Siis.. Oon melkein 17v tyttö ja mulla ei oo mtn inspiraatio tai ideaa masturboimisii... Antakaa hyvii ideoit mitä vois tehä? Ja kertokaa mikä kiihottaa hyvin?
Turhautunu masturboija
12
328
Vastaukset
Voisit masturboida kun mies katsoo ja katsoa itsekin:) Posini on [email protected] yli 16 v ei enää alaikäinen:)
- ölmn
onko Skype moi moi vaan
- höhöhöh
Voit sormettaa mulle :) voidaan tehää kaikkee muutakin kivaa ;)
- bvcx
koska haluat että tehdään se asia
Yritä penetroida pesäpallomailalla, toimii.
- fygkuuii
Työnnä timo soini vittuus niin kyllä vituttaa
- enare
voisit ratsasta minun päälle
- hjkljc
Uusia fantasioita! Mene vaikka ulos kiven taakse. Taivas on rajana.
Puhu tuhmia netissä.
Hanki uus dildo tai vaikka geshakuulat Voi masturboida mulle skypes niin näytän sulle takas juttui mistä tuut kiihottuu ;) lisää mut nimellä "aqucxx"
Ei kannata liimata foliohattua vielä päähän. Kannattaa relata ja tilata 4 ilmaista näytenumeroa Aku Ankkaa, vielä se on mahdollista hetken: http://tinyurl.com/4akuankkaa
Jipii ja hihhulihei ja vei!- sinne-----
Dirtyroulette.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806932Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346513Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816303Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644112Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62409Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant582179Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141492
- 1981230