Ujon naisen vaikea orgasmi

seiM

Jos olet ujo, estynyt ja mahdollisesti saanut seksuaalikielteisen kasvatuksen, niin tuntuuko tutulta, että orgasmin kanssa on face to face tilanteessa vaikeuksia? Sooloseksi onnistuu, mutta joku kumma sisäinen estoisuus tai sen kaltainen tunne estää saamasta miehen kanssa orgasmia.
Olen mies ja näen vaivaa vaimoni nautinnon eteen, mutta jostain kumman syystä vaimoni, vaikka kovasti kiihoittuneena ja orgasmin partaalla, " kieltäytyy saamasta" orgasmia. Hän ikäänkuin häpeäisi laueta ja jos hän laukeaa (mitä tapahtuu harvoin) hän kokee häpeää ja haluaa nopeasti palata "kuin mitään ei olisi tapahtunut". Itse taas haluaisin pitkittää orkun jälkeistä läheisyyden ja hyvänolon tunnetta.
Sinä nainen joka olet selättänyt tällaisen ongelman, kertoisitko miten?
Vaimoni ei halua, lue ei kykene, keskustella yleensäkään seksistä.
Tämän vuoksi minusta onkin tullut herkkä vaimoni seksuaallisten tarpeiden vaistoaja, mikä on omalla tavalla kiihottavaa.
Suurin nautintoni on saada naiseni kiimaiseksi, siinä onnistuen, mutta mikä estää
häntä heittäytymään orgasmin vietäväksi???
Vastatkaa orgasminne ymmärtävät ja hallitsevat naiset.

Ps Naisen orgasmi on miehelle iso juttu

2

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marcy84
    • disapointed

olen 42v nainen ja nyt vasta pääsemässä eroon nuoruuden häpeästä ja traumoista. kehityin hitaammin kuin muut ikäiseni. olin lauta ja karvojakaan ei näkynyt vaikka muilla oli jo kuukautiset ja kaikki. tunsin itseni hirviöksi. en pystynyt kuvittelemaankaan suhteita tai miehen kosketusta. kun sitten kerran n. 18v antauduin miehen syleilyyn,tunsin itseni ihanaksi ja ajattelin että ei voi olla tottakaan..olen sittenkin hyväksytty ja haluttu.. no.meni vuosi eteenpäin,tulin raskaaksi. mies joi ja nai kaikki kylän akat. ja kuulin selän takana miten haukkui minua..juuri niistä mitä eniten pelkäsin. hän oli kaikkeni ja petti minut. on kulunut 20v siitä ajasta,ylikin,ja nyt vasta alan hyväksymään itseni. miehet voi katsoa peiliin missä mahtaa syy olla. aina pitäisi olla blondia ja isoa tissiä,vaikkei ees omat kunhan jotain olisi. siinä on teidän arvomaailmanne. nyt olen alkanut ajattelemaan vain itseäni. haluaisin seksiä todella paljon mutta ei vaan näytä saavan enää sitäkään. mitäpä miehiltä saisikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4032
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2641
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2563
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2013
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1483
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1357
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1354
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      157
      1068
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1037
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      998
    Aihe