Mikä ihme siinä kiinnostaa. Vaimolle olen jo pitkään tarjonnut mahdollisuutta kokeilla vieraita kulleja. Patistan häntä jopa risteilylle ja hänen kanssaan naidessa fantasioin omalle paikalle aina vieraan isokullisen miehen.
Nyt ollaan asiassa jo hieman edetty ja mietitään seuranhakupalveluun ilmoitusta. Liukkaille pääseminen olisi hienoa ja jos sen kaiken pääsisi vielä näkemään. Uskomattoman hienoa olis saada itse levittää vaimon pakarat ja pyytää vierasta miestä tulemaan sisään. Ihanaa olisi myös saada pitää vaimoa kädestä kiinni ja suudella häntä samalla kun toinen kulli laukeaa sisään. Miten muilla on aisankannatuskuviot menneet?
Haluaisin vaimon naivan vieasta
60
7306
Vastaukset
- Meilkans
Menkää yhdessä risteilylle, vaimo käy vieraan kanssa hytissänne tai miehen hytissä. Jos haluat mukaan niin vaimo voi kysellä vieraalta että saako toinen mies tulla mukaan, ei tarvitse sanoa että olette pari. Kokeilujen jälkeen voitte risteillä yhdessä ja nauttia yhteisestä matkastanne. Myös hotelli viikonloppu vieraallaa paikkakunnalla jossa vaimo käy illan aikana huoneessanne joko vieraan kanssa tai jos haluat mukaan. Sekin on kiihottavaa että et ole paikalla etkä tiedä kenen kanssa hän oli, jos vaimon seiralainen on ollut hyvä niin he voivat sopia tapaavansa silloin tällöin :)
- PilluLainaksi
Minä olen tehnyt kaverin kanssa olen nuollut vaimon klitorista ja levittänyt vaimon pakaroita kun kaveri työntyi takaa. vaimoni pilluun katsoin aitiopaikalta kun pillu imi kaverin kullia ja kaverin vetäessä kullia taaksepäin pillu roikkui ja venyi kuin hädässä pitäen kullin varresta täysin kiinni huulet törröllään
- Anonyymi
Juuri noin yleensä harrastamme kolmansia, pari kertaa etsitty kotia vieras. Pysytään anonyymeinä eikä koti osoite jokaiselle tule tietoon. Nämäkin kaksi valikoitui ravintolasta kun vaimo panetti hotelli huoneessa jossa miehet yöpyivät. Viikko sitten kävimme laivalla Virossa, menimme tanssimaan istuimme eri pöytiin, useempi mies tansitti vaimoa välllä hain itse vaimon parketille. Vaimo kertoi kolme miestä pyytänyt eka hitaalla paukulle hyttiin. Kertoi kenen mukaan lähtee että tiedän, nuorempi tyylikäs mies jonka valitsi. Seuraava hidas mies kiiruhti hakee nyt vaimo antautui miehen kosketukselle. Kiihottavaa katsoa miten mies hinkkaa etumusta vaimoon ja kädet hivelee takamusta. Suoraan parketilta käsi kädessä hyttiä kohden, itse lähdin baari tiskille ottaa juominkia. Reilun tunnin päästä palasivat takaisin pöytään, mies suuteli vaimoa vähän välii pöydässä. Vaimon katse kontakti itseeni kertoi saanut hyvän käsittelyn, vaimo laittoi viestin puhelimeen nähdään satamassa oli hyvä pano haluun lisää. Pari 50v
- hdhdgdgd
Vaimon naivan vieasta?
Ehkä vaimosi ei ole ymmärtänyt mitä tuolla tarkoitat.- Vierailijat
Vaimo lensi etelän aurinkoon ja me hänen panokaveriksi voidaan käydä teillä panemme vaimoa 3 miehen voimalla ja on meitä useampikin jotta saat pitää tovin kädestä
- Kaverillekin
Me otetaan kaverin kanssa vaimoa käsistä kiinni ja ohjataan makuuhuoneeseen ja riisutaan hänet ja hyvillään kunnes on kiimassa ja pyytää meitä panemaan ja me panemme parasta
- petteripks
Tänään mennään Tallinnaan! Saas nähdä miten vaimon käy?
Toivottavasti on antoisa matka. Kerrothan kuulumiset kun selviätte kotiin.
Me käytiin keväämmällä risteilyllä. Törmättiin kivaan polttari porukkaan. Vaimo esitteli minut taloyhtiön hallituksen puheenjohtajaksi. Naapurin mies siis.- petteripks
Kiva reissu oli. Vaimolle tarjoutui miesseuraa oikein kahden kaverin voimin.
Seurasin ravintolassa vaimoni vikittelyä muutaman pöydän päästä ja kyllähän siinä illan aikana nopeasti muutama sana vaihdettiinkin. Lopulta toinen miehistä sai luvan taluttaa vaimoni hyttiinsä. Siellä kului aikaa muutama tunti ja lopulta sain hänet takaisin omaan hyttiini. Pillu oli kerran naitu sellaisen tunnin kiertelyn ja vikittelyn sekä alkulämmittelyn jälkeen. Vaimo oli toivonut kumia, muttei sellaista ollut. Emme itsekään olleet tähän huomanneet varautua.
Omassa hytissäni kipristelin mustasukkaisuuden ja selittämättömän tunteen vallassa koko tuon reilun 1,5 tuntia kunnes pääsin rakkaan vaimoni kimppuun. Miltein revin vaatteet häneltä pois ja kaadoin sänkyyn. Tutkin spermaista pillua sormin ja haistelin kiiman tuoksua, mutten kuitenkaan nuollut pillunhuulia. (olisi pitänyt) tämän jälkeen punnersin itseni sisään ja laukesin arviolta 10 sekunnin jälkeen. Hetken kuluttua naimme toisen kerran ja se kesti huomattavan paljon kauemmin. Vieraalla ei ollut kovin iso kulli, mutta kiehtovinta oli saada vieras uusi kullikokemus. Mies oli nainut eri tavalla ja muutenkin asiat menneet eri järjestyksessä ja erilailla. Saas nähdä miten kuviot jatkuvat. Nyt on seksielämä vilkasta. - suitsahemmo
Ei muuta kuin pyydät vaimoas antamaan jollekkin muullekkin paljaalla niin pääset nuolemaan pillun toisen miehen spermoista ;)
- Anonyymi
suitsahemmo kirjoitti:
Ei muuta kuin pyydät vaimoas antamaan jollekkin muullekkin paljaalla niin pääset nuolemaan pillun toisen miehen spermoista ;)
Ja hoitamaan tippurin nielustas!
