Minulla on nyt sellanen hankala tilanne, että mä oon saanut mun unelmien poikaystävän ittelleni mutta jotain puuttuu.... Poikaystäväni on hyvin ujo eikä uskalla ottaa minuun mitään seksuaalista kontaktia. Minä itse kumminkin kiihotun aina poikaystävästäni hirveästi, mutta tämä ei vastaa sanattomaan ehdotukseeni. Miten saisin tämän jätkän kiinnostumaan minusta seksuaalisesti? Kyllä joku varmaan osaa sanoo!! Apuja.
Miten saada poikaystävä kiinnostumaan?
5
240
Vastaukset
- jep21
sanot sille että pannaan koko yö
- RantasalmenSuttaani
Sano hänelle että otat suihin ja nielet kaikki spermat. Tai sano että annat anaalia paljaalla. Voi tosin käydä niinkin että säikähtää ja homma vaikeutuu entisestään.
Pahoittelen turhia vastauksia taas.. huoh mutta, puhu hänelle varovasti asiasta, kun on rauhallinen hetki teillä aloita esim. "hei.. mulla ois yks asia mistä mä tahtoisin kovasti puhua..." sitten kerrot vain varovaisesti että tahtoisit lisätä teidän parisuhteeseen seksiä. Välttääksesi ettei hän säikähdä, varmista että hän ymmärtää ettet ole vaatimassa mitään, ettei sinulla ole asia kanssa kiire jollei hän ole vielä valmis siirtymään askeleen eteenpäin. jos hän on avoin idealle, voitte keksiä tapoja lieventää ekan kerran jännitystä, esim. käymällä yhdessä suihkussa tai muuten vain näkemällä toisenne ilman vaatteita. Onnea teille !! :> ps. kumpa mullakin olisi edes tyttöystävä :<
- kikkurad
Asiasta puhuminen on kyllä varmasti paras keino. Itsekin aikoinani selasin kaikki palstat läpi ja yritin keksiä keinoja tehdä aloite vähän niinkuin muka "vahingossa", koska olin suhteen alkuvaiheessa torjunut miehen yritykset harrastaa seksiä, sillä en ollut koskaan ennen seksiä harrastanut ja jännitti hirveästi. En olisi millään uskaltanut aloittaa keskustelua aiheesta, mutta lopulta asiasta muutamaan kertaan juteltiin ja nyt on seksielämä kunnossa. :D
- unelmien
Ujot pojat tykkää rohkaisusta. Kerro hänelle mitä haluaisit ja näytä mitä on tarjolla. Kysy haluaisiko hän kokeilla, että miltä tuntuu. Seksin harjoittelu pitää olla kivaa leikkiä, ei vakavaa suorittamista.
Unelmien pokaystävä on niin hieno asia, että kannattaa toimia viisaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722410Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991299- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581155Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767