Moikka kaikki näyttelijäksi haluaville!
Olen 14-vuotta tyttö Jyväskylästä. Olen etsinyt leffoja joihin pääsisi näyttelemään, JA NIIN ONNEKSI LÖYSIN YHDEN. Hakeuduin siihen elokuvaan lapsinäyttelijäksi. Koekuvaukset on heinäkuun lopussa ja parin viikon päästä menen koekuvauksiin. Olen niin onnellinen että pääsin! Menin myös www.roolituspalvelu.fi sivuille. Elokuvan nimi on Valo. Se on lasten seikkailu elokuva. Oujee!
Sama toive minullakin, eli haluan näyttelijäksi!!!
Pääsinelokuvaan
1
188
Vastaukset
- actressfromsomewhere
Selvä juttu. Minunkin unelmani on ollut jo kauan se, että haluaisin näytellä. Ja en aio antaa periksi. Aion löytää sopivan elokuvan, ja itse asiassa eräs tuotantoyhtiö on luvannut ottaa minuun myöhemmin yhteyttä.
Mutta, huomioithan, ettet välttämättä pääse elokuvaan, vaikka sinut valittaisiin koekuvauksiin. Mutta onnea koekuvauksiin!! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531535- 1701295
- 81132
- 611127
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2551092- 141020
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33893Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä55872Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti94859- 347795