Nyt voit allekirjoittaa kunnallisaloitteen Myllykoskella Tukipuun kirpputorin kassalla tai Inkeroisissa Koti & Kirppis kirppoutorin kassalla.
Allekirjoita Ratamon Aloite Mylsällä ja Inksassa
11
80
Vastaukset
- Nyt-1300-nimeä
Ratamon torppaamiseksi vireillä kuntalaisaloite
16.6.2015 19:00
Kouvolassa kerätään parhaillaan nimilistoja Ratamo-keskushankkeen torppaamiseksi. Kuntalaisaloitteessa vaaditaan, että Ratamo-hanke toteutetaan rakennusteknisesti ja liikenteellisesti järkevämpään paikkaan.
Puuhamiesten mukaan tavoitteena on saada kokoon vähintään 2 000 nimeä, jolloin kuntalaisaloite saataisiin kaupunginhallituksen ja valtuuston käsittelyyn.
Kuntalain mukaan kuntalaisaloite on käsiteltävä valtuustossa kuuden kuukauden kuluessa, mikäli vähintään kaksi prosenttia äänioikeutetuista kuntalaisista allekirjoittaa kuntalaisaloitteen.
Nimienkeruun puuhamiehiä ovat Kari Valen (sd.) ja kaupunginvaltuutettu Jouni Suninen (ps.) sekä Jarmo Tyynelä.
— Olemme huolissamme siitä, mihin tämä johtaa. Vuonna 2011 ei ole edes tiedetty, mistä päätetään. Päättäjät ovat aivan kuutamolla siitä, mitä tämä kaikki tulee maksamaan. Mikä on valtuutettujen vastuu, jos budjetti ylittyy moninkertaisesti, Valen kysyy.
Hänen mukaansa kerrotut budjetit eivät tule pitämään paikkaansa.
— Olemme tehneet omia tarkkoja laskelmia, mutta niistä ei haluta nyt puhua. Niiden kanssa tullaan julkisuuteen myöhemmin.
Viidessä päivässä nimiä on Valenin mukaan kerätty noin 300. Listoja on esillä kirjastojen toimipisteissä pääkirjastolla, Eskolanmäessä, Korialla, Kuusankoskella ja Valkealassa. Kirjastojen lisäksi nimiä on kerätty jalkatyönä.- Het_allekirjoittamaan
Suosittelen kaikkia menemään allekirjoittamaan kansalaisaloitteen ja saaman stopin tälle pienelle porukalle joka vie rahat ja tuhoaa kaiken.
Moni alistunut sanoo että ihan sama vaikka satoja miljoonia häviää taivaan tuulin ja ei tulevaisuudessa pääse saamaan kunnallista terveydenhoitoa. Mutta te joilla on vielä elämänhalua ja ajatuksia tulevaisuuteen niin nimiä listaan.
Samoin kannattaa miettiä että kuinka tulevaisuudessa suhtautuu paikallisen lehden tilaamiseen, ovat näköjään melko näkyvästi halunneet/joutuneet sitoutumaan pienen kyläpoliitikoiden/puoluepolitiikoiden porukan äänitorveksi.
Jokainen itseään kunnioittava, omasta ja toisten tulevaisuudesta ja hyvinvoinnista välittävä varmasti laittaa nimensä listaan. Samalla on mukana murtamassa tätä nykyistä kuntaliitoksen jälkeistä toimintaa.
- kouvolalainen
Tuollaisten kylähullujen adresseihin en tule ikinä laittamaan nimeäni. Repikää ne tekaistut liuskanne. Keräätte nimiä ravintolassa? Känniset ihmiset kirjoittelevat kenen tahansa nimiä listaanne. Hävetkää jos osaaatte.
- Paasio
Nyberg ja Helminen ovat vanhan rakennusneuvoksen juoksupoikia. Kumpikin on yrittänyt eduskuntaan rakennusneuvoksen rahoilla. Kun kaverien taustat tiedetään, ei luottamusta ole löytynyt riittävästi. Surullista on seurata demarien alamäkeä, jota tällaiset ns. toverit vauhdittavat.
- Anonyymi
Onko nimet jo kasassa🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
No huvit ne on sinullakin, vai käytkö vähän hitaalla. Eihän mennyt kun seitsemän vuotta että ymmärsit pohtia asiaa. Jos olisit vähän välkympi ja heti ymmärtäisit, niin ei tarvitsisi tuota kysellä.
Laitetaan sinut testiin. Osaatko etsiä, tuliko nimiä tarpeeksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huvit ne on sinullakin, vai käytkö vähän hitaalla. Eihän mennyt kun seitsemän vuotta että ymmärsit pohtia asiaa. Jos olisit vähän välkympi ja heti ymmärtäisit, niin ei tarvitsisi tuota kysellä.
Laitetaan sinut testiin. Osaatko etsiä, tuliko nimiä tarpeeksi?Kaikkihan sen ymmärsi jo heti ettei nimiä (eikä ääniä) tolloille tule tarpeeksi. Eikä tullut🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan sen ymmärsi jo heti ettei nimiä (eikä ääniä) tolloille tule tarpeeksi. Eikä tullut🤣🤣🤣
Arvaa uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa uudestaan.
Valen 21
Suninen 69
Näillä äänillä ei valtuustoon.
Adressi keräsi enemmän hilpeyttä kuin nimiä eikä johtanut mihinkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valen 21
Suninen 69
Näillä äänillä ei valtuustoon.
Adressi keräsi enemmän hilpeyttä kuin nimiä eikä johtanut mihinkään.Meni taas väärin. Kun et tiedä, niin arvaa vielä uudestaan. Alkaa olla jo noloa kannaltasi. Oli kaksi vaihtoehtoa, etkä vielä toisellakaan arvauksella tiennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni taas väärin. Kun et tiedä, niin arvaa vielä uudestaan. Alkaa olla jo noloa kannaltasi. Oli kaksi vaihtoehtoa, etkä vielä toisellakaan arvauksella tiennyt.
Nolot on mainittu tuolla ketjun alussa. Taidat kuulua siihen porukkaan kun noin harmittaa. Aurinkoista ja hyvää kesää siitä huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559