Siis.. Oon melkein 17v tyttö ja mulla ei oo mtn inspiraatio tai ideaa masturboimisii... Antakaa hyvii ideoit mitä vois tehä? Ja kertokaa mikä kiihottaa hyvin?
Vastaukset 12
Voisit masturboida kun mies katsoo ja katsoa itsekin:) Posini on [email protected] yli 16 v ei enää alaikäinen:)
- ölmn
onko Skype moi moi vaan
- höhöhöh
Voit sormettaa mulle :) voidaan tehää kaikkee muutakin kivaa ;)
- bvcx
koska haluat että tehdään se asia
Yritä penetroida pesäpallomailalla, toimii.
- fygkuuii
Työnnä timo soini vittuus niin kyllä vituttaa
- enare
voisit ratsasta minun päälle
- hjkljc
Uusia fantasioita! Mene vaikka ulos kiven taakse. Taivas on rajana.
Puhu tuhmia netissä.
Hanki uus dildo tai vaikka geshakuulat Voi masturboida mulle skypes niin näytän sulle takas juttui mistä tuut kiihottuu ;) lisää mut nimellä "aqucxx"
Ei kannata liimata foliohattua vielä päähän. Kannattaa relata ja tilata 4 ilmaista näytenumeroa Aku Ankkaa, vielä se on mahdollista hetken: http://tinyurl.com/4akuankkaa
Jipii ja hihhulihei ja vei!- sinne-----
Dirtyroulette.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 691042
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12909En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61880- 62808
- 60760
- 57697
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67596
- 132579
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20567- 50559
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 33507
- 29505
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34478- 72476
- 40457
- 17440
- 24439