http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015070619987434_ul.shtml
"Kreikan kansanäänestyksessä 61 prosenttia äänesti ei.
Äänestämään saapuneista kreikkalaisista 61 prosenttia äänesti ei ja 38 prosenttia kyllä. Äänestysaktiivisuus oli 62,5 prosenttia. Tiedot käyvät ilmi Kreikan sisäministeriön julkaisemista laskelmista.
Kreikan hallitus oli vedonnut kansaan, jotta se äänestäisi Kreikalle tarjotun lainaohjelman ehtoja vastaan.
STT-AFP"
Mites nyt kregut ja kregujen rahoittajat naamansa vääntävät? Odottaisin myös kommentteja Tutti Jurppilaiselta ja tenavatähti kataloiselta !
Hajottaako tuon äänestyksen tulos nyt koko EU;n kolhoosin? sillä nyt ei ole isompaa sexuaalista merkitystä, sillämyös Britit ovat lähdössä EU, n kolhoosista, ja silloin kolhoosi viimein kuopataan !
Late Lapista. SSSS Ry!
VETIKÖ KREGUT NYT KÖYDET KAULOIHINSA ?
3
88
Vastaukset
- enough.is.enough
Toivottavasti koko EU-kolhoosi kuopataan. Kreikkalaiset ovat ihan tarpeeksi kiduttaneet muita euromaita. Jo riittää! Ainakin Kreikka heitettävä ulos euroalueesta ja EU:sta, koska luulee olevansa joku EU:n diktaattori. Nyt ei kysytä Kreikan mielipidettä, vaan velkojien.
Velkojien mielipiteet olisi pitänyt ottaa huomioon jo kauan sitten, maalaisjärjellä ei voi käsittää miksi kreguja on hyysätty jo näinkin pitkään!
Maa joka tulee valheillaan EU,n kolhoosin jäseneksi, tuskin on rehellinen jatkossakaan ! Olisi tuokin pitänyt ottaa huomioon niissä EU,n "huippukokouksissa"
Koko Eu on etelä ja keskieurooppalaisten rosvojen keksintöä!
Late Lapista. SSSS Ry!
- waler-
Olen kuullut huhuja,että Itävalta järjestää myös kansanäänestyksen EU,sta.
Minulle sopisi loistavasti,että Eu kolhoosi hajoiaisi kokonaan euroineen.Toiveessa olisi saada Suomi itsenäiseksi ja oma päätäntävalta.Ja markka,tietty.
"Koko Eu on etelä ja keskieurooppalaisten rosvojen keksintöä!"Voiko joku väittää,että Late on väärässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291669Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321411
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321224Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet541144- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51904