http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015070920008469_uu.shtml
Siis mietihän vähän. Lapualaiselta kaivukselt löytyy meripihkakoru, ja lapulainen tutkija oli hyvin tietoinen tästä ja oli nähnyt korun ja tiesi löytöpaikan. Oli kenties itse sitä löytämässä.
Samainen lapulainen aloitti kaivaukset Oulussa ja monikymmenpäisen kaivelijan joukosta juuri hän löysi jo parin kuopaisun jälkeen omasta kaivuuruudustaan ihan samanlaisen korun.
Haistahkaako ihan evoarkeologien tapaiselta Pildtownin, ja Lucyn, ja Turkana-boy kaivelijoiden huijauksilta? Minusta haisee, ja väkevämmin kuin vain yksi evoaivopieru.
Onkohan Jyri taas kerran oikeassa epäilyksineen ja vieläpä ensimmmäisenä kaikista kuten tapananssa on?
Onko huijareita evoilun lisäksi arkeologiassakin
23
<50
Vastaukset
- Mitä.Häh
Jos molemmat korut ovat tallessa, niiin onko silloin kyseessä sama koru?
- Jyrppisfitt
Mitä-häh??
Kyseessä on helminauhan korut, ja kympi vetoa että tuo näennäisarkeologi löysi sen sieltä mistä tuo ensimmäinenkin löydettiin ja jemmasi sitä siihen saakka kunnes tuli tilaisuus loistaa sen avulla niin että sai nimensä lehtiin.
Miksi evokeilla ei koskaan raksuta?
Toisaalta, eipä ihme että evokkeja on noinkin paljon. - hähmitähitelles
Jyrppisfitt kirjoitti:
Mitä-häh??
Kyseessä on helminauhan korut, ja kympi vetoa että tuo näennäisarkeologi löysi sen sieltä mistä tuo ensimmäinenkin löydettiin ja jemmasi sitä siihen saakka kunnes tuli tilaisuus loistaa sen avulla niin että sai nimensä lehtiin.
Miksi evokeilla ei koskaan raksuta?
Toisaalta, eipä ihme että evokkeja on noinkin paljon.Puhuttiin koristelluista meripihkarenkaista, eikä siitä että ne ovat samanlaisia tai samaan koruun kuuluvia. Onko sinulla jotain tietoa siitä, että renkaat olisivat samanlaisia ja kuuluisivat yhteen koruun?
- Jyrisuositteleefaktaa
hähmitähitelles kirjoitti:
Puhuttiin koristelluista meripihkarenkaista, eikä siitä että ne ovat samanlaisia tai samaan koruun kuuluvia. Onko sinulla jotain tietoa siitä, että renkaat olisivat samanlaisia ja kuuluisivat yhteen koruun?
No sehän selviää kun saamme kuvat molemmista. Saammekohan?
Näkisin mieluusti oikein hyvän mikroskooppisen tarkan kuvan molemmista, sillä epäilykseni elää vahvana siihen saakka.
Tuliko muuten yhdelkekään evokille mieleen että asia voitaisiin panna suurennuslasin alle?
Nimittäin juuri suurennuslasin avulla olen osoittanut useat evouskomukset huuhaaksi. Jyrisuositteleefaktaa kirjoitti:
Näkisin mieluusti oikein hyvän mikroskooppisen tarkan kuvan molemmista, sillä epäilykseni elää vahvana siihen saakka.
Tuliko muuten yhdelkekään evokille mieleen että asia voitaisiin panna suurennuslasin alle?
Nimittäin juuri suurennuslasin avulla olen osoittanut useat evouskomukset huuhaaksi."Nimittäin juuri suurennuslasin avulla olen osoittanut useat evouskomukset huuhaaksi."
Kerro mitkä "uskomukset"?? :D- häpeäisit-jos-osaisit
Jyrisuositteleefaktaa kirjoitti:
Nimittäin juuri suurennuslasin avulla olen osoittanut useat evouskomukset huuhaaksi.Eli ilman mitään todisteita alat mustamaalata julkisesti arkeologin mainetta. Olet sä hieno mies.
Taidat olla moraalittomampi kuin evot. Vaikka sinulle on annettu kymmenen käskyäkin: älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi. häpeäisit-jos-osaisit kirjoitti:
Eli ilman mitään todisteita alat mustamaalata julkisesti arkeologin mainetta. Olet sä hieno mies.
Taidat olla moraalittomampi kuin evot. Vaikka sinulle on annettu kymmenen käskyäkin: älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.Eikä nimeltä mainittukaan arkeologi ole sellainen julkisuuden henkilö, jolla kunnianloukkauksen kynnys olisi yhtään korkeampi kuin taviksilla.
