Virrat on kuppanen, sisäsiittonen, kuollu kylä ollu jo 80-90-luvulta asti. Kaunis kylä kesällä, mut loppupeleissä ihan perceestä. Onneks ei oo sitä kesämökkiäkään sielä enää. Onneks oli sen verran järkee että lähti sieltä jo teininä. Viimenen sammuttakoon valot.
Virrat joopa joo....
6
195
Vastaukset
- Laiskuuttako
Joo pysähtynyt kylä johon ei johto haluakaan mitään hyvää. Kaikki laiskoja esim Perussuomalaiset. Ainakin yksi heistä
- näinsenyvvaanon
Kaikki virtolaiset on sukua toisilleen. Ja nykyinen nuoriso on kaikki seukanneet ristiin rstiin keskenään.
- Mantteli.2
Onhan meillä ne Suomen yleisimmät!
Suku siis , taas seistä pönötettiin sankarihaudallakin hyvä ettei sentään hakaristiliput liehuen ja suojeluskunta paltoon helmat tuulessa lepattaen hihat liikutuksen räästä hyytelöitynä "kun me olemme vaan niin hyviä".
Voi vittu jos kaikki olisivat yhtä itseänsä täynnä ja muita parempia niin kuka ehtisi peilin edessä möllistelyltään töitä tehdä kun pitäisi olla pukkaamassa omaa hyvää ja itsekehua täynnä olevia " Meidän suku parasta" kronikoita kokoajan vääntämässä ja suvulle tyrkyttämässä. SS lehtikin muuta tee kuin niitten sukujuhlia täynnä ja ylistys virsiä ja joka paikkaan tungetaan väkisin röhkimään.
Lopetan kyllä SuomenSelänSanomien tilauksen kun pyykiminenkin sillä käy jo pukamille, allergia joko halpa painojälki taikka lehden sisältö.Mä oon niin samaa mieltä tuosta ikiihanasta synnyinpitäjästäni nimeltä Virrat... ois pitäny lähtee jo teininä sieltä... nyt reilut kolme vuotta Tampereella asuneena, en enää ikinä muuttas siihen "kuppakylään"...
- Tätyli
Ei Virrat tuollaisia juntteja kaipaakaan.
- Lokerossa
Totta muuten. Juntit sullotaan kaupungissa päällekäin betonilaatikoihin. Näköala kun ylettyy vain lähimpään betoniseinään, se kapenee. Luonnon ja elämän rikkaus monimuotoisuudessaan häviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408