Kreikkalaiset ja venäläiset vetoavat ehtimiseen maansa "kunniaan" kun puhutaan velkojen maksamatta jättämisestä, vieraisiin maihin hyökkäämisestä, valehtelemisesta, pettämisestä ja muista sellaisista asioista, joita muualla pidetään kunniattomina. Siitä puhe mistä puute, niinkö?
Schäuble sanoi, että Kreikka ei ole tehnyt mitään muuta kuin sopimuksia joita se ei ole aikonutkaan noudattaa. Venäjä raivoaa viikosta toiseen Suomelle, kun se ei päässyt juhlakokoukseen, jossa sovittiin, että Euroopan rajoja ei muutella väkivaltaisesti; ironista jos mikä!
Yhteinen ortodoksinen uskontoko, vai kyrilliset kirjaimet saa ihmiset valehtelemaan patologisesti?
Taskuvarkaan kunnia
3
<50
Vastaukset
- vjöt3
Avaaja on asian ytimessä.
- VoikoJärjelläYmmärtää
"Kreikka ei ole tehnyt mitään muuta kuin sopimuksia joita se ei ole aikonutkaan noudattaa."
Tuostahan se punainen lanka ja syvin olemus noilta kummaltakin maalta löytyy kunhan vähän järjellä ajattelee...
- ärsyyntynyt
Näin todella! Molemmat kieroilevat asioiden kanssa niin että alkaa kiukuttaa, kun heitä näkee ja kuulee.
Että tuollaisten kanssa pitäisi tulla toimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481