Miten saada poikaystävä kiinnostumaan?

Lisape

Minulla on nyt sellanen hankala tilanne, että mä oon saanut mun unelmien poikaystävän ittelleni mutta jotain puuttuu.... Poikaystäväni on hyvin ujo eikä uskalla ottaa minuun mitään seksuaalista kontaktia. Minä itse kumminkin kiihotun aina poikaystävästäni hirveästi, mutta tämä ei vastaa sanattomaan ehdotukseeni. Miten saisin tämän jätkän kiinnostumaan minusta seksuaalisesti? Kyllä joku varmaan osaa sanoo!! Apuja.

5

309

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep21

sanot sille että pannaan koko yö

• RantasalmenSuttaani

Sano hänelle että otat suihin ja nielet kaikki spermat. Tai sano että annat anaalia paljaalla. Voi tosin käydä niinkin että säikähtää ja homma vaikeutuu entisestään.

• Pahoittelen turhia vastauksia taas.. huoh mutta, puhu hänelle varovasti asiasta, kun on rauhallinen hetki teillä aloita esim. "hei.. mulla ois yks asia mistä mä tahtoisin kovasti puhua..." sitten kerrot vain varovaisesti että tahtoisit lisätä teidän parisuhteeseen seksiä. Välttääksesi ettei hän säikähdä, varmista että hän ymmärtää ettet ole vaatimassa mitään, ettei sinulla ole asia kanssa kiire jollei hän ole vielä valmis siirtymään askeleen eteenpäin. jos hän on avoin idealle, voitte keksiä tapoja lieventää ekan kerran jännitystä, esim. käymällä yhdessä suihkussa tai muuten vain näkemällä toisenne ilman vaatteita. Onnea teille !! :> ps. kumpa mullakin olisi edes tyttöystävä :<

• kikkurad

Asiasta puhuminen on kyllä varmasti paras keino. Itsekin aikoinani selasin kaikki palstat läpi ja yritin keksiä keinoja tehdä aloite vähän niinkuin muka "vahingossa", koska olin suhteen alkuvaiheessa torjunut miehen yritykset harrastaa seksiä, sillä en ollut koskaan ennen seksiä harrastanut ja jännitti hirveästi. En olisi millään uskaltanut aloittaa keskustelua aiheesta, mutta lopulta asiasta muutamaan kertaan juteltiin ja nyt on seksielämä kunnossa. :D

• unelmien

Ujot pojat tykkää rohkaisusta. Kerro hänelle mitä haluaisit ja näytä mitä on tarjolla. Kysy haluaisiko hän kokeilla, että miltä tuntuu. Seksin harjoittelu pitää olla kivaa leikkiä, ei vakavaa suorittamista.
      Unelmien pokaystävä on niin hieno asia, että kannattaa toimia viisaasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1344
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      696
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      604
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      551
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      185
      519
    9. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      517
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      60
      505
    Aihe