Lapset manipuloidaan seksiin ja illuminatiin jo ihan pienestä. Kannattaa katsoa tämä paljastus Disneystä jos haluat suojella lapsiasi tai tuntemiasi lapsia. Todella surullista miten lapsia käytetään hyväksi.
https://youtu.be/fGvIkc0tdpI
Ja tässä video miten barbeilla manipuloidaan lapsia. Barbiet ovat muoviprostiuoituja,samoin bratzit,jne. Lapset haluavat olla samanlaisia. Lapset ottavat mallia myös barbeista. Ja kaikesta. Kuten nuoret ihailevat esim.poptähtiä. Ja nämä poptähdet tietävät johtavansa ihmisiä paholaiselle. He ajattelevat vain rahaa.
https://youtu.be/XjtP7Vx_zYg
Lasten piirretyissä ja leluissa seksiä
4
149
Vastaukset 4
- Vaiti_vääräuskoinen
Valon herra Rollor rankaisee teitä syntisiä näiden joutavien salaliittoteorioiden levittämisestä ja puhdistaa sielunne jumalallisella tulella.
- haistahörhövittu
Vittu mikä huuhaajuntti ei hyvää päivää. Mene velttoperse töihin ja hommaa harrastuksia. Sun ja kaltaistesi loisten takia Internetistä on tullut varsinainen likakaivo. Karmeeta shittiä joka vitun kolossa. hyhhyh!
- HerraMatonen
Hei c'moon sillonku mä olin viäl tyyliin joku 2-5v niinni en ees aatellu barbeista tolleen eikä kyl ketään muukaan mun ikänen tuolloin
- skipper-barbie
Barbit oli aluksia aikuisviihdekaupoissa. Tarkotettu miehille... Tän voi kaikki jostain tarkistaa. Ite en kyllä tienny tota niillä leikkiessäni. Mutta olisin halunu yhtä nätit vaatteet, mut 90 lamassa ei lapsiperheessä tarvinnu kun haaveilla semmosista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591200
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571128Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1171060Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7970- 96950
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5785Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27731Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192686- 71659
- 32630