Suunnittelemme grillikodan hankkimista ja haluaisimme mieluummin pienemmän kuin yleisimmän noin 10 neliön kodan. Meitä kiinnostaisi etupäässä Timapuun 6,9 neliön kota ja olisi kiva kuulla kokemuksia siitä, esim. tuntuuko kota ahtaalta jos käyttäjiä on vain kolme ja istutaanko siinä liian lähellä kuumaa grilliä. Myös kota ilman huuvaa mietityttää.
Kokemuksia 6,9 neliön grillikodasta
2
321
Vastaukset
- kimara_grillikatos
Itse mietin samaa, että katos ei saisi varastaa huomiota.
Huomasinkin Kimaran paperiversio-esitteessä söpön neliskanttisen Kimara Grillikatoksen. Kokonaiskäyttöalaksi on mainittu 6 m2, ja mitat mittakuvassa seinän keskeltä vastakkaisen seinän keskelle 2400 mm.
Esitteessä on myyntipuheena seuraavaa:
Perinteisen muotoinen grillikatos, jossa penkit kolmella sivulla, joten illan istujaisiin sopii todella monta seurustelijaa. Voit muurata lattian keskelle esim. hormitiilestä 650x650 mm:n kokoa olevan grillin, jonka hiilloksen voit tehdä vaikkapa puita polttamalla. Todella loistava ja tunnelmallinen grillikatos.
Näin peruskoulun matikalla ja maalaisjärjellä jäi kaivelemaan pari juttua:
Penkit kolmella sivulla ja sisäleveyttä on 2300 mm, mihin laitetaan avotuli-puugrilli keskelle. Tunnelma on varmaa.
Kun vapaasta 2300 mm:n sisäleveydestä vähennetään 400 mm leveät penkit molemmin puolin sekä 650 mm grilli, jää vapaata tilaa penkin ja grillin väliin 425 mm puolelleen.
Siinä on, esitetekstin mukaisesti, varmastikin mukavaa valmistella grillihiillosta puita polttamalla ja istua iltaa todella monen seurustelijan kanssa...
ps. todennäköisesti kuitenkin valitsen vähintään noin 10 m2 katokseen, ettei naama paistu ennen kuin makkarat ehtivät lämmetä. - Anonyymi
Ostimme 6 m2 ja kodan ja se on kiva, mutta pieni, matala ja siksipä kaikille neuvoksi: ostakaa 9m2 malli minimi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974