- imestagaa
Mihin vaimoasi tuossa tarvitaan? Sullahan on selkeästi himo päästä imemään miehen spermoja
- Koettuon
Harvalla vaimolla on mahdollisuus mennä vieraisiin miehensä luvalla, siinä mielessä onni on potkaissut että eipä tule olemaan tylsää. Varmaankin moni vaimo tykkäisi jos heillä olisi samanlainen mahdollisuus vieraisiin. Oman miehen mukana oleminen saattaa olla kiusallinen niin että nainen menee tapaamiseen mielummin yksin. Jos aviopari haluaa kolmannenpyörän, miehen tai naisen, niin kivaa riittää ja toisen parin kanssa taas uudenlaista koettavaa.
- NautiskelevaVaimo
Olen 42v nainen minulla on mies joka haluaa minun antavan myös muille miehille ja haluaa olla mukana minusta käsien paljous on parasta se hyväilyyn määrä ja sivutuotteena rakastelu joka ei ole hassumpaa
Minua kiihottaa kun mieheni on mukana myös
Hän ei ole mustasukkainen joka häiritsee vähän ja hän sanoo että ainoa sääntö on että minun täytyy nauttia täysin ja olen kyllä nauttinut ja nautin jatkossakin - Ukm50Hki
NautiskelevaVaimo kirjoitti:
Olen 42v nainen minulla on mies joka haluaa minun antavan myös muille miehille ja haluaa olla mukana minusta käsien paljous on parasta se hyväilyyn määrä ja sivutuotteena rakastelu joka ei ole hassumpaa
Minua kiihottaa kun mieheni on mukana myös
Hän ei ole mustasukkainen joka häiritsee vähän ja hän sanoo että ainoa sääntö on että minun täytyy nauttia täysin ja olen kyllä nauttinut ja nautin jatkossakinMun vaimo saman ikäinen,olisipa muutenkin kaltaisesi... Ehdotellut kyllä olen... Siis kookasta vierasta...
- Kaveriporukka
Me ollaan vaimon kanssa Kimppapanot alettu ihan ystävien kanssa koska
- ystäviin pystyy luottamaan
-ei jälkipuheita
-ei tauteja
-voi naida paljaalla ja laskea sisään
-saadaan tuttu porukka äkkiä kasaan
Meillä on menossa aika kun tuntuu että seksi ei saa milloinkaan tarpeeksi
Vaimon kanssa naidaan päivittäin ja kimpassa pannaan melkein joka viikko viiklnloppupanot joskus jopa viikolla meidän kuvio kimpassa yleisimmin on 1N 2-3M ja ehdottomast naisena täytyy olla minun vaimo
On meillä mukana joskus naisia silloin ollaan esm. 2N 4-6M eli meitä on aina vähintään 2 miestä 1 naista kohden on kyllä pari miestä jotka ei halua että heidän vaimoa nai useampi mies kerralla en tiedä miksi koska suostuvat parinvaihtoon meillä on ystävien kanssa vapaat suhteet kahta poikkeusta lukuunottamattaKuka muistaa naineensa A I L A nimis muissa LAIVOISSA , HOTELLISSA JNE. Olisi kiva jutella kokemuksistatä naista , vaimoani, RUOTSIN RISTEILYILLÄ tai
Voin auttaa sinua ja vaimoasi varsinkin. Voit pitää vaimoasi kädestäsi. Otathan yhteyttä.
- No-address
Yhteys vaan ei toimi. Osoitettasi ei palautteen mukaan ole olemassa.
- KimppakivanNimeen
Voitaisiin tulla vaimo minä ja neljä kaveria jotka panee minun vaimoa niin meitä olisi 6 miestä ja 2 naista ja tulisit mukaan tietty saat panna minun vaimoa niin paljon kuin haluat ja samalla katsoa kun vaimoasi pannaan porukalla ja naiset tulee tyydytettyä 100 varmasti
Nuollaan ja pannaan naisten päät sekaisin kaikki kaikkien kanssa - Perjantaipano
Kannattaa antaa vaimon mennä vieraisiin ja antaa hänen naida ja päästää toisen miehen spermat sisälle ja nuolla ne sieltä kuin vaimo tulee kotiin tai olet hänen vierellä pitämässä kädestä kun hän saa orgasmin isolla lastilla. Kiihoitut paljon paremmin. Ei kannata jättää väliin.
- Baarinjälkeen
Minun vaimoni menee baariin pyynnöstäni ja tulee kotiin aina baarista isketyn miehen kanssa. Saan katsoa kun toiset miehet laukeavat hänen sisälle ja saan nuolla ne. Joskus nuolen vieraan miehen kullin puhtaaksi varsinkin jos tulee iso lasti. Eniten tykkään imeä kiveksiä kuin vaimoni saa kunnon panoa. Jälkiliukkaille en pääse koska se kiihoittaa minua ja menetän miehikkyyttä silloin.
- PanoKimppa
Minä haluan antaa kavereillekin luvan panna mun vaimoa ja onneksi vaimo on halukas antaa meidän nauttia pillusta niin paljon kuin halutaan useimmiten 3-4 miestä kerrallaan
joo , minunkin Aila vaimo sanoi jo narsin nuorena että haluaa KAIKKIEN KAVEREIDENI NAIVAN HÄNTÄ. On kyllä aika moni kaverini päässeetkin antamaan kyrpää Ailan wittuun oikein kunnolla. Haluaa olla HUORA. Kuulemma monesti vuodessa. Mielestäni aivan upeata kun hän osasi ja osaa nauttia olla pano.
- Kaveriporukka
Minä kans haluan vaimoni saavan vierasta no meidän kavereita olen itsekin naimassa vaimoa yleensä naimme 1N 2-4M kerrallaan tulee vaimoltakin monet orgasmit niin kuin miehiltäkin
- Nautiskelevat
Panemme vaimoa ihan sovussa joskus voidaan olla alasti jopa viikko jos on vapaata tietysti vaimo ja miehet kanssa
- PilluLainaksi
Huomenna on vaimo luvannut antaa pillua meille kolmelle miehelle saa nähdä miten käy
- OnnellinenPariskunta
Siitä mielihalusta ei pääse koskaan pois kerron yhden pitkäaikaisenkaverin tarinan
Olimme juuri 3-4 kuukautta aikaisemmin tavattu morsiaimeni kanssa ja aloin puhumaan silloiselle tyttöystävälle että kokeillaan kimppakivaa ja yllätykseksi sain hänet suostumaan ja soitin lapsuuden ystävälleni jota tyttöystäväni ei ollut tavannut milloinkaan ja sovimme että ystävä tulee viikonlopuksi kylään luokseni hän ei tiennyt että seurustelin silloin ja kun kaveri oli tulossa kiima pakotti naimaan morsiaimeni jo odotellessa ja olimme juuri sängyssä kun kaveri soitti ovikelloa oli morsiaimeni syntymäpäivä kesäkuun 8päivä
Morsiaimeni hätääntyi ja alkoi jo pukea mutta keskeytin hänet ja laitoin huivin vyötärölle ja kehotti avaamaan oven ja kaverini hämmästyi melkoisesti kun oven avasi kaunis alaston nainen ja ei kestänyt kaverilla kuin hetken kun oli alasti ja sängyssä jolloin esittelin heidät toisilleen kaveri hieroi vasemman tissin vasemman puolen pillusta ja minä hoidin oikean kun käänsimme tyttöysstäväni kyljelleenkaveri nuoli pillua takaa ja minä klitorista edestä kunnes tyttöystäväni sanoi että nyt joku naimaan ja kaveri katsoi kysyvästi niin sanoin että vieras aloittaa jälkeen hän työntyi pilluun juurta myöten minä levitän pakaroita ja naimme vaikka kuinka monesti viikonlopun aikana ja viikonlopun aikana ei käytetty kertaakaan vaatteita olimme vain sängyssä suihkussa syömässä otimme muutamia laseja viiniä naimme sen kerran viimeisen panon maanantai aamuna naimme keskiviikkoisin ja viikonloppuisin kunnes kesäloma alkoi jona panimo kimpassa koko kesäloman eli heinäkuun oli helppo olla koska kaverilla ei ollut tällöin omaa suhdetta mutta vikonloppuisin oltiin meillä ja yhteinen morsian koko kesän kaveri alkoi seurustelemaan marraskuulla jolloin hän poikkesi meillä noi yksi viikonloppu kuukaudessa tähän päivään asti ja tästä ensikerrasta tulee 8.6.2017 28 vuotta silloin kun kaverin käynnit harveni yhteen viikonloppuun kuukaudessa eli joskus vuoden vaihteen kieppeillä päätimme jatkaa ainakin viikonloppu kimppa panoa ja nimenomaan ystävien kanssa nyt meidän kanssa vaimoa nai 16 muuta kaveria ei yhtäaikaa vaan kahdesta neljään mieheen kerrallaan viikonloppuina kun ystävämme käy niin pyhitämme vaimon pillun hänelle ja minulle menimme avioon 8.7.1990
Kirkkohäät ravintolassa häävastaanotto kaveri oli bästman
Ja hää sviitti samaisessa hotelliravintolassa ja kaveri oli viettämässä hääyön kanssamme
Ystävämme on nainut vaimoani 8.6.1989-nyt on vuosi 2017 ja joka kuukausi hän nai vaimoani kanssani rakastan vaimoani yli kaiken ja meillä on seksi ollut keskenämme noin vähintään kerran päivässä joskus useamminkin- Anonyymi
Sul on kauhea tarve kirjotella näitä juttuja tänne eri saiteille milloin miehenä, milloin naisena. Rauhotu vähän. Mieti pikkasen mitä kirjotat. Jäsentele vähän. Käytä vähän enemmän pisteitä ja pilkkuja.
Moinen sekava pötkökirjoitus pilaa tarinasi.
- Anonyymi
Melko yleistä oman vaimon kanssa kimppa panot.
Omaani pannaan melkein joka viikonloppu. - Anonyymi
Mekin ollaan etsitty tyttöystävälle vierasta miestä joka pystyis hoitelemaan mun katsoessa. Kiihottais nähdä miten vieras hoitaa homman ja että miten tyttöystävä käyttäytyy kun vieraan kulli työntyy pilluun.
- Anonyymi
Se on kiva hoitaa tyttöystäväsi, jos sasin suukiva ympäri kehoa hänelle ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kiva hoitaa tyttöystäväsi, jos sasin suukiva ympäri kehoa hänelle ?
Saat kyllä. Onko sulla minkä kokoinen?
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://mugqgings.cf/H/P7b7e 👈
- Anonyymi
Meillä tuo kimppa lähti liikkeelle kun vahingossa. Vaimo oli reissussa, soiti että mitä sanoisin jos hän olisi kahden miehen kanssa silleen. Jäin miettimään hetkeksi.
Kun soitin takas vaimo oli jo kahden miehen kanssa mökissä ja vaatteet oli jo pois. Oli miettinyt vastaako edes puh.
Kertoi millaisia miehiä. Kuulin äänestä kuinka paljon hän oli kiihoittunut.
Kysyin saanko kuunnella kun häntä naidaan. Niin kuulin kuinka yhdyntä alkoi.
Puhelin siirtyi jossain vaiheessa tyynylle viereen kun touhu alkoi olemaan kiihkeää.
Silloin vaimo sai luvalla ottaa eka kerran vieraat siemenet sisäänsä.
Sinnä yönä sain seurata video puheluna kuinka vaimolle annettiin.
Samat kaverit nai vaimoa vieläkin, ja saan olla mukana. - Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://mugqgings.cf/H/5JmKv 👈
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://ozchalipodtiri.cf/H/kF0AZ 👈
- Anonyymi
Minä olen myös haaveillut miten saada vaimo antamaan vieraalle, ole tehnyt monta tilaisuutta, sitten huomasin naapurin pojan noin 25 olevan kiinnostunut vaimosta, grillattiin monesti yhdessä, kesällä kun Kirsi on vähissä vaatteissa huomasin Janin katselevan kiimaisena. Ilmoitin Janille tulen kotiin iltapäivällä tuleeko grillailemaan sanoi heti että tulee, ilmoitin Kirsille käy napseja viinakaupasta. Kello alkoi olla jo viisi, soitin vaimolle pitää jäädä vielä töihin tulen huommenna soitan sitten.
