Alkoi nyt, jatkuu huomenna ja sunnuntaina.
http://kesajuhlat.fi/live-stream/
Vapiksen kesäjuhlat Seinäjoella
4
100
Vastaukset
- seurataan
Kiitos!
- ole.hyvä
Sunnuntai 5.7.
10.00 – 12.00** “Olemme löytäneet Messiaan”
Ehtoollinen ja uusien työntekijöiden siunaaminen
Puhe: Ossi Könönen
Juonto: Frans Rautalahti & Emmi Hämäläinen
Musiikki: Arkki House Band
13.00 – 14.30* “Seuraa minua”
Aktiotiimien lähettäminen
Puhe: Petra Hämäläinen
Juonto: Frans Rautalahti & Emmi Hämäläinen
Musiikki: Kallion Wapis
15.30 – 17.00* “Kaikki saa Herralle laulaa”
Musiikkijuhla
Puhe: Marko Huhtala
Juonto: Aila Timonen
Musiikki: Sinfonietta & Sing to the Lord -kuoro
- ole.hyvä
Ole hyvä. Pekka artola puhuu, just nyt Israelista.
- menossa.nyt
18.00 – 19.30* “Katsokaa: Jumalan Karitsa”
Puhe: Marko Huhtala & Amos Bhutia
Juonto: Helena ja Simo Lintinen
Musiikki: Arkki House Band
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m734405Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513140
- 402628
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231996
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715