minulla perussuomalaisella on molemmat lastit housuissa. ei haittaa minun perpanssin menoa
rojahti housuun
6
<50
Vastaukset
- AntipersulleOminaista
Tuollaista antipersulle ominaista touhua, kirjoitellaan varastetulla nikillä, ja luultavasti nuo typeryydetkin ovat jostain kopioituja.
- myyty.perse.soi
Nyt on persulla aito persun haju??
- AntipersunHuutoaYössä
myyty.perse.soi kirjoitti:
Nyt on persulla aito persun haju??
Vituttaako vituttaako kuuntelen ;)
- PS-Harha-oppi
Helppo on mustalais-Kustaan kusta. Kun on Kustaan pippalolla nimi. Se on Soini. Kustaan Soini se kusee pitkin peltoja ja tien varsia. Saa kaikkien äänet soimaan. Ja silti Soini kusee silmään. Kaikkia. Ja typerät vaan kipristelee Soinin suolaisen mulkun maku suussa. Ja antaa tuhota lastensakkin tulevaisuuden, ja kaiken vaan Soini-uskovaisuus harhaan.
Hittolainen sullahan on yhtä terävänä tilannetaju kuin Tiilikaisella tangomarkkinapuheessaan. Oot sie teräävä ja viksu tyyppi, pihalla auttamattomasti mutta varmasti sanoma varsin kirkaasti mielessäsi, et vaan sitä millään älykkäästi ulos. Miksi siis jatkat, olet tasan yhtä helppo uhri, kuin rampa ankka. Sulla ei ole riittävää lahjakkuutta eikä tietopohjaa tähän leikkiin.
- jaskanpauhaja.persu
Paljonko sinulle soiniWätys tuosta palstan päivystämisestä maksetaan??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770