eli kesälomalla ja talvilomalla. Muutoin ihan liian kallista lystiä pienituloiselle.
Käyn ravintolassa syömässä kaksi kertaa vuodessa
6
<50
Vastaukset
- sfwe4sfsdfs
Oletko harkinnut tienaavasi jatkossa hieman enemmän?
- gfkjjhgfds
Suomessa ravintolasafka sikakallista.
- sdf4sfsdfs
> kerro toki miten kukausi palkkalainen, ilman ylityö mahdollisuta voisi tinata
> enemmän ?
En pysty antamaan mitään helppoa ratkaisua suoralta kädeltä, mutta minulla on noin kymmenkunta pienyritystä eri vaiheissa - osa on vielä konseptitasolla ja osa on joko lähdössä toimimaan tai sitten jo lähtenyt liikkeelle.
Maailmahan on avoin ja tuotteet, pääomat ja ideat liikkuvat melko helposti suuntaan jos toiseen. - Hallaahonäänestäjä7
En käy koskaan ravintolassa siis säännöllisiä reissuja
Aterian Prismasta jne. saa perushintaan siis aterian ydinosa (ei vihanneksia ei maitoa ei leipää)
kana 1 euro
kala 2 euroa
Jos laskee kesimääräisen perusaterian hinnaksi 1,5 euroa päivä ( vihannekset, leipä, maito, kahvi) saa luvun joka ei ylitä lukua 3 euroa eli VUODESSA PITÄÄ SELVITÄ PERUSRUOKALASKULLA JOKA ON NOIN 1000 EUROA
Tämän tyyppisestä laskusta näkee, että ns. leipäjonot ovat pitkälti vitsi siinä mielessä että tottahan ihmisillä rahat on loppu ja tarpeita
mutta niiden ongelmat ovat aivan muussa kuin ruoan hinnassa - sdf3sfdsdfs
> mutta niiden ongelmat ovat aivan muussa kuin ruoan hinnassa
Pitää minustakin täysin paikkansa - ruoka on kaupoissa ihan kohtuuhintaista. Siitä pitää huolen hyvä tarjonta - Lidl etenkin. Vain hyvä tarjonta pitää hinnat huokeina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701644Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631174
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862