Moikka kaikki näyttelijäksi haluaville!
Olen 14-vuotta tyttö Jyväskylästä. Olen etsinyt leffoja joihin pääsisi näyttelemään, JA NIIN ONNEKSI LÖYSIN YHDEN. Hakeuduin siihen elokuvaan lapsinäyttelijäksi. Koekuvaukset on heinäkuun lopussa ja parin viikon päästä menen koekuvauksiin. Olen niin onnellinen että pääsin! Menin myös www.roolituspalvelu.fi sivuille. Elokuvan nimi on Valo. Se on lasten seikkailu elokuva. Oujee!
Sama toive minullakin, eli haluan näyttelijäksi!!!
Pääsinelokuvaan
1
264
Vastaukset
- actressfromsomewhere
Selvä juttu. Minunkin unelmani on ollut jo kauan se, että haluaisin näytellä. Ja en aio antaa periksi. Aion löytää sopivan elokuvan, ja itse asiassa eräs tuotantoyhtiö on luvannut ottaa minuun myöhemmin yhteyttä.
Mutta, huomioithan, ettet välttämättä pääse elokuvaan, vaikka sinut valittaisiin koekuvauksiin. Mutta onnea koekuvauksiin!! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753504Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391921Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041671- 851530
- 881524
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531202Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001160Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671146Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721111- 631031