Ujon naisen vaikea orgasmi

seiM

Jos olet ujo, estynyt ja mahdollisesti saanut seksuaalikielteisen kasvatuksen, niin tuntuuko tutulta, että orgasmin kanssa on face to face tilanteessa vaikeuksia? Sooloseksi onnistuu, mutta joku kumma sisäinen estoisuus tai sen kaltainen tunne estää saamasta miehen kanssa orgasmia.
Olen mies ja näen vaivaa vaimoni nautinnon eteen, mutta jostain kumman syystä vaimoni, vaikka kovasti kiihoittuneena ja orgasmin partaalla, " kieltäytyy saamasta" orgasmia. Hän ikäänkuin häpeäisi laueta ja jos hän laukeaa (mitä tapahtuu harvoin) hän kokee häpeää ja haluaa nopeasti palata "kuin mitään ei olisi tapahtunut". Itse taas haluaisin pitkittää orkun jälkeistä läheisyyden ja hyvänolon tunnetta.
Sinä nainen joka olet selättänyt tällaisen ongelman, kertoisitko miten?
Vaimoni ei halua, lue ei kykene, keskustella yleensäkään seksistä.
Tämän vuoksi minusta onkin tullut herkkä vaimoni seksuaallisten tarpeiden vaistoaja, mikä on omalla tavalla kiihottavaa.
Suurin nautintoni on saada naiseni kiimaiseksi, siinä onnistuen, mutta mikä estää
häntä heittäytymään orgasmin vietäväksi???
Vastatkaa orgasminne ymmärtävät ja hallitsevat naiset.

Ps Naisen orgasmi on miehelle iso juttu

2

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marcy84
    • disapointed

      olen 42v nainen ja nyt vasta pääsemässä eroon nuoruuden häpeästä ja traumoista. kehityin hitaammin kuin muut ikäiseni. olin lauta ja karvojakaan ei näkynyt vaikka muilla oli jo kuukautiset ja kaikki. tunsin itseni hirviöksi. en pystynyt kuvittelemaankaan suhteita tai miehen kosketusta. kun sitten kerran n. 18v antauduin miehen syleilyyn,tunsin itseni ihanaksi ja ajattelin että ei voi olla tottakaan..olen sittenkin hyväksytty ja haluttu.. no.meni vuosi eteenpäin,tulin raskaaksi. mies joi ja nai kaikki kylän akat. ja kuulin selän takana miten haukkui minua..juuri niistä mitä eniten pelkäsin. hän oli kaikkeni ja petti minut. on kulunut 20v siitä ajasta,ylikin,ja nyt vasta alan hyväksymään itseni. miehet voi katsoa peiliin missä mahtaa syy olla. aina pitäisi olla blondia ja isoa tissiä,vaikkei ees omat kunhan jotain olisi. siinä on teidän arvomaailmanne. nyt olen alkanut ajattelemaan vain itseäni. haluaisin seksiä todella paljon mutta ei vaan näytä saavan enää sitäkään. mitäpä miehiltä saisikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe