käsittelevät RKP:n politiikkaa..hehehee. Juu kun se on ihanaa saada palvella ruotsalaisia ruotsiksi...åååhhhh...att det är skönt(nöyristellä).
Ja täytyyhän ne RKP:n kannatus lukemat totta kai kertoa täällä, ne kun aina pysyy siinä 4% tuntumassa.
Että hyvin näkee sen kuinka hurrit haluavat jauhaa paskaa, eikä asiaa. No, kun peli on heillä pitkässä juoksussa menetetty, niin yritetään ainakin häiriköidä. Näin toimii svekot.
Hehehe kylläpä taas muumiruotsi-avaukset
12
<50
Vastaukset
- besökare
Altid vinner de inläggena pois pakkoruotsignällandet.
- barafinska
Om det inte passar så kan "anti.sveko " besöka persuspalten i stället.Vi brukar inte skriva där.
- ööööhhhhhh
Minkäs tähden juuri persujen palstalla, mikä siinä niin kiihottaa?
Tosin kyllä sielläkin jotkut hurrit käyvät örveltämässä, näkeehän sen jos katselee. - alltidsfp
ööööhhhhhh kirjoitti:
Minkäs tähden juuri persujen palstalla, mikä siinä niin kiihottaa?
Tosin kyllä sielläkin jotkut hurrit käyvät örveltämässä, näkeehän sen jos katselee.Jag har då aldrig sett svenskspråkiga inlägg där.
- jfk1967
Hauskinta on se, että tällä palstalla uhotaan kaikenlaista, mutta oletteko yhdellekään suomenruotsalaiselle sanoneet asiat kasvokkain?
- aldrigselvinpäin
Inte vågar de,det är så tryggt att anonymt skriva.När man är riktigt berusad...då fungerar den här verbala "vitun hurrit " också på personligt anfall bättre.
- Ps_fenno
On kasvokkainkin sanottu sillä loppu tuloksella että kyseinen neiti(suru "mies") ryntäsi dramaattisesti ovesta ulos kun kerroin että en kannata pakkoruotsia. Kyllä naurattaa vielä vuosienkin jälkeen makeasti.
- danen
Tänkte köpa en grej i butik i Finland för att understöda att det finns lokala butiker. Biträdet sade att han nog kan svenska men att han inte tänker tala det med mig. Så jag tackade för mig gick hem och köpte varan på nätet från Frankrike och har skött all kundkontakt med firman där på svenska. Efter den erfarenheten har jag slutat tänka på att stöda lokalhandeln. Om jag får bättre service när jag köper utomlands så gör jag det. Inte mitt problem om en firma som inte vill ge service går i konkurs.
- mahtavaa
danen kirjoitti:
Tänkte köpa en grej i butik i Finland för att understöda att det finns lokala butiker. Biträdet sade att han nog kan svenska men att han inte tänker tala det med mig. Så jag tackade för mig gick hem och köpte varan på nätet från Frankrike och har skött all kundkontakt med firman där på svenska. Efter den erfarenheten har jag slutat tänka på att stöda lokalhandeln. Om jag får bättre service när jag köper utomlands så gör jag det. Inte mitt problem om en firma som inte vill ge service går i konkurs.
hehehehhehehehehehee
- nöyristelyävaan
Tulihan se ongelman ydin vihdoin esiin tässä viestissä: pelkkä sana "nöyristellä" kertoo enemmän kuin mikään muu. Nettifennolla on ikuinen alemmuudentunto suhteessa Ruotsiin, suomenruotsalaisiin ja ruotsiin kieleen, ja tämä on se asia, joka erottaa keskivertosuomalaisen nettifennosta.
- exaktprecis
Båttre kunde man inte säga det.
- håhåhåhåhåhå
exaktprecis kirjoitti:
Båttre kunde man inte säga det.
Voi voi kuinka surkeat vastaukset svekoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756