Menin kuuden aikaan hiljaa sisään, Kirsi ja Jani olivat takapihalla pensaat reunustaa koko pihaa, näin yhden melkein juodun pullon ja siideri tölkkejä pihalla.
Kirsi makoili voltillä jani oli istuillaan ja nauroivat keskenään. Jani hyväili kädestä ja olkapäästä. Siirtyi Kirsin viereen suuteli olkapäähän Kirsi naureskeli, mitä sinä vanhaa akkaa noin. Jani sanoi olet haluttava ja hyväili röyhkeästi rintoja, Jani hei oletko tosissaan. tässä ulkona.? Tässä tässä ja suuteli rintoja, piti käsiä pään molemmin puolin, tässä tässä, Kirsi kieriskeli mutta antoi imeä Jani löysäsi kädet mutta ne pysyi pään vieressä.
Jani työnsi sormet pilluun Kirsi nosteli lantiota, Jani tämä on hullua tässä ulkona Jani nousi päälle Kirsi piti jalkataipeistaan kiinni ja otti vastaan urisi hiljaa että ei kuulu koko pihaan, kun Jani sai pantua Kirsi makasi samassa asennossa. Jani hei ei tämä näin pitänyt mennä ja nousi istumaan. Katseli Jania ja otti pitkät ryypyt, voi sinua ja otti kiinni kalusta otti suuhun imi kuin huora kielellä kiemurteli nuoli ja imi, kuiskas nyt Jani panet takaa se on mun haave jos saan vierasta. Jani pani voimalla leviä lantio vain tärähteli. Siirryin ulos, nyt saan toteuttaa haaveeni kun tiedän että antaa kun on oikeanlainen tilanne. Soitin myöhään pääsin lähtemään olen tunninpäästä kotona.
Kotona Kirsi odotti puhtaana vähän humalassa. Annoin olla rauhassa mutta yöllä tunsin huulet kalun ympärillä kuiskasi pitäähän sinun vähän saada käsiotteet ja imu oli eri luokkaa kuin ennen. Katsotaan saanko mitää tapahtumaan tulevaisuudessa.- Anonyymi
Minäkin unelmoin jakaa vaimoani vieraan kanssa. Siihen tarjoutui tilaisuus, kun olin työmatkalla Lahdessa ja sen ympäristössä. Otin vaimoni mukaan. Olin varannut huoneen muutamaksi päiväksi Kauppahoteli Grandista. Siihen aikaan siellä oli myös päivätansseja, missä kävi yllättävän paljon väkeä. Yllytin vaimoani menemään tansseihin sillä aikaa kun itse kiertelin asiakaskäynneillä. Jo ensimmäisenä päivänä soitin vaimolle, että asiakas haluaisi tarjota minuy mukaan firman saunailtaan, että hän voisi olla ihan vapaasti. Tulisin myöhään takaisin. Hänen äänestään kuulin että hän oli todella tyytyväinen järjestelyyn. Kävin saunassa ja siinä yhdentoista maissa ajelin takaisin hotellille. Kun avasin huoneeni oven, ei vaimoa näkynytkään siellä. Vuode oli kyllä vähän myllätyn näköinen. Käväisin tanssiravintolassakin katsomassa jos hän olisi siellä, mutta ei näkynyt. Palasin huoneeseen ja katselin telkkaria. Siinä uhden aikoihin ovi kävi ja aika väsyneen näköinenkultani ilmeistyi ovelle. Kun kysyin suoraan että oli onnistanut aada sänkykaveria, häneltä pääsi pitkä huokaisu ja hän alkoi kertomaan... Jo iltapäivätansseissa hän oli tavannut jonkun miehen ja siitä nopeasti panolle huoneeseemme. Sitten hän oli levännyt ja käynyt syömässä. Illalla oli taas uudet tanssit eikä hän halunnut millään muotoa jäädä pois niistä. sillä kertaa häntä oli käynyt hakemassa jonkun verran meitä vanhempi herrasmies useampaan kertaan. Mies oli ottanut huoneen samasta hotellista ja aikansa tanssittuaan, he olivat siirtyneet miehen huoneeseen. Siellä oli sitten rakasteltu ihan siihen saakka kun hän palasi huoneeseemme... Hänen kertoessaan juttuaan olin jo riisuutunut j akulli pystyssä vedin hänet vuoteellemme ja aloitimme raivoisan panon. Sitä ennen vaimoni kuitenkin vaati minua nuolemaan pillun puhtaaksi. Minhän tein sen himoissani ihan mielellään. Sain vieraan miehen spermoja suuhuni ja mikä parasta pidin siitä!! Nautimme valtavasti molemmat siitä hetkestä. Rakastelumme aikana hän kysyi, että halusinko ehkä nähdä kun vieras mies nussii häntä? Kerroin sen olleen haaveenani jo pitkään. Aamulla aamiaisella vaimoni esitteli minut rakastajalleen, joka hyvin sydämmelisesti tervehti minuakin ja sovimme tapaamisesrta joskus myöhemmin, kun seuraavan kerran tulisimme Lahteen. Niin teimmekin. Eikä siinä kaikki, vaimoni oli jopa viikon ulkomaan matkalla sen miehen kanssa. Vuosien aikana olemme löytäneet useita miehiä rakasteluhetkiemme rikasteeksi. Moelemmat rakastamme sitä eikä mustasukkaisuudesta ole tietoakaan. Kysymyksess on moemminpuolinen täysnautinto.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://4130555.com/H/5AzSV 👈
- Anonyymi
Olttin myös hotellissa tultiin jo tanseista huoneeseen, vaimo kertoi että ne kaksi poikaa yritti kunnolla hyväilivät tanssiessa ja hieroivat kaluja pillua vasten, välillä kyllä halutti otti housut pois ja nakkasi minulle ne oli ihan märät haaroista. Otti liivit pois sanoi että nämä myös hiostaa, istuttiin ja otettiin paukkuja tein vaimolle tukevia paukkuja melko nopeasti kuulin äänestä että vaikuttaa. Vedin seisomaan ja tanssitin hitaita hyväilin selkää ja sievästi rinnan kylkiä kuiskin miten rouvalla ilta mennyt, työnsi lantiota kiinni kyllä muuten mutta ukko katsoo. Hyväilin pyllyä kunnolla lantio liikkui aikaseksikkäästi. Irtaannuin ja sanoin nyt menet alakertaan tanssimaan, esteli jonkin aikaa katsoi peiliin no ei paljon näy, kysyin mikä no mulla on vain mekko.
