S-Kyösti kävi tänään pankissa ja siinä jää nyt Kerttu kakkoseksi.
Kyösti istua pollotti odotus salissa, kun Kyöstille oli varattu aika pankin vastaanotolle.
Kyösi oli omissa maailmoissa, kunnes Kyösti sivusilmällä huomasi pankkineidon sipsutelevan korkokengissä osotus saliin ja neito kutsui Kyöstiä: Oletko Kyösti ja Kyösi että kyllä tässä Kyösti itse on Kyösti.
Kyöstin katse kiinnityi heti pankkineidin lyhyeen, mustaan ja tiukkaan hameeseen, jonka helmat olivat polven yläpuolella.
Kyösti ei saanut katsettaan neidon sääristä irti ja pankkineito sanoi, että mennäänpä tänne minun pieneen huoneeseen ja Kyösti hihkaisi, että kyllä Kerttu.
Kyösti oli täysin lumoutunut nuoren pankkineidon kauniista sääristä ja niitä Kyösti tuijotti koko pankissa olo aikansa.
Tehdään tässä Kyöstille sijoitus tili, johon Kyösti nyt laittaa nimensä alle.
Kyllä, kyllä sanoi Kyösti lumoutuneena.
Kyöstin päässä välähti, Kyösti pudotti kynän tahallaan lattialle ja tokaisi, voi, voi nyt se kynäkin putosi, minä noudan sen.
Mitäpä muuta Kyöstillä olisi ollut mielessä, kuin päästä katselemaan pankkineidon hameen alle, kun Kyöstin hormoonit kiehuivat jo yli laidan.
Mitä se Kyösti siellä pöydän alla tekee, nyt ylös sieltä ja heti tai kutsun turvamiehen paikalle.
Kyösti ei suostunut positumaan pöydän alta ja pankkineito hälyytti turvamiehen paikalle.
Kyösti ei ollut uskoa silmiään, kun hän näki kuka ovesta lampsi sisään turvamiehenä.
Teppohan se siinä, pankin turvamies.
Pankki palkkasi ainoastaan homppeleita turvamiehiksi, kun he eivät ole nuorista pankkineidoista kiinnostuneita, oli sitten pankkineidolla kuinka lyhyt hame tahansa.
Kyösti rääkyi turvamiehen raahatessa Kyöstiä pitkin pankin käytävää ulko-ovea kohti.
Kyösti huusi kurkku suorana, että Kyösti on puutteessa, eikä pankkikaan anna.
Kotikorsussa Kyösti alkoi tutkimaan sijoitus paperia, johon oli nimensä allekijoittanut.
Siinä Kyösti lupasi kaikki säätönsä pankille 50 vuoden ajaksi -10% korolla ja sopimusta ei voi peruuttaa.
S-Kyösti kävi pankissa
S-Kyösti
1
<50
Vastaukset
Kuules nyt nulikka, taas sepitit omasta päästäsi tämänkin jutun! Kaikki tietävät, ettei 150cm pitkä Teppo pääse koskaan turvamieheksi! PS. Täsmennys: 150cm hatun kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760