Luottauksen syntymisen näkökulmasta on hyvä jos jokainen olisi oma itsensä, ilman sen kummempaa feikkaamista.
Sipilä on mainio esimerkki ihmisestä, joka ei näyttele vaan tuo persoonansa aitona esiin.
Myös Paavo Väyrynen on aina oma itsensä, kuten minäkin. Siihen meillä jokaisella on oikeus ja jopa velvollisuus.
Keskusta, aitoja ihmisiä
5
<50
Vastaukset
- Nylkijä
Kova poika ajaa kokoomuksen aatetta ja nylkee köyhät ja eläkeläiset!
- JompenrakasHVjoht
Väessä oli palveluksessa melkoisen paljon ihmisiä, joilla päätarkoituksena oli oman uran edistäminen. Työn laadulla ei usein ollut väliä.
Silloin tarvittiin usein teeskentelyä esimiehen edessä, oltiin siis mielinkielin.- JompenrakasHVjohtaja
Jopa nimi piti muuttaa kenraaliksi pääsyn takia.
- JompenrakasHVjohtaja
JompenrakasHVjohtaja kirjoitti:
Jopa nimi piti muuttaa kenraaliksi pääsyn takia.
R ...mo K ... nen muutti nimensä Ka ... ksi, joka unkarinkielessä tarkoittaa sotilasta.
- JompenrakasHVjohtaja
Äkkipikaisuus on harvinaista Keskustan ihmisille. Äkkipikaiset ihmiset eivät pysty harkitsemaan tekojaan vaan käyttäytyvät kuin norsu posliinikaupassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202590Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3422213Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262042Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o191906Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581638Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121172Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181149- 551010
- 63995
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2968