Vaimo tuli melkein klmen tunnin päästä, posket oli punaiset, tuli peiton alle kainaloon. Kertoi tanssin neljä kappaletta ja lähdin, pojat seurasi hissiin ja houkutteli yhdet paukut. Heti huoneessa alkoivat kopeloida mekko lähti heti kasin miehin suukottivat ja nuolivat, olin niin kiimassa että huusin kyrpää ja sitähän tuli, välillä huilattiin ja uudestaan miten voikaan tulla semmoinen tunne että haluaa lisää koko ajan. Ainakin kolmesti kumpikin nai. Se on sun syy kun kiihotit ja pukkasit tansseihin. Suukotin vaimoa ei ole kenenkään vika, halusitko varmasti halasi halusin heti kun sain kalun sisään piti huutaa välillä lujemmin välillä hiljemmin. Yritin pyyhkiä kaikki pois. Kokeilin vähän nousin päälle pillusta tuli entisiä pois kun panin liukasta vaimoa vaimo oli jalat ylhäällä koko ajan ja valitti kuinka hyvää on.- Anonyymi
Tuotarkoittaa kaiketi vuoden2015tapahtumia. Siihenhän vastaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuotarkoittaa kaiketi vuoden2015tapahtumia. Siihenhän vastaat.
Mitä tarkoitat ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat ?
Sitä, että kommentoit vuoden 2015 aloitusta.
- Anonyymi
Älä panettele.
- Anonyymi
vaimo puhui kyllä vieraasta ja oli kiihkeänä kun oltiin sängyssä mutta ei uskalla.
Kesällä pysähdyttiin tanssipaikalle tansittiin ja vaimoa haettiin myös tuli aina viereen piti kädestä kysyin mikä sanoi mies hieroi kaluaaan pilluun ja annoin tehdä, sanoin mennään autoon. autossa hyväilin vaalean paidan päältä sanoin ota liivit pois esteli ja katseli ympärilleen avasin takaa hakaset no ei sentään otti liivit pois sanoin ei paha näkyy sievästi sormella hyväilin nänniä kuiskas älä kiusaa nännit nöpötti nätisti. Hyväilin lyhyen hamaan alta kuiskasin sulla haluttaa sanoi ei mikään ihme kun kiusaat.
Sanoin katso poika menee kuselle ja katso on iso poika pissasi ja näki on vähän humalassa. Sanoin mene ja kysy onko turvallista mennä tuonne kuselle.
Hyväilin nyt on mahdollisuus vilauttaa jos seuraa pääset eroon kun kävelet sisällä lattian poikki kun on ihmisiä ja tulet autolle.
Vaimo meni pojan luo ja puhui jotain ja käveli vähän syrjään jonkun varaston viereen poika seurasi. Vaimo kyykisty ja nakkasi pikkarit pois poika katsoi ja otti kalun esille vaimo oli kyykyllään ja katsoi pyyhki ja nousi ylös poka puhui jotain ja hyväili tissejä vaimo peräänty poika kokeili pillua vaimo lievästi esteli näki että nautti otti pojan kalusta kiinni poika käänsi vaimoa joka esteli nosti hametta ja työntyi sisään vaimo piti lankusta kiinni ja levitti haarojaan poika pani ja pani näin että vaimo on tosi kiimassa poika nosteli lantiosta pannessa kunnolla vaimo painoi pään alas ja näki kun irvisti poika lykki muutaman kerran ja näin nnamasta laskee sisään, poka houkutteli vaimoa sisälle piti kädestä vaimo puhui jotain poika lähti kun ei näkynyt juoksi autolle sanoi oli ihanaa ja oi iso pani täyteen mennään,
Ajaessa vaimo pyyhki paperilla ja nakkasi ulos nauroi siinä menee pojan siittiöt.
Ajettiin tiensivuun soratielle vaimo nosti hameen ylös ja tuli päälle hyvä että kerkisin sirtää penkkiä, suuteli ja sanoi halutti hirveästi kun näin kalun ja haluttaa vieläkin nai tosi märällä pillulla Metsästä käveli iso mies koiran kanssa en puhunut mitään mies katsoi aivulta edestä näytin peukkua mies veti kalun esille oli suonikas ja alkoi runkkaamaan, kuiskasin vaimolle antaisitko vielä kuiskas antaisin sanoin ktso taakse vaimo katsoi voi kun on suonikas pillu kostui lisää sanoin nouse vaimo nousi ulos sanoin miehelle haluatko työnsin vaimon konepeltiä vasten mies työntyi sisään vaimo kiljahteli kyllä on iso ja pyllisti lisää mies pani ja laukesi menin tilalle mies katsoi kun panin sanoin miehelle kaverin vaimo mutta puutteessa kestin pitkään ja laukesin vaimo maksi autoa vasten ja huokaili spermaa valui pitkin peltiä koira hyppi näytin löysää koira nuoli peltiä ja vaimon jalkoja kuiskas väsyneenä mikä se on sanoin koira puhdistaa vaimo valitti kun koira nuoli alkoi laskeutua sanoin älä tee noin laskeutu ja oli kontallaan koira hyppäsi ja pani vaimo yritti nousta huusi se halkaisee kohta sanoin ei halkaise kohta nyyhkytti se vain kasvaa ja tulee tärisi ja huokaili nyyt nyyt tulee kuumaa koira nykki ppis ja pääsi mies nauroi ei onnistunut siittäminen kun ei jäänyt kiinni lhti ja kiitteli.
