Mitä tarkoittaa virhe "Määritysjärjestelmä...

EkiPee

Minulla on kolmen kuukauden ajan tullut teksti "Määritysjärjestelmän alustus epäonnistui" aina kun avaan koneen. Tekstin yläpuolella lukee "Anoter Instance is running".
Kone on ollut toiminnassa hyvin kiikun kaakun, mm. update ei ole toiminut kolmeen kuukauteen. Kone sammuilee yhä useammin eikä käynnysty 1. kerralla.
Helsoneille ja Guruille - sekä Telian että Elisan auttaville aivoille - ongelma on tuntematon ja neuvot sen mukaiset.
Help me!

10

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sebastianos

      Minulla on sama ongelma. "Määritysjärjestelmän alustus epäonnistui" Ja sitten viitataan toiseen ohjelmaan joka on taustalla käynnissä. Tämä ilmoitus tulee heti käynnistyessä jokainen kerta. Kone uudehko Lenovo ja käyttis win 8.1

    • vaikeaa

      Sama vika täällä ,mutta vastausta ei vissiin tule

    • Sebastianos

      Aivan sama vika. Käyttis win 10 ja kone uusi Lenovo. Samaa ovat kysyneet jo useat. Vastausta ei ole kuulunut.

    • Sebastianos

      On aika ihmeellistä, että yksikään vimpainguru ei vaivaudu vastaamaan koneen käynnistämisen jälkeen tulleeseen ilmoitukseen "Määritysjärjestelmän alustus epäonnistui. Lisäksi viitataan (englanniksi) että taustalla on toiminnassa toinen ohjelma. Asensin win 10:n ja koneeni on uudehko Lenovo.

      • Sebastianos

        Turha täällä on kysellä yhtään mitään! Edes liikkessä ei pystytty vastamaan moiseen ongelmaan. Hommaa voi kysellä englanniksi, mutta sieltä tulee rypäs neuvoja, joilla järjestelmän saa taatusti sekaisin.


      • Googlekaan_ei_tiedä

        Rohkeutta ei sinulta ainakaan puutu, sillä Lenovon kanssa oli WIN 10:llä erinomaisen paljon ongelmia alussa;) Nyt nekin lienee jo päivitysten kautta korjautuneet.
        WIN 10 kaipaa silloin tällöin "käynnistä uudelleen" -valinnan, jonka jälkeen se asentaa jonoon jääneitä päivityksiä. Normaalilla käynnistyksellä se ei asenna kaikkea, joten kannattaa testata tuolla uudelleenkäynnistyksellä, ettei päivityksiä ole jäänyt asentamatta. Monesti ajastettu uudelleenkäynnistys on laitettu tapahtumaan yöllä, jolloin se varmasti jää tekemättä. Siksi tuo manuaalinen käskytys on joskus paikallaan.


    • Sebastianos

      On aika ihmeellistä, että kukaan ei vaivaudu vastaamaan. Taitaa olla perin juurin väärä sivu edes kysellä.

    • Googlekaan_ei_tiedä
    • Tosipa_on

      Minullakin on sama vika kuin EkiPeellä muutaman viikon ajan. Buutissa tulee ilmoitusikkuna, Jossa lukee ylhäällä "Another instance is running" ja laatikon sisällä lukee "Määritysjärjestelmän alustus epäonnistui". Kun sen kuittaa, kone käynnistyy. Kone on parin vuoden ikäinen Toshiba Satellite ja WIN 8. Mikähän tämä useampaa käyttäjää vaivaava ongelma on?

    • ilkkatapio

      Minulla hankaluus poistui, kun poistin Lavasoftin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe