Nukuin kuin pieni toukka (vihreässä makuupussissa). Miten yö kohteli sinua?
Hyvää huomenta!
16
<50
Vastaukset
- muusikolle
Heräsin aurinkoiseen musiikkiin... Kiitos eräälle.
- eirek
Olitko onni metsässä nukkumassa, vai roskalaatikossa, kun makuupussia tarvitsit? Olisit kutsunut minutkin laavulle, olisin tullut mielelläni:) Ainakin jos olet yhtään tolkullinen tapaus, oletkohan mielestäsi?
Ihan kotona! Tuli vaan niin kamala vilu yöllä (jostain syystä) että koin parhaaksi kotiloitua toukaksi. :)
- japäivätsenmukaan
Stressi ei oikein päästä irti otteestaan..jatkan samaa linjaa kuin koko viikon, nukun hyvin mutta liian vähän..
- olinpastaasolevinani
Toukka vihreässä pussissa? Kaalimatoko ;)?
- minäkohtelen
Minä itse määrään elämästäni. Siksi en puhu siitä miten joku aika kohtelee minua ihan kuin vain kohtalon armolla olisin. Kysymys on siitä miten itse kohtelen juuri käsillä olevaa pidempää tai lyhyempää ajanjaksoa. Mielestäni kohtelin yötä ihan hyvin ja nukuin hyvin, vieläkin nukuttaisi jos menisin takaisin sänkyyn.
- Että.silleen
Minä nukuin kuin pieni huoleton porsas.
- Hilimaa
Vähäsen murkkuna mutisin, mutta ei haittaa. Oliko kylmää?
- on_sanottava
Että yö valvotti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1021072
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614