Kotona vaimo makasi vatsallaan sanoi se koira pani pyllyyn sistä valuu koko ajan katsoin pillu oli limassa menin taakse kuiskasei ei nyt laitoin kalun pylylle painui helposti sisään vaimo huokaili tuntuu isolta ja hyvältä painelin hiljaa tuntu uudelta ja tiukalta alkoi tuntua että tulen vaimo kiljaisi kun tunsi lämmintä sisällään.
Makasi ja sanoi saanko nukkua.
Aamulla kahvin jälkeen vedin vaomon syliin eilen oli hurjaa ei puhuta siitä oliko kivaa vaimo katsoi niin kivaa että en uskonut että annat noin mennä.
Suutelin olit ihana, vaimo kuiskas en tiedä jäi halu päälle vaateet ja kaikki ja se poika ja mies kuka sekin oli, olin niin hyvä olo että laskeuduin kun koira tuli sisään tuntui että kuolen mutta kun se paisui pelkäsin mutaa se kaikki sperma ja halutti lisää.
Sanoin vaimolle sama asu ja tule, vaimo käveli edessä ja nännit oli pitkällä istui syliin kuiskasin haluaisko tyttö kyrpää kuiskas korvaa kokeile olihan märkä työnnin lattialle tulin päälle nosti hametta kuiskas pane huoraa sanoin kenen rouva kuiskas olen vaan pane haluttaa vierasta oikeaa kyrpää työnnin syvälle vaimo tärisi ja laukesi työntelin sanoin en saanut kääntyi ja pyllisti kuiski tät saa kaikki kiljui ja tyrkytti pillua laukesin syvälle kirkui ja lösähti alas. Ovikello soi vaimo juoksi makkariin . Kaveri haki porakonetta lainaan vaimo tuli ovelle yöpuvussa kuiskas tule nukutaan heräsin ovikellon soittoon sanoin avaa mene saunaan kysyi miksi hyväilin vaimo sanoi et kai tyrkytä minua työnsin ovelle ja menin saunaan.
Kuulin yllättyneen äänen Mieheni meni kaverille ovi meni kiinni kuulin kun vaimo sanoi ihanat kädet selosti minulle mitä tapahtuu mies sanoi täällä on tavaraa vaimo sanoi mies pani vaimo huokaili ihanat sormet ja kävelyä, Oii haluat takaa kuului märän piilun lotina kun mies pani mies sanoi kohta ihana suu eii kohta ja mies laukesi. Kuulin kun poistui menin vaimon luo. - Anonyymi
Vaimoa kiinnostas vieras mutta ei uskalla. Ensimmäisen tilaisuuden perui viimme hetkellä. Toinen tilaisuus kuukausia myöhemmin tuli kun vuokramökiltä kauppareissulla otettiin kolme nuorta kyytiin kun heidän auto teki tenän.
Pojat aiko korvata antamamme avun. Mökillä kiusasin vaimoa mitenhän korvaavat vaimo oli laittanut jo kesämekon päälle hyväilin rintoja kuiskasin kooraavatkohan sunulle, tunsin kuinka nännit oöi kovina hieroin lantiolla pyllyä ja nostin hameen helmaa Maiju hieroi pyllyään kalua vasten laskin pikkarit lattialle.
Sanoin sinä haluat imeä kaluaa nyt voi tulla kolme kalua Maiju huokaili ne on varmaan kovia nuoren kaluja ja täynnä.
Huomasin että pojat kävelee tiellä pidin vaimoa selin kokeilin jo jalkoihin asti valuu.
Kuului kopinaa vaimo hyppäsi ja meni keittiöön. Pojat tuli ja esitteli Jari, Heikki ja Pena. Pojat oli jo ottaneet jonkin verran ja antoi meille kossu paukut. Muutaman paukun jälkeen Maijukin vapautu aika seksysti välillä nännit pisti esiin kun mekko kävi tiukalla. Pojat seurasi Maijua aika kiinteästi.
Kuiskasin vaimolle uskallatko ja hyväilin etupuolelta pillua kuiskas en ilkeä ajattele nyt, Sanoin mene makuuhuoneeseen muka levähtämään laitan jonkun houkuttelemaan sua takaisin. Maiju oli jo aika humalassa kun huusi menen levähtämään, istuttiin poikien kanssa ulkona sanoin Jarille mene houkuttelemaan Maiju takkaisin Jarilla meni aikaa sanoin menkää tekin houkuttelemaan menen käymään saunalla.
Kiersin rinteelle makuuhuone oli kuin iso televisio, Vaimo oli sängyllä Jari piti kädestä kiinni ja houkutteli kun muut tuli sisään kuulin kun sanoivat miehesi meni saunalle.
Nyt toisella puolen oli kaksi poikaa Pena piti toisesta kädestä kiinni, Heikki hyväili jatkaa ja nosti käden pilluun Maiju kuiski ei pojat mieheni tulee. Pena juoksi ikkunaan ei vielä näy Jari laskeutu imemään rintoja Maiju kiemurteli ja Heikin sormet pillussa teki hyvää. Pena kuiski ei näy Heikki otti kalun esille ja työntyi vaimoon kohta Maiju huokaili ja huusi Penalle katso sinne ulos.
Jari suuteli ja imi rintoja Maiju oli haarat levällään ja antoi kiimasena pillua ulisi ja Heikki laukesi sisään nousi ylös ja Pena juoksi tilalle ulina jatkui Pena pani voimalla Jari nousi ja vaimo imi kalua Jari laukesi suuhun. Jari toi juomaa keittiöstä, Pena laukesi sisään. Maiju nousi istumaan ja pyyhki pillua,
Nauroi olette pojat kiihkeitä. Heikki käveli vaimon eteen ja piti päästä kiinni ei mennyt kuin hetki kalu oli kovana katsoin kun otti kokonaan suuhun näin kuinka oli syvällä kun laukesi. vaimo kerkis vähän pyyhkiä suuta kun Pena oli tilalla vaimo imi halukkaasti ja sai lastin suuhun Jari jäi vielä muut lähti juomaan Jari kään vatsalleen ja pani takaa, pikku hiljaa vaimo sai nostettua pyllyä ja Jari laski sisään.
Pojat lähti aika nopeaan pelkäsivät että minä tulen ja huomaan.
Menin sisään vaimo makasi raukeana. kysyin pojatko lähti vastasi ajat sitten.
