soitin ? ? ? ? ? ?
oliks se sun kaveri/sukulainen vai mikä jolle
tämä_täältä_tähän
5
<50
Vastaukset
- entiedäkukaoli
Jonku oudun puhelun kyllä kaveri sai. Nimeä ei sanottu ja luuri lyötiin korvaan. Vieressä kyllä olin että olisit kyllä voinut pyytä mua puhelimeen jos mulle oli asiaa.
- säyhäJatkatlopeta
Oli Jiin kaveri. Ei Jii halua sun kanssa jutella. Koittaisit jo ymmärtää asiat niinkuin ne ovat.
- Jiimiestkusta
Kaveri vastasi kun en halua olla enää missään tekemisissä. Olen varattu mies.
- Voitko_kertoa
Kuka siellä vastasi eli mikä oli hänen etunimensä. Muuten voi olla paha vastata kun ei tiedä kenelle soitit.
- baarissa11
Siis siitä on varmaan jo vähän aikaa, vai kuinka? Se oli mun äiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2973588Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell281984Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441626- 841471
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.861192- 1431159
- 811064
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.95992Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210834Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61767