Kuolemantuomio naiselle veden juomisesta.

Pakistaani

14

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joh. 15:18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.

      • Jahas, mitenkäs tuo lause auttaa tuota ihmispoloa?

        Vai ,einasitko rukoillansen tuomion pois? Rukoile saman tien kaikille amputoiduille ne raajat takaisin, jooko?


      • he-ma kirjoitti:

        Jahas, mitenkäs tuo lause auttaa tuota ihmispoloa?

        Vai ,einasitko rukoillansen tuomion pois? Rukoile saman tien kaikille amputoiduille ne raajat takaisin, jooko?

        Heman. Kiitän luojaani pitkästä rauhasta ja jokapäiväisestä leivästä. Ne eivät ole itsestäänselvyyksiä langenneessa maailmassa. Kolikolla on kaksi puolta:
        1. Langennut maailma tappaa viattomia ja saa osakseen kirouksen.
        2. Jumala pelastaa viattomat.
        https://www.youtube.com/watch?v=b7WASH4--lQ


      • yurki1000js kirjoitti:

        Heman. Kiitän luojaani pitkästä rauhasta ja jokapäiväisestä leivästä. Ne eivät ole itsestäänselvyyksiä langenneessa maailmassa. Kolikolla on kaksi puolta:
        1. Langennut maailma tappaa viattomia ja saa osakseen kirouksen.
        2. Jumala pelastaa viattomat.
        https://www.youtube.com/watch?v=b7WASH4--lQ

        Missä sä näet rauhaa? Sun kaltaiset isis uskovaiset kun saa vallan, niin me ollaan enemmän kusessa kuin ammattipoliitikkojen tuottaman paskan kanssa. Sulle on helppo myydä vaikka eiffelin torni, jos joku auktoriteettia omaana jeesushenkilöön nojaava sanoo,met sun pitää se ostaa. Idioottien maailmassa kaikki tieto löytyy yhdestä kirjasta.


      • he-ma kirjoitti:

        Missä sä näet rauhaa? Sun kaltaiset isis uskovaiset kun saa vallan, niin me ollaan enemmän kusessa kuin ammattipoliitikkojen tuottaman paskan kanssa. Sulle on helppo myydä vaikka eiffelin torni, jos joku auktoriteettia omaana jeesushenkilöön nojaava sanoo,met sun pitää se ostaa. Idioottien maailmassa kaikki tieto löytyy yhdestä kirjasta.

        Suomi ei ole ollut sodassa pitkään aikaan. Se on armoa se. Kuulin taannoin, että viimeisten 500 vuoden aikana olemme kuluttaneet 100 vuotta sotimiseen. En tiedä onko se paljon vai vähän kansainvälisessä vertailussa.



      • yurki1000js kirjoitti:

        Suomi ei ole ollut sodassa pitkään aikaan. Se on armoa se. Kuulin taannoin, että viimeisten 500 vuoden aikana olemme kuluttaneet 100 vuotta sotimiseen. En tiedä onko se paljon vai vähän kansainvälisessä vertailussa.

        Hallinto ei mielestään ole sodassa, mutt itse olen osallistunut talibanin vastaiseen sotaan afgoissa. Miten sää jyrbä, oletko valmis puolustamaan uskoasi minun rukoustapahtumassani, jossa pyritään lopullisesti osoittamaan rukouksen ja kaikkivaaltiaan jumalan voima?

        Muille tiedoksi, että ainakin kymmeniä kertoja olen jyrbää pyytänyt tähän kaikille uskontokunnille avoimeen tapahtumaan, mutta jyrbän usko omaan jumalaansa ei kertakaikkiaan ole riittävä. Näinollen oletan jyrbän uskovan epäjumalaan ja sillai hänen joutuvan sit kuileman jälkeen grillipihviksi about ikuisuudeksi.


      • Heman. Kehen luotat ja miksi? Ellet luota Luojaasi, kelle osoitat rukouksesi?


      • Heman."Hallinto ei mielestään ole sodassa, mutt itse olen osallistunut talibanin vastaiseen sotaan afgoissa."
        Mikä motivoi sinua lähtemään sotaan?
        Missä vaiheessa aloit vihata Jeesusta?


      • TyperääHaukkumista
        he-ma kirjoitti:

        Missä sä näet rauhaa? Sun kaltaiset isis uskovaiset kun saa vallan, niin me ollaan enemmän kusessa kuin ammattipoliitikkojen tuottaman paskan kanssa. Sulle on helppo myydä vaikka eiffelin torni, jos joku auktoriteettia omaana jeesushenkilöön nojaava sanoo,met sun pitää se ostaa. Idioottien maailmassa kaikki tieto löytyy yhdestä kirjasta.

        Miksi ihmeessä haukut kristittyä isis-uskovaksi?

        Eikö ole millään mennyt jakeluun, että isiskset ovat VAIN ja ainoastaan MUSLIMEJA???


      • TyperääHaukkumista kirjoitti:

        Miksi ihmeessä haukut kristittyä isis-uskovaksi?

        Eikö ole millään mennyt jakeluun, että isiskset ovat VAIN ja ainoastaan MUSLIMEJA???

        Usko vailla mitään perusteita on yhdistävä tekijä ja mielestäni erittäin vaarallinen.

        Kristityt uskovat, vaikka tutkitusti ei ole mitään perusteita uskoa. Samoin tekevät muslimit ja muut lahkot.

        Kun uskoo uskoonsa vain siksi että uskoo uskoonsa, ei ole olemassa selkeää rajaa toiminnalle, jonka uskonnon epäjumala tai hänen saarnamiehensä määräävät.


    • OnnexOnTääSuomi
      • Langennut maailma on paha. Aikansa. Valitettavasti Islam-invaasion johdosta Suomessakin saatetaan tehdä kunniamurhia. Tyttöjä putoaa "vahingossa" parvekkeelta tai muuta vastaavaa. En tunne tilastoja enkä näin ollen tiedä kuinka yleisiä kunniamurhat ovat Suomessa. Pohdittavaa:
        https://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU


    • Järkyttävä.juttu

      Suomenna videon teksti. Eivät kaikki osaa englantia. Jokin perustelu tuomiolle pitää löytyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2398
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1373
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1235
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe