Itse osallistui kokoukseen päättäjänä ja sitten syyttää hallitusta siitä, että Kreikan esitys ei ole riittävä. Lisäksi on julkisuudessa kun hyvin tiedossa, että eteenkin Saksa vastustaa Kreikan esitystä sen puutteiden takia. Tuppurainen Suuren Valiokunnan puheenjohtajana ei kuitenkaan näytä tätä tietävän.
http://yle.fi/uutiset/tuppurainen_hallitukselta_ei_riittavasti_tietoa_kunnolliseen_paatoksentekoon/8149274
Demarien Tuppurainen politikoi
5
<50
Vastaukset
- varpusparviopposit
Varapuheenjohtajana se on. Mutta miksi Tuppurainen räpyttää yhtä mittaa silmiään? Häiritsevää on ja antaa huonon kuvan ihmisestä,onko se jotain pakkoliikkettä. Vihreiden Brax samanlainen räpsy. Jotenkin hätäisen oloinen on Tuppurainen muutenkin. Harakka päässyt heti suureen valiokuntaan varmaan siksi että on ahkera mediassa ja puhe luistaa sisällöstä viis.
- 2-3
Tuppuraisella oli vain ongelmia ymmärtää kuulemansa ja lukemansa. Näitä vajavaisuuksiaan hänen oli turha kuuluttaa koko kansalle.
- suseik
Tuppurainen piti niin kauniin puheen pakkoruotsialoitteen käsittelyssa toisella kotimaisella, että minä ainakin arvostan hänet todellisten nuoleskelijoiden joukkoon. Ihminen on Oulusta ja puheet ovat kuint keitetystä lampaanpäästä.
- tarkkanäköinen
suseik kirjoitti:
Tuppurainen piti niin kauniin puheen pakkoruotsialoitteen käsittelyssa toisella kotimaisella, että minä ainakin arvostan hänet todellisten nuoleskelijoiden joukkoon. Ihminen on Oulusta ja puheet ovat kuint keitetystä lampaanpäästä.
Sinä sen sanoit, minä kun pähkäilin ,että onko tuppuraisella jokin ongelma kuullun ja luetun ymmärtämisen kanssa , mutta että lampaanpää ,ilmankos se määkii.
- mikseipunikitmitään
Soini kaipaa tuppuraista ja tappuraista.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015071420034207_uu.shtml
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras991517Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva208978- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7734
- 61710