Outokummun kurssi on laskenut viidessä vuodessa 85% ja tänä vuonna 41%. Me valtion veronmaksajat omistamme yhtiön ja olemme siis vastuussa suurimpana "suomalaisena insvestoijana" Fennovoiman onnistumisesta. Olisikohan parempi harkita.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/porssikurssit/osake/?klid=1129
Rupuyhtiö Outokumpu Atomivoimaan!!!????
7
<50
Vastaukset
- tätä_ihmetellyt
Tässä voi käydä niin, että Outokumpu valuu venäläisille. Tällöin osus fennovoimasta olisi hyvä juttu.
- TALVIVAARAII
Siis yhtiön 5 vuoden takaisesta kurssista on jäljellä 15% ja yhtiö halajaa ydinvoiman halkaisijaksi Fennovoimaan yhdessä Kroatialaisen miniyhtiön kanssa. Tässä kaksi suurinta investoijaa lännestä. On ihme jos tästä kepujen hankkesta joitain tulee ja jos tulee niin tulee TALVIVAARA II.
- no_kuules
Solidium häärii suuromistajana Outokummussa. Lisäksi Solidiumin pitää ylläpitää Talvivaaraa. Tässä on nyt ilkeä yhtälö veronmaksajien näkökulmasta. Tiedä vaikka solidium myisi Outokommun osakkeet venäläisille.
- Konkurssi
Historia todistaa miten näissä "pakko saada aikaan" tulee käymään. Pari varoituksen sanaa Sipilälle on nyt paikallaan. Parempi on nyt ensin hoitaa Talvivaara pakettiin ja sitten vasta aloittaa uuden "institutionaaliprojektin" mietintä. Muuten menemme konkurssiin.
- Yhdistelmä
Paha yhdistelmä on myös Ollila Outokummussa ja Rehn ministerinä. Tästä ei taida seurata hyvää.
- asdfghik
Kurssit putovt, vaikka Outokumu tekee maailamn lujinpia teräksiä halvalla. Tuollaisia lujuuksia eivät voineet kuvitellakkaan 40 vuotta sitten!
Nuo sopisi vaikka maailmanlopun odottajille! - VerotYlös
Kyllä kuntaosakkaat korvaavat Outokummun heikkouden. Veronmaksaja on aina apuna, kunhan saataisiin edellinen Keskustapuolueen hanke ensin pakettiin- nimittäin Talvivaara.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725