Heipähei !!

Nicolelel

Eli anorektikot/laihduttajat laittakaa tänne mitä kaikkee ootte syöneet tänään :3 Eli pitäkää tätä keskusteluu vähän niinku ruoka päiväkirjana :))) kertokaa vähän päivästänne :) Itse oon vaan löhöilly kotona & käyny ettii pari geokätköä.

Ite oon syönyt tänään :

Raejuustoa 160kcal

Ja viiliä 120 kcal

Eli yhteensä: 280kcal

10

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kätköilijä

Missäs päin geokätköilet? Kiinnostaa vaan ku tulee niitä itekki välillä haettua :D
      Mä oon tänään juonu vaan 3 litraa vettä ja sit puolikkaan eli 100g viiliä josta tuli siis 50 kcal. Aika onnistunu päivä etteen sanois XD

• nicolelel

Ruoholahden ja jätkäsaaren alueella. Voitte tulla kikkailemaan iästä ja näöstä riippumatta: Niksuq

• Nicolelel

Ruoholahden & jätkäsaaren alueella :)

• nicolelel

Tuli kaks kertaa toi kommentti lol XD

• HyviMenee

Oon juonu litran vettä ja syöny näkkärin. Oon jumpannu ehkä tunnin ja sit suunnitellut miten vältyt syömästä makkaraa, pihviä ja perunaa. Todennäköisesti mut pakotetaan syömään...

• miaanaa

Kaurapuuroa 100kcal
      Tomaattikeittoa herkkusienillä 320kcal
      Suunnittelin et vielä tankkaisin ennen baariin lähtöä yhden pienen banaanin ja omenan (n. 140kcal) että näyttää energiseltä.

• Addggjklöääighv

Kaks kananmunaa ja kahvin! Sit jatkan syömällä vähän salaattii ja ehkä raejuuston! Ketoosia yritän saada tässä uudelleen käyntiin, siin lähti nii paljon painoa että oli ihan unelma.

• peachy

En mitään, yritän olla syömättä koko päivän

• Moimoignd

Kannattaa kuitenkin syödä ees omena et aineenvaihdunta toimii, omenas on vaan 50kcal kuiteki

• Päivänmenu

Aamupala: 2/3 porkkana (13,2 kcal)
      Lounas: 2 dl tomaattikeittoa (100 kcal)
      Välipala/päivällinen: mutakakkua (150 kcal) 8 dl pepsi max:ia (2,4 kcal)
      Iltapala: -
      Yht. 265,6 kcal

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      49
      1354
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      160
      1166
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1037
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      882
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      198
      881
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      12
      812
    7. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      786
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      771
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      758
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      737
    Aihe