entä sinun omasi? :)
Päiväni oli mukava
43
<50
Vastaukset
- envalitasilti
Harvinaisen tylsä oli mutta niinhän ne useimmat, arkea jollakin tapaa. Tännekin tylsistyneenä liikaa eksyin, höh. Mutta kiva kun sulla oli kiva!
- envalitatänäänkään
Onnii kirjoitti:
Niin, toivottavasti tämä on ollut parempi.
Kiitos vaan, ihan kiva on ollut nyt. Töissä on nykyään kivempaa kuin kotona sattuneista syistä. Pikkuisen päivääni häiritsivät täsmäämättömät lukumäärät (yks ihminen sinne tai tänne onko sillä nyt niin väliä?). Jotain sain kuitenkin paperillekin ja jotain luettuakin:)
Yötä, unia, unikuvia, haaveita, aatteita sullekin kuka lie oletkin..
- valoakin_näkyi
Mukava oli itsellänikin, kiitos kysymästä & kauniita unia.
- T-nainen
Sateesta huolimatta oli kyllä aika hyvä päivä.
Töissä pieniä päivän piristäjiä ja kotiin on aina mukava tulla, kun on iloinen vastaanotto. - KivaKuullaettäoli
itselläni myös ihan jees. Toivottavasti huominen on myös yhtä mukava. Hyvää yötä :)
- Onnittelija
Vähä takkuili. Hajotin ja tiputtelin asioita, mutta sain osittain siivottua joitakin kohtia asunnossa. Maito pääsi loppumaan, joten mustaa kahvia. Niveliä juilii. Muutoin hyvä. Kiva jos sulla on ollu mukava päivä, mukavalle päivälle mukavaa yötä :)
- vaahteranalta
Edestakaisin ja taas ja taas :)
- vaahteranalta
kumma vastaus...ja edellinen tarkoitti kiirettä menoa paikasta toiseen :)
- hilmanhajatusyöhön
Päivä taistelua
hyvän ja pahan
hymyn ja itkun
jos pahalla olisi iho
voisi paijata silittää hymyn
mutta ei
se houkuttaa lahjoillaan
ja viekoittaa
mutta onneksi ukkosen
jälkeen aurinko paistaa
kirkkaampana kuin koskaan
ja lapsen ääni on kirkas
tietää mitä kohti kulkea.
*hymyt yöhön* - Ainutvastaus
Suomi24:ä puuttuu vieläkin menestyjien palsta.
- luontoliitto
Hieno päivä: suopursut ja savu tuoksuivat metsässä ja järven vesi oli lämmintä ja pehmeää :)
Mukavaa aamuyötä! Eilinen päivä, se meni nopeasti
- Eilinentäynnärakkautta
Tämä meni ohi eilen, kun en ollut paljoa täällä. Toivottavasti Onnilla on hyvä päivä myös tänään.
- viimeinenviesti
Eilinen meni mukavasti ystävien seurassa. En käynyt eilen. Tämäkin päivä näyttää hyvältä vaikka vähän hommeleita tiedossa.
Kaikki on hyvin , nautin perjantai illasta , kuuntelen Beegees musaa. Surffaan täällä.
Unelmoin !Onnii kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=Fa9n7GirhsI
Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi.Kiitos!
Olen siis ajattelen!Älykkö kirjoitti:
Kiitos!
Olen siis ajattelen!Olkaa hyvä! Toisaalta en ole mikään paras ihminen antamaan neuvoja, koska en niitä itsekään noudata :)
Onnii kirjoitti:
Olkaa hyvä! Toisaalta en ole mikään paras ihminen antamaan neuvoja, koska en niitä itsekään noudata :)
Sanoit kyllä hyvin :)
En osaa elää unelmaani, mutta minulla on visio :)
Saa nähdä toteutuuko se , toivottavasti.Älykkö kirjoitti:
Saa nähdä toteutuuko se , toivottavasti.Visio on päämäärä jonka toteutumista toivomme.
Onnii kirjoitti:
Visio on päämäärä jonka toteutumista toivomme.
Toivossa on hyvä elää, on jotain mitä odottaa.
- mitäodotat
Älykkö kirjoitti:
Saa nähdä toteutuuko se , toivottavasti.Miksei tämän hetkinen elämäsi ole sitten nautinnollista? Mitä sun elämästä Oikein puuttuu?
mitäodotat kirjoitti:
Miksei tämän hetkinen elämäsi ole sitten nautinnollista? Mitä sun elämästä Oikein puuttuu?
Hyvä kysymys, nautin elämästäni , mutta rakkaus puuttuu tai on puuttunut jo kauan.
Olisin valmis rakastamaan, mutta kumppani puuttuu.Älykkö kirjoitti:
Hyvä kysymys, nautin elämästäni , mutta rakkaus puuttuu tai on puuttunut jo kauan.
Olisin valmis rakastamaan, mutta kumppani puuttuu.Hyvä vastaus älykkö. :)
- hienosää
Oikein mukava päivä oli. Nyt tulin tänne vähäksi aikaa.
- mikämiesolet
Kerropa Onni jotain itsestäsi.
- jokukaukainentuttuko
Onko minulla sinun kuvasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220