Olin takana kalu kovanana otin käsistä kiinni ja laskeuduin sisään, Kuiskasin en ollut saunalla olin rinteellä näin kaiken kuiskasin vielä halusitko ?? Pää oli vasten patjaa kuiskasi halusin ja haluan vieläkin kerroin että oli ihanan porno kuiskasin kuvasin kaikki vaimo huokaili olinko kuin huora sanoin parempi vaimo sai hillittömän orgasminpumppasin sisään kaikki mitä oli makoiltiin ja nukahdettiin.
Aamupäivällä olin menossa kauppaan huusin pojille mikä olo huusivat rapula huusin käyn kaupalla menkää mökille siellä on oluttakin.
Tulin kahden tunnin päästä, sanoin hiljaa korvaan kerro rehellisesti hymyili ja sanoi kuudesti ja halasi olin niin kiimassa että halusin koko ajan.
On ollut iloa monesti kun on katsottu kuvaamani panoa. - Anonyymi
Sama fantasia
- Anonyymi
Sama fantasia
- Anonyymi
Hullu olet, men hoitoon
- Anonyymi
Vaimo sai kerrankin kunnolla, hotellissa oli vähän nuorempien orkesteri, vaimo meni tyrkylle tuli jonkin ajan päästä ohut napitettava paita päällä huomasin rinsikat puuttuu nännit loisti komeudessaan .
Katsoin vaimoa valkoinen paita ja musta hame seisoi sängyn edessä sanoin olet haluttava huora. Vaimo availi paitaa, rinnoissa näkyi imu jälkiä, laski hameen ei mitään alla, nakkasi peitooni pois ja istui kovaan kaluun tunsin heti että ei ole tyhjä laskeutu alas ja kuiskas kaksi nuorta pani minua ja kuiskas korvaan yhtä aikaa.
Pantii hulluna jonkin aikaa kuiskas pane sinäkin pyllyyn nostin jalat ylös piti itse niistä kiinni pylly oli tosi tahmea ja liukas työnnyin ensi kertaa sisään siihen reikään oli tosi tiukka vaimo ulvoi kuinka se onkin hyvää painoin yhtä soittoa ja laukesin sinne. Makoiltiin vaimo sanoi että oli ihanna siellä ja täällä.
Sanoin enhalua nähdä kun sinua pannaan mukavampi kuulla, vaimo hymyili olinkin kuin oikea huora et olis halunnut nähdä, kiitos sinule kulta nukutaan vähän.
Aamulla noustiin aamupalalle, ne kaksi poikaa oli syömässä, vaimo kuiskas sanoin olen työkaverin kanssa työmatkalla,kysyin vieläkö haluttaa, hymyili mihin se olis kadonnut.
Sanoin menen ylös, mene tupakalle kyllä pojat tulee heti sinne. Kun vaimo tuli vähän ennen kymmentä kuiskas tule heti työnnyin kiimaiseen koloon vaimo kiljui olin taas huorana ja kyllä jaksoivat pidin pohjassa ja laukesin kävi kipeää käsivarsiin kun vaimo piti kynsillä kiinni ja vapisi orgasmissaan.
On olllut virtaa kotonakin ja pitkään. Sopiihan tollaiset kuviot ainakin minulle .Nimimerkkillä chatissa
- Anonyymi
Kyllähän se luonnollisesti kiinnostaa kun pääsee sitten itse valmiiksi voideltuun reikään sovittelemaan kyrpää. Itse kiihotun kovasti kun vaimoa naidaan viereisessä huoneessa. Kyrpä kovana odottelen omaa vuoroani. Ja sitten kun vieras on poistunut nousen vaimoni päälle. Se on varsinkin kiihottavaa jos vieras on purkautunut vaimoni pyllyyn. Tykkään pyllypanosta ja on mahtavaa työntyä liukkaaseen pyllyyn. Mälli lähtee alta aikayksikön.
- Anonyymi
Meillä vaimo tulee heti kiimaan kun saa vähän Alkoholia eikä paljon välitä vaikka kaikki näkee se tykkää pyörittää peppua tanssilattialla ja pitää siitä kun miehet kullit kovana hieroo sitä.Laivalla katselin baarista tota touhua kun kiimainen vaimoni pääsi hyttiin se puhuttiin tosi rivoja se huusi poikia panemaan sitä ja ulisi sängyllä peppu pystyssä kyrpää.Siihen hätään ei saatu ketään panemaan vaikka kurkkasin vielä käytävään jos siinä olis ollut sopivia ehdokkaita pukille.Vaimo olis ollut valmiina ottamaan joka reikään.
- Anonyymi
Jostain kumman syystä kiihottaa aivan valtavasti katsella kuinka vaimoa pannaan. Meidän tapauksessa se on todella harvinaista, mutta nyt niin on tapahtunut jo neljä kertaa (15 vuoden aikana!)
Minulle erityisen kiihottavaa on ollut se, että kaikki nämä kerat ovat yulleet ikään kuin puskista - siis etukäteen suunnittelematta.
Viimeisin näistä on etelän aurinkomatkalta (satoi!!!) kun piti olla monta päivää sisätiloissa. Onneksi suuressa hotellissa oli disko ja sielähän aikaa ja juomia kului. Tuli tanssitettua naisvaltaisen porukan daameja niin, että oma vaimo alkoi jo äksyillä ja otti muutaman drinkin jo liikaakin. Pienellä porukalla vetäydyimme lopulta erään pohjalaismiehen terassille jatkamaan juomista ja jutustelua. Lopulta olimme enää kolmisin - minä, vamo ja pohjalaismies. He kaksi olivatkin jo löytäneet yhteisen sävelen ja istuivat vierekkäin sängyn laidalla suutelemassa - minä nuokuin nojatuolissa. Kun taas sain silmäni auki oli pariskunta kääntynyt makuuasentoon sängylle ja vaimoni lyhyt diskomekko oli noussut kovin ylös. vastaavasti olkaime olivat pudonneet olkapäiltä ja miehen kämmen puristeli koristeellisen rintaliivin kuppia. Seuraavaksi havahduin kun housunsa pois potkinut mies käääntu vaimoni päälle ja näin puoliksi paljaat rinnat mekon kaula-aukossa. Seurasin kuinka mies kohotti lantiotaan ja alkoi sovittaa seisovaa kaluaan vaimoni pilluun. Silloin olinkin jo täysin hereillä ja tarkkana. Seurasin kuinka kyrpä upposi syvälle ja alkoi sitten pumpata kiihtyvällä tahdilla. Vaimoni ynisi kun mies pani häntä. Odotin henkeä pidätellen miten sessio päättyisi, sillä miehellä ei ollut kondomia. No käyttihän vaimoni toki pillereitä, mutta siltikin! Vaimoni laukesi äänekkäästi ja heti perään mies jännittyi niin että tajusin siemensyöksyn olevan tulossa. Hän oli kuitenkin niin fiksu, että otti kalunsa ulos viime tingassa ja antoi siemennesteen lentää vaimoni vatsalle (ja aika runsaasti myös pitkin mekkoa). Kaikki tämä oli todella kiihottavaa katseltavaa!
Etelässä tapahtuu - Anonyymi
Minä olen kerran päässyt yhden parin vaimoa nqimaan kun mies oli vieressä. Ensin pelattiin korttia ja hävinnyt joutui riisumaan jotain pois. Sitten saunottiin ja sen jälkeen vasta panimma. Se oli kaikille eka kerta . En tuntenut heitä eikä olla tavattu sen jälkeenkään
M 55v- Anonyymi
Olimme puhuneet vaimon kanssa jos ottaisimme miehen mukaan vakkari bubista. Pitkään miehet yrittäneet iskeä vaimoa kun kahdestaan iltaa viettämässä viikon loppuisin.
Itse laulan karaokea saman tein miehet hakivat vaimon tanssimaan, katsellut laulaessa miten kaveri hyväilee vaimon selkää ja peppua eikä vaimo pistä vastaan. Sitten kerran kaveri vaimon mieleen, ehdottikin jatkoa kotonamme. Taksilla lähdimme vaimo ja kaveri takapenkille itse maksajan paikalla, katsoin matkalla taakseni kaverin käsi vaimon hameen alla ja vaimoni aivan kiihottuneena. Taksista nousimme kaveri suuteli saman tein vaimoa, sanoi haluan naida vaimoos. Sanoin otetaan yhdet sisällä teillä koko yö aikaa naida siksihän vaimoni pyysi mukaan sut. Sänkyssä aluksi olin mukana suutelin vaimooni kun kaveri keskittyi antaa suu seksiä, nuoli pillua tosi hyvin samalla hieroi rintoja. Vaimoni huohotti kiimassa kysyin haluatko kaverin kyrpää kunnolla, vastasi hokien haluan haluan, yllätyin miten jämäkkä ja iso kyrpä kaverilla aivan kiiltävä terska kiima liimasta. Laitoin tyynyn vaimon pehvan alle jolloin pillu hyvin hollilla kyrvälle, kaveri polvillaan valmiina mikä näky kun terska lähesty pillua, vaimo huusi nautinnosta kun kyrpä painui kerralla pohjaan. Suutelin samaan aikaan vaimoa kun kaveri aloitti naimaan, huohotti samoin kuin vaimo lähdin pois makkarista sanoin kaverille nussi vaimo tyytyväiseksi. Koko loppu yön kuuntelin miten molemmat nauttivat, siitä lähti meidän harrastus. T. Pari 40v
- Anonyymi
Kiihottuisin enemmän kuin mistään, jos tyttöystäväni päätyisi jonkun jääkiekko- tai jalkapallojoukkueen palkinnoksi pelin jälkeen. Miehet saisivat tehdä hänelle aivan mitä haluaisivat. Olisi seksikästä, kun miehet pumppaisivat vuoronperään siemensä tyttöystäväni sisään ja tämä olisi pelkkä miesten panopuu.
- Anonyymi
Harrastettu yli 10 vuotta lähinnä vieraita vaimolle. Aluksi tosi jännää kun uusi mies tapasi vaimon, mukana puoleltani pieni mustasukkaisuus. Nykyään kuin lauantaina lämmittäis saunan, yhtä hyvältä tuntuu kun vieras tulee vaimon iloksi. Eilen iltapäivällä mies haki vaimon pihasta, juteltiin aivan muusta miten syksy lämmin. Vaimo tuli sisältä lauku pakattuna autolle, antoi suukon minulle ja vieraalle hakijalle. Kysyin milloin palautat takaisin hymyili sanoi kunhan nauttinut kunnolla, lisäsi sunnuntai iltana myöhemmin.
Menivät autoon kuin kiusaksi suutelivat pitkään sit lähtivät, laittoivat illalla video pätkän olivat paljussa ilkosillaan, mies imi nännejä kun istuivat vierekkäin, vaimon käsi runkkasi kyrpää veden alla. - Anonyymi
Kun ensikerran näin vaimon saavan vierasta kalua tulin mökille naapurin poikamieas oli vaimon päällä vaimo antoi halulla katsoin ikkunan takaa kuin sen lantio nousi kun halutti kunnolla ja se käännähdys vatsalleen oli nopeaa ja pylly nousi paparoiden liikkeet oli kiihottavast keinui kivasti laukeaminen ja sperman saaminen sisään oli hienon näköistä vavahteli ja työnsi vastaan jäi makaamaan kuin Jarkko nousi ja lähti.
Odottelin autossa pitkään soitin pääsen nyt olen siellä puolen tunnin päästä. Polttelin tupakaa ja mietin mitä näin ja mitä sanoin päätin en sano mitään.
Sain kunnon halauksen kun menin sisään ja suudela ihanan märkä.Vaimo aukoi lahjaansa menin taakse ja hyväilin vaimo ihan vapisi kun hyväilin rintoja jaskin vaimon housuja kuiskasin haluan vaimo antoi takaa ja oli liukas kun ajattelin toisen spermat kalu koveni lisää vaimo kuiskas haluan kovaa ja kunnolla ja kiisi sänkyyn juolsin perässä ja olihan kunnon kiima kahdesti peräkkäin vaimo makasi rauhallisena kainalossa ja nukahti. Tätmä kaiki jäi meidän mieleen ja joskus oli enemmänkin kun vauhti kiihtyi yllättäen.
Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126