Nordean toivoton "palvelu"

toivotonta

Samaa mieltä aiempien kirjoittajien kanssa: Nordea on menettänyt täysin tuntuman asiakkaiden palveluun. Ovat kuin Neuvostoliitossa. Henkilökunta keskittyy olemaan oikeassa eikä vaivaudu ottamaan asiakkaan ongelmaa ratkottavakseen, tässä tapauksessa ulkomaanmaksua. Sitä voi Intiassa henki vaarassa maksuongelmien vuoksi (kyse ei ole rahan puutteesta), kun Nordean henkilökunta keskittyy vain olemaan oikeassa. Vaihdan Aktiaan.
Mitä tapahtui Yhdyspankille...?

9

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liddk9i

      Kerro lisää, mitä palvelua kaipaat? Ainakin OP:llä asiat hoituvat verkkopankin kautta sujuvasti, ei ole ollut muutamaan vuoteen mitään tarvetta käydä konttorissa.

    • hoit_su

      voitko kertoa tarkemmin, tuosta ei nyt ihan aukea ongelman laatu.

      • hdhshfdh

        Nykyään kaikki "aukeavat": ongelman laatu aukeaa, asia aukeaa minulle tai sinulle, haava aukeaa, ja kun menen vessaan, housun sepalus aukeaa. Jos haava aukeaa, niin se on hyvin haastava tilanne. Minä haastan sinut, eikö olekin haastavaa? Aukesiko tilanteen haastavuus?


    • lgjkh

      Kuten edellä todettiin, pankkikonttorissa käydään korkeintaan allekirjoittamassa asuntolainapaperit (tarvitseeko nykyään tätäkään?), joten se on ihan sama minkälaista naamaa siellä näytetään.

      Nettipalvelut Nordealla toimii vähintään yhtä hyvin/huonosti kuin muillakin. Vielä kun saisivat serverinsä pysymään pystyssä myös Nokian osarin aikaan ja muina vilkkaina kauppapäivinä... (tosin ei tuokaan meikäläistä haittaa, mutta kuulemma Nordealla on vielä sellaisiakin asiakkaita jotka tuota palvelua kokevat tarvitsevansa)

    • OnInOnOut

      Eipähän mitään valitettavaa tiedä.

      Olen ollut asiakas koko Npankin olemassaolon ajan!

      Pankki toimii minulla lähinnä maksu operaattorina, tulevat tulevat / lähtevät lähtevät, saldoa jatkuvasti 1000-2000€ ei pankkia se kiinnosta.

    • KrPennonen

      Eipä valittamista missään suhteessa. Samanaikaisia kokemuksia OP:sta, H-B:sta, Tapiolasta ja entisestä Samposta.
      Minulle on Nordea ollut noista paras eikä sitä huonnna sekään, että joululahjat ovat liikkuneet linjalla villasukat - Iittalan kynttilälyhty.

    • Viidenkympinkulut

      Nordean verkkopankki vaatii lisätunnistusta ei pysty maksamaan laskua. Lisätunnistus EI toimi, pyytää puhelua automaatti pyytää näppäilyä näppäilyn perään, Soitan asiakaspalveluun neiti tivaa yhdistystä uudelleen näppäilyautomaattiin. Ajan 40km aikaa kuluu toista tunta. Lisäksi saan maksettavaksi puhelumaksun neiti näpsäkälle... Kaiken kukkuraksi rahaa saa nostettua tililtään vai Ti ja Pe tiettyyn aikaan siellä pelataan asiakkaiden varoilla pörrssikauppaa eikä makseta korkoa vaan peritään pankkimaksuja. SURKEUDEN surkeus koko Nordea.

      • lhku

        Nyt taitaa suurin ongelma (taas kerran) löytyä näppäimistön ja tuolin selkänojan välistä...


    • PaskaJaskaa

      Muutaman kerran on Nordea kysellyt lisätunnistumisia ekasta isosta maksusta uudelle tilille.

      Uusi osake / rahasto operaattori.
      Uuden auton maksu.

      Tämmösissä on kysellyt lisätunnistumisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      149
      6371
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3848
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe