MEIKITÖN NAINEN

eiryppyjä

Jokaisen naamioituneen naisen meikinalla on HURJA IHO JOKA HUUTAA EI ENÄÄN MYRKKYJÄ.
on jo todettu jo kaksikymppisillä on RYPPYJÄ!
lopettakaa nyt on kesä on luotaista kosteuutta raikastailmaa ,kun jaksaa kaksikuukautta olla meikkittä olis jo voitonpuolella.

Ihon luontaiset rasvat ihoalta lähtee pois ja muuttu paperimaiseksi ryppyiseksi.
kasvot on aina näkyvillä kannatta säästää ne myrkkysaasteelta joita on meikkiputelot täynnä

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruman_puhetta

Sä oot ruma.

• muumi-moskva

Ei voisi aloittaja enempää oikeassa olla - mutta millä nämä kuorrutetut naiset sen käsittäisivät,,,,,huhh..

• allekirjoitan

Hei haloo! Miestenkin pitää alkaa päiväkodissa opetella meikin käyttöä, nyt naistenkin pitää alkaa vähentää omaa käyttöään!

• kellotsoikoon

Mummun kanssa samaa mieltä ei ne usko annappas koittaa 40 mittariin hätä on kädessä.
      täytyy yöllöäkin tukkia ihohuokoset että iholla ei ole hetkenrauhaa.

Jokainen näkee totuuden jos sattu pesemään KASVONSA ja uskalttaa peilistä katsoa kirjavanaamaan

• LisääHyviäNeuvoja

Kannattaa myös lihoa, ottaa tatuointeja, naamaan reikiä, ja opetella käärimään sätkiä.

• vesionilmaista

Nuorempana minäkin meikkasin lähinnä töihin ja juhliin, nyt vanhana
        olen sen lopettanut enkä myöskään rasvoja käytä,
        aamuisin huuhtelen kasvot ja annan ihon kuivua omia aikojaan,
        "vesi on viisain voitehista"sanoi vanha kansa ja luulen että
        he ovat oikeassa, vähemmän minulla ryppyjä on kun noilla naaman
        rasvaajilla.

• BLOODisLIFE

Meikki suojaa auringolta! Kyllä ihoa pitää myös hoitaa mutta se voi joillakin olla ongelma kun hoidetaan liikaa, ei naamioita pidä joka päivä käyttää! Ja nuorten ryppyjen syy on tanorexia! Mulla ei o ryppyjä kun pysyn pois auringosta!

• fghdfghdfg

Meikkejä käyttävät akat ovat nelikymppisenä hiivatin rumia oli he sitten miten sieviä tahansa vielä parikymppisenä.

• ihokäristyy

aurinkovoiteet on pahasta niiden koostumus ei ole mitään koivunlehtiä.
      monen aineen sekotus ja sen sivelee iholle ja aurinko porottaa kemialliset ainee pääsee vauhtiin .
      nyt tiedetään auringon vaarallisuus, terveelisin keino olla varjossa käyttää vilposia vaatteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe