Olen pidemmän aikaa mietinyt omaa uskollista suuntautumistani. Pidemmän pohdinnan jälkeen olen päätynyt haluta kääntyä juutalaisuuteen. Miten tulla juutalaisen uskon jäseneksi?
Haluan kääntyä
9
<50
Vastaukset
- tiatoo
Mielenterveystoimistosta voi kysyä. Siellä on niitä asiakkaina.
- Jos_tosissasi
olet kiinnostunut juutalaisuudesta, niin jossain vaiheessa sinun on oltava yhteydessä juutalaiseen seurakuntaan. Tälle palstalle ei kannata uhrata aikaa, minkä olet jo huomannutkin. Tällä palstalla keskeiset teemat liittyvät mitä eriskummallisimpiin kristinuskontulkintoihin ja siihen miten pahoja ihmisiä juutalaiset on.
- eiiolaitaa
Tässä sinulle, kääntymistä ajatteleva, suoraa puhetta siitä mitä saat niskaasi jos vaihdat kansaa. Noita tekstejä nämä esittelevät astuen esiin sopivana ja sopimattomana aikana. Harkitse kerran vielä kannattaako todella asettua sylkykupiksi.
Tuppikulli_Holohoax
20.7.2015 22:30
Nykyään itseään juutalaisiksi valehtelevat kasaarien jälkeläiset tekevät joka päivä pahempia tekoja kuin natsit koskaan. Lisäksi nämä valejuutalaiset valehtelevat natsien muka tekemistä rikoksista. Toivottavasti nämä valejuutalaiset talmudistit ovat väärässä siinä, ettei kuoleman jälkeen ole mitään vaan kaikki loppuu siihen. Toivottavasti he saavat palaa Helvetin tulessa ikuisesti, nämä ihmiskunnan saastat, mokomatkin rupikullit!
- Eriskummallinen.krisu
Totta. Ota yhteys paikalliseen juutalaiseen seurakuntaan, joita on tietämäni mukaan ainakin Helsingissä ja Turussa. Netistä löytyy.
- Jaqob
Ota lusikka ja kakkanäyte mukaan.
- Toinenkyselijä
Hei, minä otin viime kuussa yhteyttä Helsingin juutalaiseen seurakuntaan ja kysyin samasta asiasta. He lähettivät minulle yleisen kyselylomakkeen, jonka avulla selviää onko minulla mitään mahdollisuuksia liittyä. Rabbi tosin on lomalla heinäkuun, joten ihan pikaista vastausta ei kannata odottaa.
- jari-pekka-65
Aloittajan kysymykseen sellaisenaan ei mulla ole vastausta. Mutta miten sä voit saada uskon Jumalaan ja sen kautta pelastua? Siten, että Jumala sen sulle lahjoittaa. Ja miten sen voit saada? Yksinkertaisesti vain pyytämällä. Kiittämällä! Kiitosta kuvataan Raamatussa portiksi ja pelastusta muuriksi. Pelastus on siis vain kiitoksen päässä jonka jälkeen sinut ympäröi muuri, jonka sisältä sua ei voi kukaan ryöstää. Jes. 60:18
Tämä kiitosportti on Jeesus Kristus, tie Isän luokse, totuus ja elämä.
Jotkut saattaa ehkä ajatella, että, kun Jeesus tuli, niin siinä syntyi uusi uskonto. Näin ei ole, vaan se on jatkumo sieltä alusta. Aabraham on uskomme isä ja Jeesus on läpi koko Raamatun punaisena lankana kaikessa. Samoin risti. Koska olette antisemitisteja teidän kuuluukin kantaa ristiä ja juoda verta. Se on rangaistus.
Juoda koko Katkera kärsimyksen kalkki ja vaeltaa murheen laaksossa.
Mutta senhän te teette mielellänne.
Mutta niiden, ketä ei ole antisemiitti, on maailma kaunis ja ihana, ja lepo kaiken aikaa ja onnellisuus ylitsevuotavainen. On päässyt valoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943732
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972719Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357- 1252335
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070