Miten saada poikaystävä kiinnostumaan?

Lisape

Minulla on nyt sellanen hankala tilanne, että mä oon saanut mun unelmien poikaystävän ittelleni mutta jotain puuttuu.... Poikaystäväni on hyvin ujo eikä uskalla ottaa minuun mitään seksuaalista kontaktia. Minä itse kumminkin kiihotun aina poikaystävästäni hirveästi, mutta tämä ei vastaa sanattomaan ehdotukseeni. Miten saisin tämän jätkän kiinnostumaan minusta seksuaalisesti? Kyllä joku varmaan osaa sanoo!! Apuja.

5

240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep21

sanot sille että pannaan koko yö

• RantasalmenSuttaani

Sano hänelle että otat suihin ja nielet kaikki spermat. Tai sano että annat anaalia paljaalla. Voi tosin käydä niinkin että säikähtää ja homma vaikeutuu entisestään.

• Pahoittelen turhia vastauksia taas.. huoh mutta, puhu hänelle varovasti asiasta, kun on rauhallinen hetki teillä aloita esim. "hei.. mulla ois yks asia mistä mä tahtoisin kovasti puhua..." sitten kerrot vain varovaisesti että tahtoisit lisätä teidän parisuhteeseen seksiä. Välttääksesi ettei hän säikähdä, varmista että hän ymmärtää ettet ole vaatimassa mitään, ettei sinulla ole asia kanssa kiire jollei hän ole vielä valmis siirtymään askeleen eteenpäin. jos hän on avoin idealle, voitte keksiä tapoja lieventää ekan kerran jännitystä, esim. käymällä yhdessä suihkussa tai muuten vain näkemällä toisenne ilman vaatteita. Onnea teille !! :> ps. kumpa mullakin olisi edes tyttöystävä :<

• kikkurad

Asiasta puhuminen on kyllä varmasti paras keino. Itsekin aikoinani selasin kaikki palstat läpi ja yritin keksiä keinoja tehdä aloite vähän niinkuin muka "vahingossa", koska olin suhteen alkuvaiheessa torjunut miehen yritykset harrastaa seksiä, sillä en ollut koskaan ennen seksiä harrastanut ja jännitti hirveästi. En olisi millään uskaltanut aloittaa keskustelua aiheesta, mutta lopulta asiasta muutamaan kertaan juteltiin ja nyt on seksielämä kunnossa. :D

• unelmien

Ujot pojat tykkää rohkaisusta. Kerro hänelle mitä haluaisit ja näytä mitä on tarjolla. Kysy haluaisiko hän kokeilla, että miltä tuntuu. Seksin harjoittelu pitää olla kivaa leikkiä, ei vakavaa suorittamista.
      Unelmien pokaystävä on niin hieno asia, että kannattaa toimia viisaasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      272
      2410
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      1299
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1201
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1201
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1155
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1096
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      962
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      897
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      767
    Aihe