Missä on Kuusamossa hyvä ja edullinen ruokapaikka. Toki tuo on hankala yhtälö. Kuunnellaan nyt mitä tarjotaan.
Vastaukset 19
- Ibradimih3
Ampan pizza.
- Pitsapate
Buahahaha, hyvä ja ampan pitsa samassa lauseessa :)
- Etelänsatakieli
Sehän on itsestäänselvyys ABC huoltoasema.Siel me aina käydään,kun halutaan ,että hinta/laatusuhde on kohdillaan.hyvä homma.tätä on harrastettu niin kauan ,kun Kuusamos on ollut ABC. Ok ,jos luulet olevas ittees parempi,menet johonki ravintolaan ,ja PETYT.
- hihaaaaaaaaahi
etelänsatakieli on varmaan oikea kulinaristi salli mun nauraaaaaaa..........
- Ääskortti
Absin noutopöytäevaat = täyttäpaskaa.
Shellillä hyvä noutopöytä ja maukkaat ruuat.
- Minusta_halvin-
ta on ostaa Lidlistä perunoita (tarjous 0,39 eur/kg) ja Prismasta 400 g sika-nauta-jauhelihaa (1,99 eur). Näistä keitän ison padallisen keittoa, joka riittää viikoksi. Päivän ruoan hinta on siis muutamia kymmeniä senttejä.
- liiteripoikotissa
Joo kannahan vaan pennis saksansivaan Sinne menee ulkomaille suurin osa rahoista. Samalla tuet työntekiää joka on riisto palkalla ja sopimuksella töissä Itse haen potut ja muut s-ryhmän kaupasta. Asiakasomistajana saan boonuksen ja tuotto jää kotimaan hankkeisiin...
- KullervoVon
liiteripoikotissa kirjoitti:
Joo kannahan vaan pennis saksansivaan Sinne menee ulkomaille suurin osa rahoista. Samalla tuet työntekiää joka on riisto palkalla ja sopimuksella töissä Itse haen potut ja muut s-ryhmän kaupasta. Asiakasomistajana saan boonuksen ja tuotto jää kotimaan hankkeisiin...
Taitaa lidlissä työntekijöillä olla parempi palkka kuin s-ryhmän väellä... Ja eikös se s-ryhmä innolla rakenna Venäjälle niitä Prismoja...? Montakos niitä on Pietarissa? Oliko peräti 15 kappaletta.
- martainsyömäri
Baari Martai halvin ja paras.Pari euroa halvempi ku ABC ruoka ainakin yhtä hyvää jos ei parempaa.
Sijaitsee ABC:n takana olevassa teollisuushallissa.
Suosittelen kaikille. - Pohjosenpirkko
Kahvila Vintissä on hyvä ja monipuolinen lounas . Sijaitsee keskustassa, Sokos-keskuksen yläkerrassa. Martai myös hyvä, lounaan hinta vain noussut nykyisestä.
- Hotku
Hotku on mielestäni todella hyvä.
- röyh
Kiinalainen, Hotku, Vintti, Karpalo, Talonpöytä... Onhan noita hyviä lounaspaikkoja Kuusamossa :-)
- Hotkuun
Ollaan käyty lähes kaikissa lounaspaikoissa Kuusamossa, mutta Hotku vie voiton.
- ilovekebab
Nilon pizzeriassa on hyvät ruuat ja mahtava henkilökunta.
- Hillastajakin
En ole koskaan käynyt tässä paljon mainitussa HOTKUSSA,KOSKA tuo nimi on jostakin syystä näin vierspaikkakuntalaiselle kovin luotaantyöntävän ja ikävän tuntoinen.Ehkä kannattais keksiä miellyttävämpi ja kutsuvampi nimi?
- tzäpä
Hotkuhan kuulostaa hotilta. Positiivinen ja nykyaikainen nimi.
Mutta Marmaris on edelleenkin paras ruokapaikka Kuusamossa. - kuski_timo74
Artisti Apollolta ja puolikas maito.
- sapuskaaharasoo
marmaris pizzeria salaatti pizza kebab,kana,aurajuusto
- Anonyymi
Nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu521197- 16825
- 63735
- 68732
- 47704
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69688Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9550Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45518Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8510- 4482
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24473Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104469Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16431
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 36415
- 34414
- 35409