Mua on vaivanut 4 vuotta koiranvarjolla tirkistelevä naapurin ÄMMÄ. Saako mun partsin alla räksytyttää koiraansa ja tirkistellä mua koiran kusetuksen varjolla. Mielestäni ei. Nyt meni pinna otin videolle ja menin pihalle kuvaamaan ämmä senkun vittuilee, oon ystävällisesti huomauttanut asiasta, että täällä on muitakin paikkoja ulkoiluttamiseen mutta kun ei uskota. https://youtu.be/qnetChXXtxk . Ohessa linkki. Vähän dokumenttia. En usko että muutkaan naapurustosta tykkäävät kun aina sama koira sama kellonaika ja sama ämmä ja räksytys kuuluu. Yleensä se on tunnin samassa paikassa. Ottakaa kantaa.
koiran räksytys vitsituttaa
saunantaakseäkkiä
1
90
Vastaukset
- koiirraa
Jos haaluukin istua sun naamas päällä?siis ei tuo piski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882