Ruotsi: IKEA, täynnä iloisen oloisia asiakkaita ja hymyileviä myyjiä. Trendikästä.
Suomi: MASKU, yksi auto pihassa, provikkamyyjä odottaa kypsänä päivän ensimmäistä asiakasta. Ei-niin-trendikästä.
Ruotsi vs Suomi
13
<50
Vastaukset
- riippuuItsetunnosta
Siinäpä jollain suomalaisella (?) hyvä itsetunto!
Suomi: minun rakas ja kaunis kori- ja isäinmaani! Turvallinen ja kaunis lapsuuteni, kaikki sen sävelet ja rukoukset, kaikki kauniit ja iloiset ihmiset ympärilläni. Suuri onni!
Olisiko sinun aika muuttaa Ruotsiin? Anna meidän muiden välittää lapsillemme samaa suomalaista kulttuuria ja perinteitä, onnea ja turvaa kuin itse olemme saaneet. - kuuleSiili33333
Aloittaja ei ole kuullutkaan nimimerkkinsä lastenlaulua. Kiitos Suomi lapsuudestani! Muuten tuosta hymyilemisestä tuli mieleen: en ole missään nähnyt yhtä nyepeitä kassoja kuin Ruotsissa.
- äidinkieleni
Nyrpeitä* ja haaparannalla sanoin kerran "kiitos" - sen nyrpeämpää ilmettä ei ole näkynyt!
- säälittävämpääEiOle
"Olemme yhtä suomalaisia kuin muutkin, eikä meillä mitään alemmuuskompleksia Ruotsiin nyt ainakaan ole" t. RKP.
- arvokasKulttuurimme
Haluaakos aloittaja-parka onnettoman lapsuuden ja elämän eläneenä tietää, mistä hänen nimimerkkinsä on edes peräisin? No tästä.
https://m.youtube.com/watch?v=j7IqHwu2RY4 - TässäTotuus
IKEA-myymälät ovat tylsiä yhdenmukaistettuja tehomyynti-halleja, jossa KUKAAN normaali ihminen ei viihdy saatikka iloitse!
IKEA_myymälöitä ja -tuotteita pilkataan ympäri maailmaa ja trendi-ihmiset karttavat niitä kuin ruttoa.- UusinHuuto
Mistäs sinä trendifenno sitten mööpelisi hankit?
- kotini3
UusinHuuto kirjoitti:
Mistäs sinä trendifenno sitten mööpelisi hankit?
Mitä ihmettä? On tämä sairas maa kielipolitiikan osalta tämä minun rakas kotimaani! Mutta en minä ainakaan heikkolaatuisia ja persoonattomia huonekaluja kotiini mistään Ikeasta ostaisi.
- MaailmaMuuttuu
kotini3 kirjoitti:
Mitä ihmettä? On tämä sairas maa kielipolitiikan osalta tämä minun rakas kotimaani! Mutta en minä ainakaan heikkolaatuisia ja persoonattomia huonekaluja kotiini mistään Ikeasta ostaisi.
OK. Mahtaa sinulla olla melko tylsä kämppä, kun trendihuonekalut eivät kelpaa. Kämppäsi täynnä persoonattomia, heikkolaatuisia ja vanhanaikaisia lastulevytekeleitä.
- svekotollo
MaailmaMuuttuu kirjoitti:
OK. Mahtaa sinulla olla melko tylsä kämppä, kun trendihuonekalut eivät kelpaa. Kämppäsi täynnä persoonattomia, heikkolaatuisia ja vanhanaikaisia lastulevytekeleitä.
Nettisveko taas sekoilee?? Nimenomaan kommentoija ja KAIKKI trenditietoiset inhoavat IKEA:n " persoonattomia, heikkolaatuisia lastulevytekeleitä"!!
Keskustele nyt näiden PISA-idioottien kanssa.... - aivopesu2
svekotollo kirjoitti:
Nettisveko taas sekoilee?? Nimenomaan kommentoija ja KAIKKI trenditietoiset inhoavat IKEA:n " persoonattomia, heikkolaatuisia lastulevytekeleitä"!!
Keskustele nyt näiden PISA-idioottien kanssa....RKP:sten alemmuuskompleksi Ruotsiin on käsinkosketeltavaa.
- tarkkanäköinen
Tarkoititko muu afriikka vs. SUOMI.
- sadanvuodenasuntolaina
Se on hyvä jos läskiä työeläkeläistä ne muut surkimukset ostamassa pullukan kanssa Kiinassa koottua paskaa ilahduttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756