http://www.iltalehti.fi/viihde/2015070319967572_vi.shtml
""Kuinka joku kehtaa?"
Eerikäinen oli Martinan soiton jälkeen pöyristynyt. Hän ihmetteli, kuinka joku kehtaa ja jaksaa tehdä tällaista.
- Meillä oli siinä normaali perheilta menossa, ja kaikilla oli hauskaa. Sitten joku päättää soittaa tällaisen puhelun. Tämmostä mä en niinku ymmärrä ollenkaan, Eerikäinen ihmettelee.
Hän kertoo, ettei kukaan seurueesta ollut humalassa, vaan kaikki lähtivät koteihinsa joko autolla tai veneellä.
Eerikäinen epäileekin, että lastensuojeluviranomaisille oli soitettu nimenomaan siitä syystä, että kyseessä oli Eskon ja Martinan lapsi.
Ei aio kysyä kenenkään lupaa
Eerikäisen mukaan tällaiset tapaukset osoittavat, että ihmiset keskittyvät täysin vääriin asioihin.
- Uskomatonta, että tehdään tällaisia ilmoituksia, joilla oikeasti työllistetään ihmisiä kello 22.00. Tämä on lähinnä surullista, Eerikäinen jyrähtää.
Eerikäinen vakuuttaa, ettei aio jatkossakaan kysyä kenenkään lupaa siihen, miten kasvattaa lastansa.
- Mä oon 41-vuotias ja tiedän tasan tarkkaan, mikä on lapselleni hyväksi.
Hän kehottaa, että seuraavan kerran, kun jollakulla on kritisoitavaa hänen lapsenkasvatuksestaan, haukut voi tulla kertomaan suoraan päin naamaa.
LAURA PERÄSALO
[email protected]"
Jos ukko on jo täyttänyt 41 vuotta, sen pitäisi kyllä jo tajuta jotta lapset eivät kuulu iltaisin kapakkaan ! eikä edes kapakan eteiseen !
Late Lapista. SSSS Ry!
LÖÖPPEIHIN HINNALLA MILLÄ HYVÄNSÄ !
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429365T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332101Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271820- 1351611
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951184Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81139- 711107
- 92952
- 49865
- 78850