Kysyisin mikä on palstan tilanne tällä hetkellä. Käykö täällä vielä niitä ylitsepääsemättömän viisaita natoliiton tarpeellisuuden täydellisesti perustelevia henkilöitä jotka haukkuvat natovastustajat "alimpaan helvettiin". Olen vieläkin hieman henkisesti järkyttynyt kun olen tajunnut että olen heikkojärkinen ja vajaamielinen kun en ymmärrä että miten liittoutumisella eli voimien yhdistämisellä voima lisääntyy eikä heikenny. Eikö voiman yhdistäminen heikennä voimaa, eiks je?
Jos vielä vastustaisin natoa täällä niin tuleekö tänne niitä älykkäitä naton kannattajia kiusaamaan minua yksinkertaista raukkaa.
Uskallanko tulla tänne
4
<50
Vastaukset
- eiammutaei
Minkä voiman?? Tietysti jos supistaa ihmiselämän voiman pyssyjen määrään, amerikan malliin, niin vastauksena on suuri määrä pyssyjä, paljon pauketta ja viattomia uhreja.
Mutta onko ihmisen voima sama kuin kuin pyssyjen määrä? Tämähän on itseasiassa melko primitiivistä ajattelua.- pahviparanee
Sotilaallisten voimien yhdistämällä eli liittoutumisella omakin asema paranee.
- eiammutaei
pahviparanee kirjoitti:
Sotilaallisten voimien yhdistämällä eli liittoutumisella omakin asema paranee.
No tuo on tosiaan kun mafiaklaanien kokouksen esityslistalta. Yhdistämällä eri klaanit otetaan hallintaan koko yhteiskunta. Ajatus aina yhdistää pahuuden voimat näet ei ole mikään uusi ajatus, vaan valheen ikiaikainen kutsu, kuin seireenien laulu ja kuiskuttelu pahuuden teille, jotka naamioitu eli koristeltu hyvyyden symboleilla.
- Mikä..Ettei
Mikäs tänne on tullessa!? Pitää vain ymmärtää, että tämä ON keskustelupalsta, jolla pitää osata näkemyksiään puolustaa eikä odottaa sitä, että kaikki lausutt niellään purematta!
Asiattomuuksia piisaa kaikilla aatesuunnilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069