Juon silti...
:)
Ei nyt hirveästi tee mieli juoda....
16
<50
Vastaukset
- tämä_täältä_tähän
fantastista. . . . . . . .
:)- Fanittaja
Olet outo tapaus , herttainen :)
- tämä_täältä_tähän
kiitos :) jos tietäisin sinut , en tiedä mitä sanoa...........................................
- ajsätykkäät
Fanittaja kirjoitti:
Olet outo tapaus , herttainen :)
Niistä pieru, kakka, huoralutka jutuista. Oletko sä se riipputissi lutka, mitä hän huutelee täällä.
- tämä_täältä_tähän
ajsätykkäät kirjoitti:
Niistä pieru, kakka, huoralutka jutuista. Oletko sä se riipputissi lutka, mitä hän huutelee täällä.
se olen minä , plus se on yhdyssana se riipputisslutka
- eimahdamitään
Tiedätkö, että nyt olen päätymässä samaan ratkaisuun : (
- Eitosiaanvoimitään
On se on kumma ettei miehet osaa jutella, vaan juomallahan ne asiat kirkastuu vai kirkastuuko sittenkään?
- aikaahdasta
Hommasin toisen työn: http://4.bp.blogspot.com/-zMq9FiWCn9A/T0O-3WPfSGI/AAAAAAAF6Ls/W1oDO--Z7UQ/s1600/Humorous Military funny Pictures (333).jpg
Tekee vähän mieli juoda. - tämä_täältä_tähän
olikos se eilen vai mikä päivä että nyt taukoa sinä fantastinen Risto.,.,.,..,..,,
- SeKoo
Hieno Ride. Tuo tuommoinen, jos mikä, osoittaa kyllä selkärankaa.
Vaikka olen itse joskus elänyt kilpaurheilijan askeettisuudella, niin kyllä sisukkuutesi ja tahdonvoimasi saa hiukan jopa kateelliseksi.. - Risto_
Pilkatkaa vain..
- tämä_täältä_tähän
en pilkkaa sinua , sillä maistuu se minullekkin :)).....................
- EikösTuoToinenJust
tämä_täältä_tähän kirjoitti:
en pilkkaa sinua , sillä maistuu se minullekkin :)).....................
sanonu ettei oikein maistuis, mutta sisulla koittaa hoitaa homman..?
- Einiinabsolutistikaan
Elämä valuu hukkaan viinahuuruissa.
- itseenjoisisilloin
Miksi juoda, jos ei huvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1062679Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1111968- 691586
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281294Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251129Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531042- 851034
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271022- 951008
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta345867