Kävin justiin suihkussa ja ajoin karvat pois alapäästä palleista ja munakarvat myös tuntuu hyvältä nyt tykään ajaa Aina ne pois Jee Jee
Justiin ajoin karvat pois kyllä tuntuu hyvältä
5
288
Vastaukset
- karvatonUkkoM
Karvattomana on auringossa ja uimassa on ihana tunne
- Matteuspa
En ole ikinä kuulut enkä ajatellutkaan, että mies ajaisi karvoja pois, paitsi leikkauttaisi hiuksensa ja ajaisi partansa. Eikö miehisyys kärsi alapään karvojen ajamisesta?
- derswa
Kokele kerran mitä se tuntuu ne kasvaa kyllä takaisin moni nainen tykää siitä olen kuullut siitä
- Silonenilonen
NO se on nykypäivää tuo miestenkin ajelu. Minulta baarissa tavattu kosmetologityttö otti karvat pois sokeroimalla ja sattu heelvetisti, mutta tuli kyllä mukavan tuntuinen,
Miehisyys ei kyllä kärsinyt lainkaan ja tunne. kun iho kosketti ihoa rakastellessa oli aivan mahtava, - lennitta
On se ihan yleistä, mun miehelläkään ei oo karvoja kikkelissä ja ihan normaalilta tuntuu... mies siis 35v ja itse myös seivattu...
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa53130Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.92158Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1161778Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101116Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn129996Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450992- 36793
- 53733
- 67701
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30675