- jyrres
hähmitähitelles kirjoitti:
Puhuttiin koristelluista meripihkarenkaista, eikä siitä että ne ovat samanlaisia tai samaan koruun kuuluvia. Onko sinulla jotain tietoa siitä, että renkaat olisivat samanlaisia ja kuuluisivat yhteen koruun?
Sattuu olemaan, et taida tietääkään että olen Lapuan naapurista kotoisin ja tunnen Lapuan paukkua ja Raamattua myöten.
- Jyrisuosittelee
code_red kirjoitti:
"Nimittäin juuri suurennuslasin avulla olen osoittanut useat evouskomukset huuhaaksi."
Kerro mitkä "uskomukset"?? :DNo vaikkapa uskomuksen roska-dna:sta joka muutettiin suurennuslasitarkastelun jälkeen tilke-dna:ksi ja jota ollaan nyt mikroskooppitarkastelun jälkeen muuttamassa säätely-dna:ksi, siis siksi joksi alunperin itsekin ehdotin jo 10 v. Sitten.
- tämähaseesanoijyri
häpeäisit-jos-osaisit kirjoitti:
Eli ilman mitään todisteita alat mustamaalata julkisesti arkeologin mainetta. Olet sä hieno mies.
Taidat olla moraalittomampi kuin evot. Vaikka sinulle on annettu kymmenen käskyäkin: älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.Katsos kun asiahan on minulle päivänselvä, vaan ei herkkäuskoevokeille jotka on opetettu uskomaan sokeasti mitä utopistisimpiin ihmesattumiin.
Liekö tuo arkeologi myöskin evokki kun noin hölmösti meni paljastamaan itsensä luottaen siihen että kaikki ovat kaltaisiasi.
No minä en ole.
Lapualaiseksi tuo oli tyhmä. Normi lapualainen olisi käynyt jo jo vuosia sitten jemmaamassa tuon korun johonkin muuhun ruutuun kuin siihen minkä itselleen valitsi, mutta piilottipa tuo korun milloin tahansa niin kunnianhimohan tuossa vei voiton ja homma piti järjestäävniin että hän itse teki löydön, ja tosi tökerösti jo ensimmäisillä kuopaisuilla, kas kun ei innoissaan malttanut odottaa kunnian kruunua yhtään pidempään.
Ja sopisi tutkia myös tuon tuohitervan dna niin nähtäisiin että onko sekin Lapualta.
- Metusalem-Viljamaa
" Lapualaiselta kaivukselt löytyy meripihkakoru, ja lapulainen tutkija oli hyvin tietoinen tästä ja oli nähnyt korun ja tiesi löytöpaikan. Oli kenties itse sitä löytämässä. Samainen lapulainen aloitti kaivaukset Oulussa ja monikymmenpäisen kaivelijan joukosta juuri hän löysi jo parin kuopaisun jälkeen omasta kaivuuruudustaan ihan samanlaisen korun."
Melko vanha arkeologi se lapualainen:
"Suomessa tunnetaan vain yksi aiemmin löydetty meripihkarengas. Se löytyi Lapualta yli sata vuotta sitten, Viljanmaa kuvailee löydön harvinaisuutta. "
Malttoi kuitenkin pitää reilun sadan vuoden tauon, ennen kuin kuopsutti toisen meripihkakorun esiin. Ei se yli sadan vuoden ero kuitenkaan kunnon kreationistia, kuten jyrinää, hämää. Sama arkeologin ketku asialla. Nimensäkin oli hämäykseksi muuttanut Metusalemista Viljamaaksi, mutta MTK asiantuntijan silmää ei petetä.
Kuinka joku voi olla noin pöljä?- jyrppiiiiikö
Joo, myönnän että subjekti oli lauseissani hiukan epäselvä, mutta tuolla ylläolevassa toisessa kommnetissani näet sen että mistä oli kysymys, tyhmä.
Älykäs lukija tietenkin oivalsi että minä tarkoitin tuon Oulun korun löytämistä Lapualta. Tyhmä ei, vaan hän luuli että............. - liedetector
Kreationistien hätävalheet. :D
- jyppiiii
liedetector kirjoitti:
Kreationistien hätävalheet. :D
Tyhmä, tokihan minä luin uutisen josta tein avauksen vai keksinkö sen omasta päästäni?
Vitsi että nuo evokit evokit eivät osaa yhtään ajatella.
- bruahhahhah
Jyrbällä on kyyrillisillä kirjaimilla kirjoitettu suomenkielinen piplia. Heh heh. Voi vitsi miten pettämätän asiantuntijan silmä on. Heh heh.
