kutsuvatkin itseään valon lapsiksi. Musta pimeyden maailman ihminen on pukeutunut valkeuden enkeliksi ja haluaa toisille vaan ja ainoastaan pahaa. On ovela, kiero ja varastelva niin kuin toisen omaisuutta turmeleva noita.

13

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siunattu

      Näitä pimeyden lapsia on nimenomaan uskonnollisissa piireissä,mene esim.helluntaiseurakuntaan.Hirveitä noitia,puhun kokemuksesta!Näissä mitä parjaat olen nähnyt IHMISIÄ!

      • Näkökulmaa

        Väärin.
        Pimeyden lapsia on soluttautunut kristillisiin yhteisöihin,sekä seurakuntiin.
        Mitä lähempänä on kristuksen tulo,sitä enemmän he valtaavat kristittyjen kokoontumispaikkoja.
        Menkää ulos niistä maallistuneista seurakunnista.
        Ei Jumala tarkoittanut omiaan istumaan pari kolme kertaa viikossa jossakin rakennuksessa.
        Vaan menkää kaikkeen maailmaan ja levittäkää evankeliumia.
        Kirkot ym uskonnolliset rakennukset ovat saatanan keksintöjä.Paetkaa niistä,sillä mitä osaa on uskovalla ja uskottomalla.


    • kokeilehan

      Oletpa tietämätön. Enkeleienergiat ovat totta ja nimenomaan auttavat hmisiä. Tutustu arkkienkeleihin! Voit pyytää heiltä apua. Netistä löytyy tietoa arkkienkeleistä.

      • siunattu

        Juuri näin.En saanut mitään apua helluntaiseurakunnassa,päinvastoin!Löydettyäni enkelienrgiat ja tavattuani näitä rauhoittavia ihmisiä,olen saanut apua.


      • valo.vs.pimeys

        Riivaajia ne ovat ja riivaajien apua sinä saat. Raamatussa ei enkeli ole koskaan rukouksien ja pyyntöjen kohde. Tee parannus ja käänny Jumalan puoleen.


      • siunattu

        Tee itse parannus farisealaisuudesta.Raamatussa enkelit auttoivat.Oksennan sinunkaltaisia farisealaisia.Tuollaisia ovat olleet helluntaiperheeni,hyväksikäyttäjiä,ylpeitä,ei ihmisiä!Hyi olkoot ja kiitos Jumalalle olen heistä päässyt eroon Siunatkoon Jumala jokaista tervejärkistä joita Hän on johdattanut elämääni!Rukoilen muuten Jumalaa en enkeleitä,mutta enkelit ovat palvelijoita.


      • valo.vs.pimeys

        Olet siis kaiken enkeliharhaisuuden ja enkelienpalvonnan lisäksi katkera raamatullisille uskovillekin. Tee siitäkin synnistäsi parannus Jumalan edessä.


      • siunattu

        Satun olemaan enempi uskossa kuin sinä,olet täysin tyhmä,kaikki se hyvä mitä elämässäni nyt tapahtuu todistaa Jumalan hyvyydestä,jota farisealaiset eivät voi viedä!KIITOS JUMALALLE!Olen onnellinen kun ei tarvitse olla sinunkaltaisten ihmisten kanssa tekemisissä!Ihana vapaus.Itse olet katkera ja vääräuskoinen.


      • Näkökulmaa
        siunattu kirjoitti:

        Satun olemaan enempi uskossa kuin sinä,olet täysin tyhmä,kaikki se hyvä mitä elämässäni nyt tapahtuu todistaa Jumalan hyvyydestä,jota farisealaiset eivät voi viedä!KIITOS JUMALALLE!Olen onnellinen kun ei tarvitse olla sinunkaltaisten ihmisten kanssa tekemisissä!Ihana vapaus.Itse olet katkera ja vääräuskoinen.

        Ei sinun tarvitsekaan mennä jonnekin ihmiskäsin rakennettuun rakennukseen löytääksesi Jumalan.
        Hän on kaikkialla läsnäoleva.
        Enkelien rukoilusta varoitan.Niin varoittavat Jumalan enkelit itsekin.
        Kukaan ei pelastu muutoin kuin Jeesuksen Kristuksen kautta,ja uskomalla,sekä tekemällä parannuksen synneistään.

        Kristitty Jumalan lapsi tekee parannusta läpi elämänsä,mutta on myös armon alla koska niin toimii.
        Tosiasia kun on ettei kukaan ihminen ole synnitön tässä elämässä.

        Se ei tarkoita sitä että saa tietoisesti tehdä syntiä,vaan sitä että pyrkii eroon siitä mikä aiheuttaa kärsimystä itselleen ja lähimmäisille.
        Täydellistä hänestä ei tule tässä elämässä,mutta pelastettuja kyllä.

        Lopun ajat ovat täynnään eksytyksiä.Saatana karjuu kuin jalopeura,koska tietää että hänellä on vähän aikaa,eksyttääkseen mikäli mahdollista valitutkin.

        Kristittyjen kokoontumispaikkoihin on pesiytynyt saatanallisia eksyttäjiä ja eksytyksiä.
        On nauru herätystä,välillä itku.Jotkut hyppivät ja pomppivat,ja opettavat muillekin että niin pitää tehdä.
        Perkeleellistä eksytystä,joka tahtoo vangita kristusta etsivät kavaliin häkkeihin,kuin vangitut ja ahdistaa heiltä pois vapauden ja ilon.
        He heittävät kuormia ihmisten harteille,ja eivät niitä itse kanna,eivätkä voisikaan.
        Seurakunnista on tullut juoruämmien ja ukkojen paheiden pesä.
        Todellinen kristuksen morsioseurakunta käy ulos näistä maallistuneista rakennuksista.!
        Kirkot tai niihin kuuluminen eivät pelasta ikuisuuselämääsi.
        Pelastut uskomalla Jeesukseen kristukseen syntiesi sovittajana,pyytämällä Hänet elämäsi herraksi,ja tekemällä parannusta syntielämästä.
        Tässä saa mme apua Jumala Pyhältä Hengeltä.


      • Enkeli-ihminen

        Rukoile sielusi pelastusta ja tee parannus pahoista töistä.


    • siunattu

      Kuten jo edellä olen sanonut,EN RUKOILE ENKELEITÄ !Enkeleitä on ja raamatussa heitä on.Olen USKOSSA ei tarvitse saarnata .Se mitä minulle on tehty seurakunnissa on rikollista,älä ala saarnaamaan katkeruudesta!Totuus on tekevä vapaaksi ja minä olen löytänyt sen lähtemällä pois sairaista lahkoista.On ihme porukkaa,ei koskaan tarvitse pyytää anteeksi mutta uhria ruoskitaan!KiitosJumalalle enkeleistä!

      • Näkökulmaa

        Ei tarvitsekaan olla seurakunnissa kiusattavana.
        Kyllä siellä piisaa tyyppejä aivan liiaksikin asti,jotka siirtävät omia syntejään muiden päälle.Itse he eivät tee synneistään parannusta.
        En saarnannut,sillä en ole saarnaaja,kerroin vain miten asiat ovat.
        En myös epäillyt ettet olisi uskossa.
        Mikäpä minä olisin kenenkään uskoa arvioimaan,se on korkeimman asiana.


    • Veteranfan

      Varsinaiset pimeyden lapset ovat salaseuraan kuuluvia vapaamuurareita,jotka vielä palvovat LUCIFERia rituaaleisaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe