Anteeksi, mutta kun oli niin osuva viesti.
Kiitos siitä.
rhwrhr2yyn
11.7.2015 09:14
Laitatko linkin iranin gay tapahtumasta, homoja roikkumassa kaulasta nosturissa.
Pyydetään kuvia Iranin gaykarnevaaleista!
8
<50
Vastaukset
- HetiTänne
No. Juutalaisten vihaaja kts, missä se linkki Iranin gaytapahtumasta viipyy?
- oppia_ikä_kaikki
Empä tiennyt että Iran kuuluu Israeliin. Voiko jutkut tosiaan määrätä itsenäisen Iranin asioista?
- KTSEiKirj
Olen useaankin kertaan Artoa kiusatakseni laittanut vastaavia kuvia. Tosin Iranissa sitä ei tapahdu kuin epävirallisesti. Iranin korkein tuomari sanoo, että homous ei ole peruste kuolemantuomiolle:
http://76crimes.com/2014/08/13/irans-top-judge-denies-executions-for-being-gay/
Pikemminkin Isiksen ja talebanien hallinnoimilla alueilla tätä esiintyy. - Anti-ZOG
Toisin kuin juutalaisvaltio Israelissa, Iranissa perverssit eivät esittele fetissejään kaduilla pienille ohikulkeville lapsille. Tämä kertonee enemmän juutalaisvaltio Israelista kuin Iranista.
- Rohkealle.moralistille
Jestas! Entäs Helsingin homoparaatit? Kävitkös siellä kertomassa paheksuntasi?
Vai onko vain helpompi huudella juutalaisille kaukaa?
Muslimit jos ketkä ovat seksuaalipervertikkoja, Koraanin ja pedofiili Muhamedin opetusten mukaan. Suomen seksuaalirikoksissa muslimit ovat prosentuaalisesti vahvimmin edustettuina.
Tässä juuri taannoin muhametti mm. raiskasi ja poltti alaikäisen suomalaistytön elävältä.
Vatikaanissa alkoi bedofilia oikeudenkäynti, vai alkoiko, syytetty sopivasti sairastui.
- wyyyyyyyyyyt
Aloitus pyytää kyllä kuvia Iranista ja nimenomaan kts.ltä.
Mitä pirua te koko maailman siihen sotkette?
Eikö rehellisyys maistu islamisteille? - hmmhmmm
wyyyyyyyyyyt kirjoitti:
Aloitus pyytää kyllä kuvia Iranista ja nimenomaan kts.ltä.
Mitä pirua te koko maailman siihen sotkette?
Eikö rehellisyys maistu islamisteille?Miksi aloittaja ei hanki niitä itse? Onko hän imbesilli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090