- Baabelin-kotkotus
Liekö sekin tuon arkeologikoijarin kirjoittama? Ikä täsmäisi.
Sehän oli Jyrbän mielestä väärennös siinä kuin nykyinenkin kirkkoraamattu. Wiinamäen isännästäkin kyseinen riettauteen kehoittava raamatunväärennös puhui ja ihan Jehovaa sillä tarkoittaen.
Kyseessä on siis "Uuden Testamentin, Pyhä Raamattu Suomeksi: Wenäjän Biblia Seuralta ulogannettu. Pietarporisa präntätty wuonna 1822"
Ihan tarkkaan ottaen kyse ei ole kyrillisistä kirjaimista, mutta vähän saman näköisiä ovat.
Kyseinen Jyrbän huijaríksi paljastama argeologinketku on siis ainakin parisataa vuotta vanha ja ylikin. Mitähän muuta se vääristelijä on elämänsä aikana kerinnyt tehdä Vartiotorniseuran Pyhän Opin saastuttamiseksi? Ettei vaan koko evoluutioeksytyksen? - hih-hih-hih
"Kyseessä on siis "Uuden Testamentin, Pyhä Raamattu Suomeksi: Wenäjän Biblia Seuralta ulogannettu. Pietarporisa präntätty wuonna 1822"
Ihan tarkkaan ottaen kyse ei ole kyrillisistä kirjaimista, mutta vähän saman näköisiä ovat."
Se on fraktuuraa ja jyrbä sivistymättömänä tollona ei tiennyt. hahahahahahahahaa. - 381
"Jyrbällä on kyyrillisillä kirjaimilla kirjoitettu suomenkielinen piplia. Heh heh. Voi vitsi miten pettämätän asiantuntijan silmä on."
Jospa se on niitä ylijääneitä Mellerin Raamattuja, joita yritettiin aikanaan salakuljettaa Neuvostoliittoon. Eiväthän ne sitten sinne kelvanneet, kun kirjasimen vaihto kyyrilliseksi ei tehnyt tekstistä ymmärrettävää neuvostokansalaisen silmissä. - jyrppiitaas
Joku taisi jo kertoakin että kireinä aikoina aasialaisen kulttuurin naapurissamme todellakin oli kiellettyä kirjoittaa yhtään mitään muutoin kuin kyyrillisin kirjaimin joten mm. erään israelilaisen sotasankarin mukaan nimetyn suomalaisen järjestön toimesta täältä vietiin salaa kyyrillisin kirjaimin kirjoitettuja suomiraamattuja tuhansittain rajan yli itään.
Tiedän tämän koska olin itse erään tuon järjestön senaikaisen keulamiehen ystävä.
Homman piti olla niin kovin salaista että ihmettelenkin sitä että miten joku muu kuin minä tällä palstalla on voinut saada siitä vihiä. - Jyrisuosittelee4
381 kirjoitti:
"Jyrbällä on kyyrillisillä kirjaimilla kirjoitettu suomenkielinen piplia. Heh heh. Voi vitsi miten pettämätän asiantuntijan silmä on."
Jospa se on niitä ylijääneitä Mellerin Raamattuja, joita yritettiin aikanaan salakuljettaa Neuvostoliittoon. Eiväthän ne sitten sinne kelvanneet, kun kirjasimen vaihto kyyrilliseksi ei tehnyt tekstistä ymmärrettävää neuvostokansalaisen silmissä.Noinhan siinä kävi sillä kreikkalainen kirjaimisto ei vastaa täysin medän fonetiikkaamme, ässiäkin on neljää sorttia eikä joitakin meidän kirjaimia vastaavia ole edes olemassa.
Sinänsä hupaisaa historiaa oli tuokin vaihe.
Toki pieni kiitos pitää antaa sen ajan latojille sillä olihan se kova homma latoa lyijyisillä pahanmakuisilla irtokirjakkeilla petiittejä ja nompparelleja formuun päiväkausia.
- Vinkki123
Aloittajan kannattaisi hetkeksi pysähtyä ja todella miettiä sitä, alkaako ote lipsua. Ensi sijassa kannattaisi huolehtia omasta hyvinvoinnista.
- Jyriboihoihoi
Raamattukin on huijausta, ja hyvää Jeesusta ei näy missään.
Onkohan Jyri taas kerran oikeassa epäilyksineen ja vieläpä ensimmmäisenä kaikista kuten tapananssa on?
Jeesus ei estä sotia, vaan ottaa homonkyrpää peräaukoonsa vessassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165