http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015070319967342_uu.shtml
"- Mahdoton vaatimus. Meillä on täysi työ yrittää noudattaa nykyistäkin sakkorajaa, liikennepoliisi tyrmää esityksen sakotuskynnyksen laskemisesta.
Iltalehti uutisoi alkuviikosta sisäministeriön ja Poliisihallituksen hankkeesta laskea sakotuskynnys nykyisestä 11 km/t nopeudenylityksestä niin, että sakko räpsähtäisi jo 5 km/t:n liikanopeudesta.
Mahdollisesti vielä tänä kesänä voimaantuleva ohjeistus ei saa ymmärrystä Iltalehden haastattelemilta liikennepoliiseilta.
- Tolppavalvonnassa tuo voidaan toteuttaa, mutta mihin nämä kaikki sakotettavat ja huomautettavat voitaisiin edes pysäyttää? asemansa vuoksi nimettömänä pysyttelevä poliisi hämmästelee.
Hänen kollegansa toivoo, että uusia määräyksiä sorvaavat virkamiehet tulisivat joskus seuraamaan, millaista valvontaa maanteillä oikeasti voidaan toteuttaa."
Poliisi näyttäisi olevan tuossakin sopassa ainoa jolla on vielä järki päässä !
Soini ja Sipilä vaikuttavat olevan epäkelpoja hallitsijoita, pelkkiä kokoomuksen juoksupojuja !
Late Lapista. SSSS Ry!
POLIISI TYRMÄÄ KOLMEN S;n KOPLAN !
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506